GameStop
TIP
Re: GameStop
Dec. 22, 2020 11:31 AM ET GameStop Corp. (GME) By: Clark Schultz, SA News
GameStop (GME +21.8%) jumps to a new 2020 high with a strong move today on heavy volume. Shares of GME traded as high as $19.74 earlier in the session.
As always with big GameStop spikes, there is the threat that more shorts will be pressured to cover their positions.
Also of interest, RC Ventures boosted its stake in GameStop to 12.9% yesterday and said it will stay in an activist mode.
GameStop (GME +21.8%) jumps to a new 2020 high with a strong move today on heavy volume. Shares of GME traded as high as $19.74 earlier in the session.
As always with big GameStop spikes, there is the threat that more shorts will be pressured to cover their positions.
Also of interest, RC Ventures boosted its stake in GameStop to 12.9% yesterday and said it will stay in an activist mode.
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Ik zie $21 pre-market. Eventuele sell orders zeker niet te laag zetten. Aan $44 heeft GME nog altijd maar een P/S-ratio van 0,5.
De short squeeze paniek zal ooit moeten starten nu duidelijk is geworden dat RC iets aan het voorbereiden is .....
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Beperkte beschikbaarheid en hoge fee: https://iborrowdesk.com/report/GME
Boven de 10% wordt RC als insider beschouwd en MAG hij zijn aandelen niet uitlenen. We zijn wel niet zeker of de delta 10 of 12,9% minder te shorten float bedraagt (ik vermoed 2,9% anders was de paniek groter geweest).
Boven de 10% wordt RC als insider beschouwd en MAG hij zijn aandelen niet uitlenen. We zijn wel niet zeker of de delta 10 of 12,9% minder te shorten float bedraagt (ik vermoed 2,9% anders was de paniek groter geweest).
Gisteren toch weer een kwart van positie verkocht. GME blijft door de koersstijging wel zo'n 4% van mijn PF uitmaken. Zouden de shorters al begonnen zijn met afbouwen? Als RC een overnamebod doet, komt er wel meteen een plafond op de koers. Misschien zit er meer in wanneer hij daar nog een tijdje mee wacht. Either way, in deze case in het achterhoofd te houden: pigs get fat, hogs get slaughtered.
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Bij een Short Squeeze waarbij er meer dan 100% van de float geshort is zal de overnameprijs van RC allesbehalve het plafond zijn. Indien iedereen kalm blijft kunnen we een tweede VW er uit persen.jens_dev schreef: ↑23 december 2020, 13:18 Gisteren toch weer een kwart van positie verkocht. GME blijft door de koersstijging wel zo'n 4% van mijn PF uitmaken. Zouden de shorters al begonnen zijn met afbouwen? Als RC een overnamebod doet, komt er wel meteen een plafond op de koers. Misschien zit er meer in wanneer hij daar nog een tijdje mee wacht. Either way, in deze case in het achterhoofd te houden: pigs get fat, hogs get slaughtered.
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
9% verkocht aan $22 rond. GME vertegenwoordigde 40% van mijn aandelenportefeuille en meer dan 13% van mijn net worth.
Maar ik slaap goed hoor...
Maar ik slaap goed hoor...
-
WannesDenDopper
- Jr. Member

- Contacteer:
Er was vandaag geen notering op IBorrow, waarschijnlijk omdat er 0, ZERO aandelen beschikbaar waren.
Soms sla ik er al eens compleet naast, verbeter me indien ik ze weer zie vliegen.
Soms sla ik er al eens compleet naast, verbeter me indien ik ze weer zie vliegen.
-
WannesDenDopper
- Jr. Member

- Contacteer:
https://seekingalpha.com/article/439600 ... h-and-burn
Het artikel is de moeite niet,
De complete Mott Capital Management MELTDOWN in de reageersels wel.
Hehehehe
Het artikel is de moeite niet,
De complete Mott Capital Management MELTDOWN in de reageersels wel.
Hehehehe
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Je hebt gelijk. Met de side note dat het enkel de available shares van IB (Interactive Brokers) betreft. Niet de grootste, maar wel interessant voor realtime, gratis info.WannesDenDopper schreef: ↑24 december 2020, 01:17 Er was vandaag geen notering op IBorrow, waarschijnlijk omdat er 0, ZERO aandelen beschikbaar waren.
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Ortex is showing an estimated short interest of 69.65m shares for 12/23. The real squeeze has not started yet..
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Heb geen bronbevestiging maar lijkt me niet onmogelijk:
https://twitter.com/KjetillStjerne/stat ... 4875327488
Zalig kerstfeest allemaal!
https://twitter.com/KjetillStjerne/stat ... 4875327488
Zalig kerstfeest allemaal!
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
ICR 2021: https://assets.swoogo.com/uploads/79851 ... 77c207.pdf
$GME is veranderd van retail naar technology. Pitch is ook na de beursuren... 11 januari in de agenda zetten.
$GME is veranderd van retail naar technology. Pitch is ook na de beursuren... 11 januari in de agenda zetten.