Geld afgenomen van geblokkeerde rekening na phishing/whaling
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Geld afgenomen van geblokkeerde rekening na phishing/whaling
Ik krijg dagelijks zo'n oplichters mails van "Argenta", steeds van Argenta; zouden de oplichters weten dat deze bank minder snel actie onderneemt ??tom_d schreef: ↑15 mei 2025, 17:31 De laatste weken ontving ik meerdere phishing e-mails in mijn inbox (niet in de spam). Deze stuurde ik direct door naar verdacht at SafeOnWeb punt be maar vandaag kreeg ik alweer een phising e-mail van zogezegd Argenta, ik vind het toch straf dat ze deze e-mails niet blokkeren.
Je kan deze ook melden bij Argenta zelf en dan krijg je van hun een mail terug met te vragen om het te melden bij verdacht @ ...; toch niet normaal ...

Make Spaargids " Great Again ! "
De meeste phising e-mails die ik krijg zijn zogezegd van Argenta, ik denk omdat er misschien veel senioren bij Argenta zijn.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Zouden er niet evenveel senioren klant zijn bij de andere "grootbanken" of zou Argenta bijna enkel een bejaarden klantenbestand hebben ?
Ik denk eerder dat de manier dat ze met dingen omgaan hun "aantrekkelijk" maakt.
Niet bereikbaar, ondernemen geen actie en als je het bij hun eigen e-mail die hiervoor speciaal in het leven is geroepen doorstuurt, vragen ze het om het zelf aan verdacht te melden; dat laatste zegt voor mij alles ...
Make Spaargids " Great Again ! "