GameStop
TIP
-
LaCucaracha
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: GameStop
Misschie n eindelijk wat covering...nyotaimori schreef: ↑22 oktober 2020, 15:58 Tijdens het eerste halfuur van de handel 10% erbij, zonder nieuws![]()
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Proficiat voor degene dat winst gemaakt hebben op GameStop.
De reden van de stijging ontgaat me wel, aangezien retail op alle gebied zwaar getroffen wordt.
Ik zou eerder long gaan op ecommerce: Amazon, JD.com en Alibaba.
De reden van de stijging ontgaat me wel, aangezien retail op alle gebied zwaar getroffen wordt.
Ik zou eerder long gaan op ecommerce: Amazon, JD.com en Alibaba.
-
WannesDenDopper
- Jr. Member

- Contacteer:
WSJ: Short Interest (10/15/20)
Shares Sold Short
70.34 M
Change from Last
+ 2.49%
Percent of Float
144.63%
Shares Sold Short
70.34 M
Change from Last
+ 2.49%
Percent of Float
144.63%
-
LaCucaracha
- Sr. Member

- Contacteer:
Bam, back to reality vandaag en gisteren...
-
LaCucaracha
- Sr. Member

- Contacteer:
Geef toe, ik heb mij lang kunnen inhouden:p
Marktsentiment zit serieus tegen, maar ik vermoed dat er fundamenteel niets veranderd is om de forste daling te verklaren?
Marktsentiment zit serieus tegen, maar ik vermoed dat er fundamenteel niets veranderd is om de forste daling te verklaren?
Fundamenteel sowieso wat de hele beurs weer doet schudden zijn de vernieuwd lockdownmaatregelen.LaCucaracha schreef: ↑30 oktober 2020, 18:53 Geef toe, ik heb mij lang kunnen inhouden:p
Stel dat Gamestop verplicht moet sluiten in hun belangrijkste kwartaal terwijl concurrenten zoals Walmart en Amazon wel mogen verkopen...
Mijn beide verkochte callopties zijn wel welgekomen nu. Beide niet uitgeoefend en door de daling OTM.
71% aandelen, 19% obligaties, 10% cash
-
nyotaimori
- Sr. Member

- Contacteer:
Het is nog maar een maand geleden dat GME voor het eerst 10$ heeft doorbroken. Dat helpt wel om e.e.a. te relativeren, zeker als je kijkt waar we een jaar of zelfs drie maanden geleden stonden.LaCucaracha schreef: ↑30 oktober 2020, 18:53 Geef toe, ik heb mij lang kunnen inhouden:p
Gamestop is natuurlijk een hoog risico-aandeel, dat volatieler is dan het marktgemiddelde. Niet voor 'paper hands'
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Tip: fundamentele veranderingen die het bedrijf in gevaar kunnen brengen kan je meestal aflezen uit de prijs van de obligatiesLaCucaracha schreef: ↑30 oktober 2020, 18:53 Geef toe, ik heb mij lang kunnen inhouden:p
Fact: de obligaties hebben dit jaar amper hoger gestaan als deze week.
De hele markt die zakt is natuurlijk een ander verhaal.
Dat telt wel niet echt niet meer als de vervaldatum erg dichtbij komt, dan is het alles of niets en gaan de meeste obligaties convergeren naar 100%. En maart '21 ligt niet echt ver niet meer.stockzombie schreef: ↑31 oktober 2020, 12:55Tip: fundamentele veranderingen die het bedrijf in gevaar kunnen brengen kan je meestal aflezen uit de prijs van de obligatiesLaCucaracha schreef: ↑30 oktober 2020, 18:53 Geef toe, ik heb mij lang kunnen inhouden:p
In windstille periodes kunnen shorters het hele koersverloop controleren en sturen. De longs blijven gewoon zitten en kijken toe. Dat en mss een stukje winstnames van speculanten + negatief sentiment.
/care
/care
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Check die van maart 2023; same story.reteiP schreef: ↑31 oktober 2020, 14:45Dat telt wel niet echt niet meer als de vervaldatum erg dichtbij komt, dan is het alles of niets en gaan de meeste obligaties convergeren naar 100%. En maart '21 ligt niet echt ver niet meer.stockzombie schreef: ↑31 oktober 2020, 12:55
Tip: fundamentele veranderingen die het bedrijf in gevaar kunnen brengen kan je meestal aflezen uit de prijs van de obligaties
-
WannesDenDopper
- Jr. Member

- Contacteer:
Wat als je begin Q3 en eind Q3 een bestelling plaatst bij GME, en vervolgens naar de ordernummers kijkt en het verschil maakt .
Uberkikz11 deed een poging:
uberkikz11 came up with ~3.9M e-commerce orders in 3Q
Er zullen wel wat annulaties tussen zitten.
Dat zijn er bijna zoveel als in heel 2019
Uberkikz11 deed een poging:
uberkikz11 came up with ~3.9M e-commerce orders in 3Q
Er zullen wel wat annulaties tussen zitten.
Dat zijn er bijna zoveel als in heel 2019
Daar had ik niet aan gedacht.
-
LaCucaracha
- Sr. Member

- Contacteer:
De comments-secties bij de SA-artikels van Justin Dopierala zijn precies beetje dood?
Waar halen jullie je info nog?
Waar halen jullie je info nog?