GELUKIG KERSMIS EN GELUKIGE NIEWJAAR AAN IEDEREEN
-
- Jr. Member
GELUKIG KERSMIS EN GELUKIGE NIEWJAAR AAN IEDEREEN
vanwege de yelit
Laatst gewijzigd door YelitBiros op 1 januari 2020, 03:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: GELUKIG KERSTMIS EN GELUKIGE NIEUWJAAR AAN IEDEREEN
Hopelijk geven ze u het boek ‘Nederlands voor dummies’ cadeau.
Trollen zijn meestal mensen met een IQ lager dan hun leeftijd.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Beste wensen aan iedereen .
Ps. Trollen sterven enkel aan gebrek van aandacht en tegenwoord. Indien dat uitblijft maken ze een raar eindgeluid, schelden en onzin verkondigen om uiteindelijk herboren te worden in nieuwe nicnaam.
Vicuele cirkel die uiteindelijk uitdooft door volharding van cordon sanitaire .
Wanneer iemand lid word is er toch een id internet adres meegekomen. Kan voor beheerder toch niet zo moeilijk zijn, denk ik.
Ps. Trollen sterven enkel aan gebrek van aandacht en tegenwoord. Indien dat uitblijft maken ze een raar eindgeluid, schelden en onzin verkondigen om uiteindelijk herboren te worden in nieuwe nicnaam.
Wanneer iemand lid word is er toch een id internet adres meegekomen. Kan voor beheerder toch niet zo moeilijk zijn, denk ik.
Gelukkig Nieuwjaar!
-
- Jr. Member
Ze gebruiken mij om hun firewalls (proberen) correct in te stellen; stilaan zullen ze het wel leren; ik ben ze juist iéts voor én slimmer. 

-
- Jr. Member
even niet aan spaarboekjes denken uab, maar aan alle mensen van goeje wil 

-
- Jr. Member
Ik vraag mij al van kindsbeen af, wàt mensen dààr nu zo mooi aan vinden, aan vuurwerk...? Een knal en wat flikkerlichtjes! Daar zou ik nooit mijn nachtrust voor laten. Een tekening van een kleuter is mooier. Simpele geesten, is mijn énige verklaring voor zo'n verspilling van geld en energie.
Hier stond er zo net ook een pipo, helemaal alleen en midden op de baan , vuurwerk af te schieten alhoewel dit hier verboden is. Hij is doorgaans de eerste om te klagen dat een leven zo duur en schiet nu voor een paar honderd euro rotzooi de lucht in. Zielig .....
odbc schreef: ↑31 december 2019, 13:49 Beste wensen aan iedereen .
Aan iedereen, ook aan de drollen, een gelukkig en gezond 2020.
er zouden van die trollen zijn die via een server , annoniem via Afrika werken of zo, het fijne ken ik er niet van,, maar een trol met 2 hersencellen zou dat kunnen omzeilen
Re: GELUKIG KERSMIS EN GELUKIGE NIEWJAAR AAN IEDEREEN
Ja, heel leuk zo'n Nieuwjaar. Dat het mensdom maar snel mag uitsterven.
https://m.hln.be/nieuws/buitenland/zes- ... ~ad669cb9/
Mede namens alle andere marginalen op en naast het forum : voor iedereen een gelukkig Nieuwjaar !
Jullie moeten even geen voedselhulp meer sturen. Ik ben op dieet en ik heb zoals bij elke Nieuwjaar genoeg en zelfs teveel gegeten.
Jullie moeten even geen voedselhulp meer sturen. Ik ben op dieet en ik heb zoals bij elke Nieuwjaar genoeg en zelfs teveel gegeten.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 1 januari 2020, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Idd beste wensen maar in de meeste steden breken ze graag de boel af.anonymous schreef: ↑1 januari 2020, 12:33 Ja, heel leuk zo'n Nieuwjaar. Dat het mensdom maar snel mag uitsterven.
Ze spreken van jongeren dus ik vermoed al in welke richting we ze moeten zoeken.
Waren het Jan Piet en Corneel dan stond het met drukletters in de MSM.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!