Getrouwheidspremie Rabo Bank Plus account
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
wrpint
Getrouwheidspremie Rabo Bank Plus account
De getrouwheidspremie (1,50%) is gegarandeerd tot 31 december 2011. Begrijp ik het goed dat als ik vandaag zulk een rekening open en er geld op stort, ik een jaar lang deze getrouwheidspremie zal genieten of enkel tot 31 december en vanaf dan eventueel de gewijzigde getrouwheid? Iemand een klaar-en-duidelijk antwoord?
Re: Getrouwheidspremie Rabo Bank Plus account
Het eerste. Zie het antwoord van Rabobank zelf in dit draadje:
"Verder kan ook de getrouwheidspremie steeds door de bank worden aangepast. Wanneer u echter al een storting heeft gedaan op een spaarboekje dan blijft het tarief van de getrouwheidspremie die van toepassing was op het ogenblik van de storting, geldig voor de volledige getrouwheidsperiode van deze storting, een gans jaar dus. Een wijziging van de getrouwheidspremie door de bank heeft daardoor alleen invloed op nieuwe stortingen, én op stortingen waarvan de getrouwheidsperiode afloopt en vernieuwt.
Als u nu een storting zou doen op een Rabo Plus Account dan bent u er zeker van dat de basisrente van 1,25% niet zal verlaagd worden vóór 1 september. Verder zal u voor het gestorte bedrag gegarandeerd een getrouwheidspremie krijgen van 1,50% die geldt voor de volledige getrouwheidsperiode van 12 maanden."
"Verder kan ook de getrouwheidspremie steeds door de bank worden aangepast. Wanneer u echter al een storting heeft gedaan op een spaarboekje dan blijft het tarief van de getrouwheidspremie die van toepassing was op het ogenblik van de storting, geldig voor de volledige getrouwheidsperiode van deze storting, een gans jaar dus. Een wijziging van de getrouwheidspremie door de bank heeft daardoor alleen invloed op nieuwe stortingen, én op stortingen waarvan de getrouwheidsperiode afloopt en vernieuwt.
Als u nu een storting zou doen op een Rabo Plus Account dan bent u er zeker van dat de basisrente van 1,25% niet zal verlaagd worden vóór 1 september. Verder zal u voor het gestorte bedrag gegarandeerd een getrouwheidspremie krijgen van 1,50% die geldt voor de volledige getrouwheidsperiode van 12 maanden."
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Getrouwheidspremie Rabo Bank Plus account
De basisrente is gewaarborgd tot 31 december 2011, kan dus verlaagd worden vanaf 1 januari 2011 maar rabobank.be kennende maak ik mij daarover niet te veel zorgenYaris schreef: Als u nu een storting zou doen op een Rabo Plus Account dan bent u er zeker van dat de basisrente van 1,25% niet zal verlaagd worden vóór 1 september.