getrouwheidspremie helemaal verloren?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
getrouwheidspremie helemaal verloren?
Beste
Op 3 januari 2013 heb ik € 20 000 op een getrouwheidsrekening gestort. Indien ik dat geld een jaar op de rekening laat staan, ontvang ik ongeveer 400 euro getrouwheidspremie .
Nu heb ik echter dringend € 1000 nodig.
Stel dat ik dit neem van mijn getrouwheidsrekening, verlies ik dan alles ? :s
Alvast bedankt voor een verhelderend antwoord.
Groeten
Op 3 januari 2013 heb ik € 20 000 op een getrouwheidsrekening gestort. Indien ik dat geld een jaar op de rekening laat staan, ontvang ik ongeveer 400 euro getrouwheidspremie .
Nu heb ik echter dringend € 1000 nodig.
Stel dat ik dit neem van mijn getrouwheidsrekening, verlies ik dan alles ? :s
Alvast bedankt voor een verhelderend antwoord.
Groeten
Re: getrouwheidspremie helemaal verloren?
Nee.
Je verliest alleen de getrouwheidspremie op de 1000 euro die je afhaalt. De getrouwheidspremie op de rest (19.000 euro) blijft behouden en verder lopen.
Je verliest alleen de getrouwheidspremie op de 1000 euro die je afhaalt. De getrouwheidspremie op de rest (19.000 euro) blijft behouden en verder lopen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt voor uw snelle reactie!
Ik heb naar NIBC Direct gebeld en de jongeman aan de telefoon had me echter gezegd dat ik alles verlies, indien ik een bedrag af zou halen...
Ik heb één storting van € 20.000,00 op de getrouwheidspremie.
:s
Ik heb naar NIBC Direct gebeld en de jongeman aan de telefoon had me echter gezegd dat ik alles verlies, indien ik een bedrag af zou halen...
Ik heb één storting van € 20.000,00 op de getrouwheidspremie.
:s
Die jongeman heeft je verkeerd ingelicht. Peter heeft gelijk.
https://www.spaargids.be/sparen/veelges ... remie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Je krijgt je getrouwheidspremie op 19.000 euro
https://www.spaargids.be/sparen/veelges ... remie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Je krijgt je getrouwheidspremie op 19.000 euro
Dus zul je ongeveer 285 euro getrouwheidspremie ontvangen en zeker geen 400 euro aan 1,5%
Daarbij komt nog de basisrente.
Daarbij komt nog de basisrente.
Super! Aan allen, bedankt !
Inderdaad, tezamen (€ 299,00 getrouwheidspremie en €157,00 basisrente) indien in de € 20.000 laat staan
Inderdaad, tezamen (€ 299,00 getrouwheidspremie en €157,00 basisrente) indien in de € 20.000 laat staan