GDF Suez
TIP
GDF Suez
Groen! Vreemd eendje in de bijt.
Ergste achter de rug? Hopelijk want dik verlies.
Zijn er nog mensen die GDF Suez hebben en wachten tot in de treurnis?
Ergste achter de rug? Hopelijk want dik verlies.
Zijn er nog mensen die GDF Suez hebben en wachten tot in de treurnis?
Re: GDF Suez
GDF heeft jarenlang het grotendeel van de Belgen opgelicht.
Voor mij mag dat aandeel tot in het einde der tijden zeer laag staan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Belgen hebben zichzelf jarenlang opgelicht door geen prijzen te vergelijken.Pas wanneer een deel van de kudde zich verplaatst gaat de rest ook mee.
Voor mij is da een heel goede reden om nooit bij die energieleverancier te gaan ook al zouden ze de laagste tarieven aanbieden!!Lukske schreef:GDF heeft jarenlang het grotendeel van de Belgen opgelicht.
Echt een schande!
Davy V schreef:Belgen hebben zichzelf jarenlang opgelicht door geen prijzen te vergelijken.Pas wanneer een deel van de kudde zich verplaatst gaat de rest ook mee.
Ik ben alvast veranderd van bij het opengaan van de markt, maar inderdaad de massa is dan nog jaren blijven zitten.
GDF Suez heeft zware strategische fouten gemaakt en daar betalen zij, hun personeel, de aandeelhouders... nu ook de prijs voor.
GDF Suez doet het goed. Op korte termijn van 15 naar 17 EUR.
Up to 18 EUR.
-
beursdemon
weerstand op 19 zal een moeilijke klusje worden.
Gekocht op ong. 16.5
Gekocht op ong. 16.5
Ongeveer het tijdstip dat u dit bericht plaatste kocht ik juist Gdf en sindsdien goed gestegen.Piper schreef:Davy V schreef:Belgen hebben zichzelf jarenlang opgelicht door geen prijzen te vergelijken.Pas wanneer een deel van de kudde zich verplaatst gaat de rest ook mee.
Ik ben alvast veranderd van bij het opengaan van de markt, maar inderdaad de massa is dan nog jaren blijven zitten.
GDF Suez heeft zware strategische fouten gemaakt en daar betalen zij, hun personeel, de aandeelhouders... nu ook de prijs voor.
Treasure, goeie keuze doch je kon jouw keuze maar beter sneller gemeld hebben.
Is altijd veel geloofwaardiger.
Is altijd veel geloofwaardiger.
-
beursdemon
Nog even en ik verkoop de mijne. Zo heb ik ze graag. Niet te veel duwen en trekken.beursdemon schreef:weerstand op 19 zal een moeilijke klusje worden.
Gekocht op ong. 16.5
Verkoop order staat klaar op 18.85
-
marcheyrman
- Newbie

- Contacteer:
Volgens' 4-Traders' ligt de volgende weerstand op 19,06.Ik verkoop ze(nog) niet , volgens mij halen ze voor dividend nog de € 20.
€ 20,005 zou dan de volgende weerstand zijn . Waarschijnlijk gaat voor dividend de1/2 eruit om dan bij dip bij te kopen; of een ander
interessantere energieproducent te versterken of aan te schaffen.
Grt Marc
€ 20,005 zou dan de volgende weerstand zijn . Waarschijnlijk gaat voor dividend de1/2 eruit om dan bij dip bij te kopen; of een ander
interessantere energieproducent te versterken of aan te schaffen.
Grt Marc
Morgen als troost gaat Gdf Suez ex-dividend.
Ik zie weinig of geen potentieel. Ik blijf eraf.
Ik zie weinig of geen potentieel. Ik blijf eraf.
Piper, dividend Suez is hoog! 
Maar dubbel belast!