Getrouwheidspremie voor 'oude' stortingen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Guest
Getrouwheidspremie voor 'oude' stortingen
Voor zover ik weet wordt een periode voor een getrouwheidspremie berekend per periode van 1 jaar, te beginnen van de dag van de storting.
Nu vroeg ik mij af hoe dit dan gaat voor stortingen die gebeurd zijn voor de invoering van deze regeling (dus voor 2009)? Wordt als startperiode dan het begin van het jaar genomen?
Nu vroeg ik mij af hoe dit dan gaat voor stortingen die gebeurd zijn voor de invoering van deze regeling (dus voor 2009)? Wordt als startperiode dan het begin van het jaar genomen?
Re: Getrouwheidspremie voor 'oude' stortingen
Hangt mogelijks af van de algemene voorwaarden van de bank waar je je geld spaart.
Bij Deutsche Bank herstarten ze inderdaad voor een nieuwe periode op 1 januari, aan de getrouwheidsrente van dat moment.
Bij Deutsche Bank herstarten ze inderdaad voor een nieuwe periode op 1 januari, aan de getrouwheidsrente van dat moment.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Guest
Re: Getrouwheidspremie voor 'oude' stortingen
Weet iemand hoe dit zit voor Europabank?
anders ga ik wel eens langs. Probleem is dat ze niet direct een kantoor in de buurt hebben...
anders ga ik wel eens langs. Probleem is dat ze niet direct een kantoor in de buurt hebben...