GBL
TIP
Re: GBL
Net ook gezien.
Belang van 3%, een 140 miljoen. zou nog verder uitgebreid worden.
Boss in volle transformatie, zou vanaf 2018 moeten effect hebben.
Lijkt me een goede voor lange termijn.
Belang van 3%, een 140 miljoen. zou nog verder uitgebreid worden.
Boss in volle transformatie, zou vanaf 2018 moeten effect hebben.
Lijkt me een goede voor lange termijn.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
GBL schiet weer in actie na duitse kledij nu de Engelse
Neemt een belang van ca 3% in Burbery. Lijkt in lijn met addidas en boss, beiden hadden ook een mindere periode en proberen te hernieuwen.
Neemt een belang van ca 3% in Burbery. Lijkt in lijn met addidas en boss, beiden hadden ook een mindere periode en proberen te hernieuwen.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Mooie resultaten en vooruitzichten voor LafargeHolcim.
http://www.beurs.nl/nieuws/buitenland/4 ... ementmarkt
http://www.beurs.nl/nieuws/buitenland/4 ... ementmarkt
Mijn oog viel op een stukje in de standaard.
Blijkbaar verklaarde Lafarge Holcim mee te willen werken aan de muur van trump. Is blijkbaar een hele politieke rel over in frankrijk waar zelfs presidentskandidaten zich in uitspreken.
Blijkbaar verklaarde Lafarge Holcim mee te willen werken aan de muur van trump. Is blijkbaar een hele politieke rel over in frankrijk waar zelfs presidentskandidaten zich in uitspreken.
Vrijdag resultaten?
Wat denken jullie? Zie het vrij positief in, is ook positie die ik mogelijk ga uitbreiden.
Wat denken jullie? Zie het vrij positief in, is ook positie die ik mogelijk ga uitbreiden.
Resultaten bij GBL zijn van geen belang aangezien men elke week de NAV bekend maakt zullen er geen verrassingen zijn.Crassus schreef:Vrijdag resultaten?
Ik merk wel op sindsdien diene schoonzoon aan het roer is gekomen dat er een nieuwe waait door deze holding.
De instappen in Umicore en Adidas waren een schot in de roos.
Inderdaad, vorige week nog positieve vooruitzichten voor addidas.laeka schreef:Resultaten bij GBL zijn van geen belang aangezien men elke week de NAV bekend maakt zullen er geen verrassingen zijn.Crassus schreef:Vrijdag resultaten?
Ik merk wel op sindsdien diene schoonzoon aan het roer is gekomen dat er een nieuwe waait door deze holding.
De instappen in Umicore en Adidas waren een schot in de roos.
Ook nog recente aanwinsten in Boss en Burbery, is wel in beweging.
De resultaten van 2016 staan op de website :
http://www.gbl.be/sites/default/files/2 ... 016_NL.pdf
Toename van het aangepast nettoactief met 12% tot 17,0 miljard euro.
Bevestiging van het belang van 3% in Burberry, maar Hugo Boss wordt niet genoemd.
Dividend van € 2.93 per aandeel, in totaal inmiddels meer dan de cash earnings.
Inmiddels is de koers al opgelopen naar € 84. Dit betekent een korting op de nettoactief waarde van zo'n 25%.
Bevestiging van het belang van 3% in Burberry, maar Hugo Boss wordt niet genoemd.
Inmiddels is de koers al opgelopen naar € 84. Dit betekent een korting op de nettoactief waarde van zo'n 25%.
Gérard Lamarche heeft ook formeel ontkent dat GBL een belang zou hebben. Wat ik wel vreemd vind is dat ze een maand wachten om hier duidelijkheid over te scheppen.dreamy schreef:De resultaten van 2016 staan op de website :
Inderdaad, op zich wel vreemd dat er niet eerder een reactie op dit nieuws kwam.
GBL blijft naar mijn mening echter goed bezig qua nieuwe participaties, aandeel evolueert laatste maanden ook mooi.
GBL blijft naar mijn mening echter goed bezig qua nieuwe participaties, aandeel evolueert laatste maanden ook mooi.
Imerys is weer bezig om een all time high neer te zetten. Is de grootste participatie in de portefeuille van GBL. 
Jammer dat we dit niet zien in de koers van GBL 
Inderdaad nieuwe elan blijft zich verderzetten met nieuwe participaties. Zie ze de komende nog wel wat ondernemen.