Getekend voorstel lening laten annuleren ???
TIP
Getekend voorstel lening laten annuleren ???
Kleine vraag over het annuleren van een ondertekend voorstel:
Heb vorige week een voorstel getekend bij LBK (4,29 %. De voorwaarden gingen immers strenger worden) en nu komt uiteindelijk DL (Mol, 4,09 %) af met een toch wel scherper tarief voor ons dossier (Q=85%, 25j). Enkel een bijkomende voorwaarde van brandvz. maar daar kan ik mee leven. Verder wil DL alle eventuele dalingen nog meepakken.
Hoe kun je best het voorstel laten schrappen bij LBK? Is een mailtje/telefoon voldoende? Moet wel dossierkosten betalen dan zeker. Akte wordt pas verleden in juni dus heb nog tijd.
Alvast bedankt voor een korte reply!
Heb vorige week een voorstel getekend bij LBK (4,29 %. De voorwaarden gingen immers strenger worden) en nu komt uiteindelijk DL (Mol, 4,09 %) af met een toch wel scherper tarief voor ons dossier (Q=85%, 25j). Enkel een bijkomende voorwaarde van brandvz. maar daar kan ik mee leven. Verder wil DL alle eventuele dalingen nog meepakken.
Hoe kun je best het voorstel laten schrappen bij LBK? Is een mailtje/telefoon voldoende? Moet wel dossierkosten betalen dan zeker. Akte wordt pas verleden in juni dus heb nog tijd.
Alvast bedankt voor een korte reply!
Re: Getekend voorstel lening laten annuleren ???
Niemand? Heb enkel voorstel getekend.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
arofnogneu
Is er een antwoord bekend op deze vraag?
jep, net hetzelfde nu meegemaakt. Ik heb een paar weken geleden een voorstel getekend bij het landbouwkrediet (3,39% 8/3 cap2). Nu, door de rentedalingen van de laatste weken, kan ik dit ook bij het landbouwkrediet aan 2,9% 8/3 cap2. Heb gebeld en omdat mijn dossier nog in 'analyse' staat, is het mogelijk om het nieuwe tarief te krijgen zonder kosten. Anders zouden de dossierkosten nog eens moeten betaald worden = +/- 250 euro. Nog een geluk dat het landbouwkrediet overdonderd is door het aantal kredietaanvragen. 
Als er natuurlijk een andere bank in het spel is, is het moeilijker. Aangezien je het voorstel getekend heb, moet je de dossierkosten betalen. Je kan het aanbod altijd weigeren, maar de dossierkosten moeten worden betaald. Ik denk niet dat je al wederbeleggingsvergoeding zal moeten betalen, maar zeker ben ik dat niet. Lees misschien eens goed het voorstel dat je getekend heb.
Als er natuurlijk een andere bank in het spel is, is het moeilijker. Aangezien je het voorstel getekend heb, moet je de dossierkosten betalen. Je kan het aanbod altijd weigeren, maar de dossierkosten moeten worden betaald. Ik denk niet dat je al wederbeleggingsvergoeding zal moeten betalen, maar zeker ben ik dat niet. Lees misschien eens goed het voorstel dat je getekend heb.
Ik moet ook nog zeggen dat we in oktober al een voorstel getekend hadden bij het OBK aan 4,85%. Dat hebben we dan uiteraard ook niet laten doorgaan maar het OBK heeft wel de dossierkosten laten vallen. We zijn er wel goede klant...