Gemeenschappelijk Motorwaarborgfonds
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Gemeenschappelijk Motorwaarborgfonds
Heb van de week weer een mooie brief ontvangen van het Gemeenschappelijk Motorwaarborgfonds.
Komt erop neer dat ze denken dat ik niet de verplichte verzekering BA heb afgesloten en derhalve verzoeken ze de gegevens door te spelen van mijn verzekeraar en eventueel een kopie van het verzekeringsbewijs.
Tof: moet ge thuis ook al gaan bewijzen dat ge een verzekering hebt. Kunnen die nu eens niet gewoon hun werk doen want aangezien ik altijd al netjes verzekerd ben geweest zullen hun gegevensbanken wel op geen kl*ten trekken.
Heb het doorgespeeld aan mijn verzekerinsagent, dan mag die er zijn plan mee trekken.
Zijn hier trouwens nog mensen die al een zulk schrijven hebben mogen ontvangen?
Komt erop neer dat ze denken dat ik niet de verplichte verzekering BA heb afgesloten en derhalve verzoeken ze de gegevens door te spelen van mijn verzekeraar en eventueel een kopie van het verzekeringsbewijs.
Tof: moet ge thuis ook al gaan bewijzen dat ge een verzekering hebt. Kunnen die nu eens niet gewoon hun werk doen want aangezien ik altijd al netjes verzekerd ben geweest zullen hun gegevensbanken wel op geen kl*ten trekken.
Heb het doorgespeeld aan mijn verzekerinsagent, dan mag die er zijn plan mee trekken.
Zijn hier trouwens nog mensen die al een zulk schrijven hebben mogen ontvangen?
Re: Gemeenschappelijk Motorwaarborgfonds
Er bestaat geen gegevensbank van autoverzekeringen.
Hoe kan het waarborgfonds nu vinden waar je verzekerd bent als je dit niet correct vermeld hebt op het aanrijdingsformulier ?
Als je dit wel goed vermeld hebt, dan zijn ze der weer een soep van aan het maken. Hoe dit komt kan komen door de tegenpartij, uzelf, uw makelaar, de makelaar van de tegenpartij of het waarborgfonds zelf.
Hoe kan het waarborgfonds nu vinden waar je verzekerd bent als je dit niet correct vermeld hebt op het aanrijdingsformulier ?
Als je dit wel goed vermeld hebt, dan zijn ze der weer een soep van aan het maken. Hoe dit komt kan komen door de tegenpartij, uzelf, uw makelaar, de makelaar van de tegenpartij of het waarborgfonds zelf.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Heb geen ongeval gehad. Intussen heeft mijn vrouw ook zo'n brief ontvangen, zonder een ongeval te hebben.Hoe kan het waarborgfonds nu vinden waar je verzekerd bent als je dit niet correct vermeld hebt op het aanrijdingsformulier ?
Incompetentie troef blijkbaar!
Mijn verzekeringsagent wist mij te zeggen dat er wel een gegevensbank is. Ze hebben de nummerplaat maar in te voeren in hun systeem en ze zouden kunnen zien of je verzekerd bent.
Dan blijkbaar toch een systeem dat op geen kl*ten trekt.
Die gegevensbank is er al jaren.relativity schreef:Heb geen ongeval gehad. Intussen heeft mijn vrouw ook zo'n brief ontvangen, zonder een ongeval te hebben.Hoe kan het waarborgfonds nu vinden waar je verzekerd bent als je dit niet correct vermeld hebt op het aanrijdingsformulier ?
Incompetentie troef blijkbaar!
Mijn verzekeringsagent wist mij te zeggen dat er wel een gegevensbank is. Ze hebben de nummerplaat maar in te voeren in hun systeem en ze zouden kunnen zien of je verzekerd bent.
Dan blijkbaar toch een systeem dat op geen kl*ten trekt.
Echter tegenwoordig moeten ze zwartrijders beginnen op te sporen door deze gegevensbank te koppelen aan die van de div.
Maar zoals alles in dit apenland, loopt het weeral niet op wieltjes.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
oei, ik wist niet dat er een gegevensbank bestond