gemeenschappelijke rekening & rekening op eigen naam bij zelfde bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
gemeenschappelijke rekening & rekening op eigen naam bij zelfde bank
Na een scheiding willen we onze gemeenschappelijke rekening blijven houden omdat we daar nog gemeenschappelijke zaken willen mee betalen. Andere gemeenschappelijke rekeningen sluiten we af. We vroegen ons nu af als je bij dezelfde bank waar je al een gemeenschappelijke rekening hebt ook nog eens rekeningen in eigen naam kunt hebben?
Of wordt dat niet gedaan en regel je aparte rekeningen dan beter bij een andere bank?
Of wordt dat niet gedaan en regel je aparte rekeningen dan beter bij een andere bank?
Re: gemeenschappelijke rekening & rekening op eigen naam bij zelfde bank
Dat kan zonder meer. Heb ik ook.gilberke schreef: ↑7 februari 2024, 14:12 Na een scheiding willen we onze gemeenschappelijke rekening blijven houden omdat we daar nog gemeenschappelijke zaken willen mee betalen. Andere gemeenschappelijke rekeningen sluiten we af. We vroegen ons nu af als je bij dezelfde bank waar je al een gemeenschappelijke rekening hebt ook nog eens rekeningen in eigen naam kunt hebben?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: gemeenschappelijke rekening & rekening op eigen naam bij zelfde bank
Waarom zou dat niet kunnen? Dat heb ik indertijd ook gedaan bij mijn echtscheiding.