Gemiddeld aantal banken per persoon
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Gemiddeld aantal banken per persoon
Even een leuke poll.
Waarschijnlijk zal het gemiddelde op spaargids wel hoger liggen dan het landelijk gemiddelde
Bij hoeveel banken heb je minstens één rekening?
Opmerkingen:
*Onder 'rekening' verstaan we ALLE soorten rekeningen:
termijnrekening, zichtrekening, spaarrekening, effectenrekening (BinckBanck telt dus ook mee), ...
*Indien het een rekening op meerdere namen (eventueel volmacht) staat telt deze ook mee (bvb gezamenlijke spaarrekening of spaarrekening voor uw kind) zolang het geld dat op die rekening staat oorspronkelijk voor minstens een deel verdiend werd door Uzelf of door Uzelf wordt uitgegeven. (bvb een spaarrekening van ouder die niet meer in staat is tot beheer telt niet mee)
*Rekeningen waar niets op staat tellen ook mee
edit: indien meer dan 20 gelieve hieronder het exact getal te posten. Zo kunnen we na een groot aantal stemmen het gemiddelde berekenen :p
Waarschijnlijk zal het gemiddelde op spaargids wel hoger liggen dan het landelijk gemiddelde

Bij hoeveel banken heb je minstens één rekening?
Opmerkingen:
*Onder 'rekening' verstaan we ALLE soorten rekeningen:
termijnrekening, zichtrekening, spaarrekening, effectenrekening (BinckBanck telt dus ook mee), ...
*Indien het een rekening op meerdere namen (eventueel volmacht) staat telt deze ook mee (bvb gezamenlijke spaarrekening of spaarrekening voor uw kind) zolang het geld dat op die rekening staat oorspronkelijk voor minstens een deel verdiend werd door Uzelf of door Uzelf wordt uitgegeven. (bvb een spaarrekening van ouder die niet meer in staat is tot beheer telt niet mee)
*Rekeningen waar niets op staat tellen ook mee

edit: indien meer dan 20 gelieve hieronder het exact getal te posten. Zo kunnen we na een groot aantal stemmen het gemiddelde berekenen :p
Laatst gewijzigd door Roeland op 26 november 2008, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Waiting for the financial meltdown...
Re: Gemiddeld aantal banken per persoon
@ die mensen met 20 of meer.
IS dit een grap ofzo
Ik had die opties erbij gezet voor de zekerheid. Maar zijn jullie echt klant bij méér dan 20 banken?
Gelieve op zn minst te posten bij hoeveel banken. Anders kunnen we het gemiddelde niet berekenen.
IS dit een grap ofzo

Ik had die opties erbij gezet voor de zekerheid. Maar zijn jullie echt klant bij méér dan 20 banken?
Gelieve op zn minst te posten bij hoeveel banken. Anders kunnen we het gemiddelde niet berekenen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hoe gaat men gaat men dat aantal anoniem kunnen meedelen.Roeland schreef: @ die mensen met 20 of meer.
IS dit een grap ofzo ???
Denk niet dat men gek is hoor ?
ze mogen me altijd een PB sturen. Ik zal de gegevens dan anoniem verwerken...paul schreef:Hoe gaat men gaat men dat aantal anoniem kunnen meedelen.Roeland schreef: @ die mensen met 20 of meer.
IS dit een grap ofzo ???
Denk niet dat men gek is hoor ?
tot voor kort 6 (willekeurige volgorde)
- kaupthing
- fortis
- argenta
- ethias
- keytrade
- rabobank
nu: ethias en argenta afgesloten, dus nog 4 over
- kaupthing
- fortis
- argenta
- ethias
- keytrade
- rabobank
nu: ethias en argenta afgesloten, dus nog 4 over
Bij drie:
- Argenta
- Rabobank
- ING
- Argenta
- Rabobank
- ING
bij :
- kbc
- abn amro
- argenta
- record bank
- goffien
- kbc
- abn amro
- argenta
- record bank
- goffien
spijtig dat er zo weinig reacties zijn. Tis nochtans anoniem 
Allesinds, als je de tussenstand bekijkt nadat je je hoofd 90° naar rechts hebt gedraaid, begint het al wat te lijken op een normale verdeling (excentrische gaus-kromme)

Allesinds, als je de tussenstand bekijkt nadat je je hoofd 90° naar rechts hebt gedraaid, begint het al wat te lijken op een normale verdeling (excentrische gaus-kromme)
Bij 4 banken
Deutsche bank
rabobank
Fortis
Banca Monte Paschi
Deutsche bank
rabobank
Fortis
Banca Monte Paschi
Voorlopig 2 banken
Argenta
Cortal Consors
binnenkort ook bij Deutsche
Argenta
Cortal Consors
binnenkort ook bij Deutsche
In willekeurige volgorde:
Argenta
Rabo
Keytrade
Ing
Dexia

Argenta
Rabo
Keytrade
Ing
Dexia

* Dagelijkse rekening zicht - en spaar: ING Lion (1 loon)
* Dagelijkse zicht - en spaar Deutsche Bank (1 loon)
* Rabo : 1 voor ons, 1 voor onze zoon
* KAUPTHING: 1 voor ons, 1 voor onze zoon
* Keytrade: zicht - en spaar (nog niet echt in gebruik)
* Credit Europe: komt eraan, bedoeling is een kleine termijnrekening te openen
* BMP bank: plannen in die richting
* Dagelijkse zicht - en spaar Deutsche Bank (1 loon)
* Rabo : 1 voor ons, 1 voor onze zoon
* KAUPTHING: 1 voor ons, 1 voor onze zoon

* Keytrade: zicht - en spaar (nog niet echt in gebruik)
* Credit Europe: komt eraan, bedoeling is een kleine termijnrekening te openen
* BMP bank: plannen in die richting
nog steeds geen spoor van die 2 spaargidsers met meer dan 20 banken.
Ik zou nogmaals een oproep willen doen om via PM me te laten weten hoeveel banken het pecies zijn. Indien het een flauw grapje was, gelieve je stem te verwijderen...
Ik zou nogmaals een oproep willen doen om via PM me te laten weten hoeveel banken het pecies zijn. Indien het een flauw grapje was, gelieve je stem te verwijderen...
11 of 12 (afhankelijk of je Binck meerekent, want is enkel aandelenrekening): ABN Amro, Argenta, Binck, BKCP, Credit Europe, Deutsche Bank, DHB, Dexia, ING, Kaupthing, Keytrade, Rabobank