Geld verdwenenn na overschrijving naar een rekening in Spanje
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Geld verdwenenn na overschrijving naar een rekening in Spanje
Ik had dit ook ooit voor, toen ik nog geld had.
Ik had iets online besteld van enkele honderden euro's en het product werd maar niet geleverd. Ze beweerden dat ze het geld niet ontvangen hadden. Ik stuurde een screenshot om te bewijzen dat ik betaald had maar -ze hadden het geld niet ontvangen en dat was het natuurlijk -hoe zoudt ge zelf zijn. Ik moet hier aan toevoegen dat het een respectabele shop was, in mijn geboortestad -ik was 100% zeker dat ze hun reputatie niet op het spel zouden zetten voor zoiets.
Ten einde raad naar mijn kantoorhouder gegaan en die stelde mij gerust. Hij zou contact opnemen met de andere bank en het oplossen. Werkelijk: het was snel opgelost. Wat ik ervan onthouden heb, is dat de fout gemaakt was in de winkel zelf: die zaten op een verkeerde
(die "???" weet ik niet meer) te kijken. Het geld was wel degelijk in hun bezit.
Heb er wel nooit excuses voor gekregen.
Het kan al bij al niet moeilijk zijn: de ene bank ziet dat het geld vertrokken is, en de andere bank ziet dat het bij hen is aangekomen of niet. Alleen een beetje moeite doen.
Ik had iets online besteld van enkele honderden euro's en het product werd maar niet geleverd. Ze beweerden dat ze het geld niet ontvangen hadden. Ik stuurde een screenshot om te bewijzen dat ik betaald had maar -ze hadden het geld niet ontvangen en dat was het natuurlijk -hoe zoudt ge zelf zijn. Ik moet hier aan toevoegen dat het een respectabele shop was, in mijn geboortestad -ik was 100% zeker dat ze hun reputatie niet op het spel zouden zetten voor zoiets.
Ten einde raad naar mijn kantoorhouder gegaan en die stelde mij gerust. Hij zou contact opnemen met de andere bank en het oplossen. Werkelijk: het was snel opgelost. Wat ik ervan onthouden heb, is dat de fout gemaakt was in de winkel zelf: die zaten op een verkeerde

Heb er wel nooit excuses voor gekregen.
Het kan al bij al niet moeilijk zijn: de ene bank ziet dat het geld vertrokken is, en de andere bank ziet dat het bij hen is aangekomen of niet. Alleen een beetje moeite doen.
Dan ben ik eens proactief dan ist ook niet goed.
tijdelijke-actie-ing-t32277-60.html?hilit=link#p593853
-
- Newbie
- Contacteer:
omdat de hoofdzetel Argent een Swiftonderzoek heeft geopend en het hier dus niet om een spook verhuurder gaat. Rekeningnr, naam alles klopt en de verhuurder ken ik. Het gaat hier niet over oplichting.Abatoetnie schreef: ↑10 oktober 2023, 19:38En hoe weet je dat zeker ?chantal477 schreef: ↑10 oktober 2023, 15:34 Wat ik nu al weet, het geld staat niet op zijn rekening.
-
- Newbie
- Contacteer:
-
- Newbie
- Contacteer:
Argenta heeft een Swift onderzoek gestart omdat het geld dus wel degelijk niet op de rekening gestort werd. En wat de verhuurder betreft is geen nepverhuurder, ligt echt niet aan hem. Alles klopt IBAN, Swiftcode, rekeningnr en naam begunstigde. Dit werd allemaal al gecontroleerd er is nergens een fout..
Klacht werd al neergelegd bij Argenta en Ombudsfin. Argenta werkt blijkbaar samen met ING voor europese overschrijvingen en daar zijn ze dan ook gestart met het onderzoek.
Klacht werd al neergelegd bij Argenta en Ombudsfin. Argenta werkt blijkbaar samen met ING voor europese overschrijvingen en daar zijn ze dan ook gestart met het onderzoek.
----------------Jamesken schreef: ↑11 oktober 2023, 07:14Dan ben ik eens proactief dan ist ook niet goed.
tijdelijke-actie-ing-t32277-60.html?hilit=link#p593853
Best dat je het niet specifiek naar mijn adres verwijst..