Geld storten op eigen rekening kost geld
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Geld storten op eigen rekening kost geld
In Nederland moeten er al geruime tijd kosten betaald worden voor stortingen in cash geld (biljetten en muntstukken). Zijn er bij ons al banken die geld aanrekenen voor stortingen cash in biljetten?
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Geld storten op eigen rekening kost geld
Ik geloof van niet, toch niet via het automaat. Wel als je het in het kantoor manueel aan een bankbediende geeft (zo gevaren met Belfius, omdat ik het niet wist). Ik had toen wel aangegeven dat ze me dat mochten zeggen VOOR ik de biljetten overhandigde. Reactie was 'ja, maar je moest toch ook munten ingeven, dus dat maakt zoveel verschil niet uit'.
Niet veel nee, maar heb wel extra moeten betalen voor die biljetten, kom ik dus geen 2x tegen.
Cash biljetten storten is volgens mij dus wel nog steeds gratis, maar dan enkel via een automaat waarin je geld kan stoppen (wat een kleine filiaal mogelijks niet eens heeft).
Niet veel nee, maar heb wel extra moeten betalen voor die biljetten, kom ik dus geen 2x tegen.
Cash biljetten storten is volgens mij dus wel nog steeds gratis, maar dan enkel via een automaat waarin je geld kan stoppen (wat een kleine filiaal mogelijks niet eens heeft).

Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
als ik mag vragen, waar halen jullie dat cash geld vandaaan?
Ik heb nog nooit cash geld moeten storten op ene rekening .. meestal kom ik cash geld tekort
Ik heb nog nooit cash geld moeten storten op ene rekening .. meestal kom ik cash geld tekort

op zondag meme bezoekenmoneygirl schreef:als ik mag vragen, waar halen jullie dat cash geld vandaaan?
Of jarig zijn...
Of je auto verkopen.
Of het overschot na een reis.
Of na Kerstmis
Of na Sinter-Klaas
Of het overschot na een reis.
Of na Kerstmis
Of na Sinter-Klaas

"Eén bankjob op drie staat op de helling" kopt De Tijd. Geen wonder. Wanneer je cash geld komt storten aan het loket wijst de bankbediende je vriendelijk de automaat aan waar je het zelf kunt doen. Zo maken ze zich overbodig.
een bankbediende kan foutief tellen, een automaat niet. Dus in dat geval loopt de bankbediende geen enkel risicio
bankbediendes zullen van "hogerhand" opgelegd krijgen omdat zo te doen, doen ze het niet dan kan men makkeliijk traceren dat zij altijd grote cash-omzetten hebbben.
Heb onlangs een madame weten paniekeren omdat zij heel haar vermogen in briefjes van 500 euro had.Al het geld cash afgehaalt om dan 6 maanden later in schuldbemiddeling te gaan ( je moet maar durven, en het lukte haar blijkbaar ook nog )
Zij kende iemand op een wisselkantoor persoonlik die haar zomaar een hele stapel briefjes van 500 kon verkleinen
Europa geraakt zelf in de shit door die misdaadbiljetten van 500 euro te willen afschaffen, ik dacht dat het aan drukkerskosten ongeveer 3 miljard euro zou kosten
bankbediendes zullen van "hogerhand" opgelegd krijgen omdat zo te doen, doen ze het niet dan kan men makkeliijk traceren dat zij altijd grote cash-omzetten hebbben.
Heb onlangs een madame weten paniekeren omdat zij heel haar vermogen in briefjes van 500 euro had.Al het geld cash afgehaalt om dan 6 maanden later in schuldbemiddeling te gaan ( je moet maar durven, en het lukte haar blijkbaar ook nog )
Zij kende iemand op een wisselkantoor persoonlik die haar zomaar een hele stapel briefjes van 500 kon verkleinen
Europa geraakt zelf in de shit door die misdaadbiljetten van 500 euro te willen afschaffen, ik dacht dat het aan drukkerskosten ongeveer 3 miljard euro zou kosten
Natuurlijk wordt dat van hogerhand opgelegd. Door alles te automatiseren kunnen ze meer volk ontslaan en kantoren sluiten en dalen hun kosten.
Straks zijn er nog 2 soorten jobs: 1) jobs die goed betaald zijn, op hoger niveau en alleen via vriendjespolitiek (elite) te bemachtigen zijn. 2) De resterende bullshitjobs die niet te automatiseren zijn en laag betaald.
Ge zou op den duur voor de PVDA gaan stemmen als da zo doorgaat.
Blijkbaar begint hij te vallen die frank ( zei men vroeger)Lukske schreef:Straks zijn er nog 2 soorten jobs: 1) jobs die goed betaald zijn, op hoger niveau en alleen via vriendjespolitiek (elite) te bemachtigen zijn. 2) De resterende bullshitjobs die niet te automatiseren zijn en laag betaald.
Estate Guru believer.
-
- VIP member
- Contacteer:
Lees toch maar eerst 'Boerderij der dieren' van Orwell. Bij alle revoluties vervangen nieuwe varkens de oude.platin schreef:Blijkbaar begint hij te vallen die frank ( zei men vroeger)Lukske schreef:Straks zijn er nog 2 soorten jobs: 1) jobs die goed betaald zijn, op hoger niveau en alleen via vriendjespolitiek (elite) te bemachtigen zijn. 2) De resterende bullshitjobs die niet te automatiseren zijn en laag betaald.
De bewonderde Mao bleek achteraf de smerigste van alle zwijnen (met welgemeende verontschuldiging voor deze sympathieke dieren).
Moraal: de wereld is nu eenmaal niet volmaakt, en daar moet je je bij neerleggen.
Goede nachtrust aan alle Spaargidsers !
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Leemans-broertje op 16 april 2016, 21:38, 3 keer totaal gewijzigd.
Je bent alleen nog welkom op het kantoor ( na afspraak ) als ze aan jou iets kunnen verdienen. Verzekeringen - beleggingen.Yaris schreef:"Eén bankjob op drie staat op de helling" kopt De Tijd. Geen wonder. Wanneer je cash geld komt storten aan het loket wijst de bankbediende je vriendelijk de automaat aan waar je het zelf kunt doen. Zo maken ze zich overbodig.
Met de dagelijkse rompslomp ( betalingen - geld afhalen en storten ) moet ge uw plan maar trekken aan het " kaske " maar ge kunt altijd online bankieren ook als ge da wilt...