Geen identiteitskaart (paspoort) vandoen bij beleggingsbanken in Nederland ?
TIP
Geen identiteitskaart (paspoort) vandoen bij beleggingsbanken in Nederland ?
De fondsen bank Meesman Den Haag voor Nederlanders die beleggen in indexfondsen vrij goed
bekend , in België in minder. Meesman vraagt enkel adres en geboortedatum om klant te worden.
Dus geen ID nummer ook niet kopie van identiteitskaart voorzijde/keerzijde !
Ik ben er alzo klant geworden , maar heb nog geen geld durven overschrijven op mijn rekeningnr.
bij Meesman omdat ik mij een beetje onzeker voel , onveilig een onrust gevoel omwille van het niet
opvragen mijn identiteitsgegevens
Ik heb dit 2 maanden geleden gedaan en hen gevraagd of alles 100% in orde was om bij hen fondsen
aan te kopen na een transfer van geld , hun antwoord was positief.
bekend , in België in minder. Meesman vraagt enkel adres en geboortedatum om klant te worden.
Dus geen ID nummer ook niet kopie van identiteitskaart voorzijde/keerzijde !
Ik ben er alzo klant geworden , maar heb nog geen geld durven overschrijven op mijn rekeningnr.
bij Meesman omdat ik mij een beetje onzeker voel , onveilig een onrust gevoel omwille van het niet
opvragen mijn identiteitsgegevens
Ik heb dit 2 maanden geleden gedaan en hen gevraagd of alles 100% in orde was om bij hen fondsen
aan te kopen na een transfer van geld , hun antwoord was positief.
Re: Geen identiteitskaart (paspoort) vandoen bij beleggingsbanken in Nederland ?
Misschien omdat er geen gevaar is voor fraude? Je moet overschrijven vanaf een rekening bij een andere bank. Het is aan die andere bank om verdachte transacties te controleren. Bij Meesman zelf kun je niet naar een andere rekening overschrijven, enkel fondsen kopen. Je koopt dus fondsen zoals je andere dingen koopt in andere online winkels waar ze je identiteitskaart ook niet vragen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Geen identiteitskaart (paspoort) vandoen bij beleggingsbanken in Nederland ?
Toen ik een nieuwe ID kaart kreeg, heb ik alle banken gevraagd hoe ik de nieuwe kopie best kon bezorgen.
Enkelen, vooral die dat werken met een vaste tegenrekening, hebben me laten weten dat ze die niet nodig hebben.
Enkelen, vooral die dat werken met een vaste tegenrekening, hebben me laten weten dat ze die niet nodig hebben.
Normaliter probeer ik zakelijk te antwoorden, maar voor één keer ga ik uit mijn rol vallen: wat voor ziekte is dat eigenlijk, dat jullie overal en altijd gecontroleerd willen worden? Wees godverdomme blij dat je voor één keertje geen identiteitskaart moet bovenhalen!
Zo. Dat moest er even uit. Met excuses, maar ik ben dat hele controlegedoe (meer dan) spuugzat.
Zo. Dat moest er even uit. Met excuses, maar ik ben dat hele controlegedoe (meer dan) spuugzat.