gewijzigd Algemeen Reglement bij Argenta
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Full Member
gewijzigd Algemeen Reglement bij Argenta
Beste,
Op mijn bankuittreksels van mijn zichtrekening bij Argenta staat vermeld dat per 1/01/2010 er een nieuw "Algemeen Reglement der verrichtingen" van kracht is. Per 1/03/2010 wijzigen bovendien ook de "voorwaarden die verband houden met betaalinstrumenten".
Vanaf 1/01/2010 zal het gewijzigd Algemeen Reglement te lezen staan op de site van Argenta. Wie niet reageert voor 1/03/2010 gaat akkoord met de nieuwe voorwaarden.
Is er iemand onder jullie die hier reeds weet van heeft? Zijn er grondige wijzigingen?
Vriendelijke groet.
Op mijn bankuittreksels van mijn zichtrekening bij Argenta staat vermeld dat per 1/01/2010 er een nieuw "Algemeen Reglement der verrichtingen" van kracht is. Per 1/03/2010 wijzigen bovendien ook de "voorwaarden die verband houden met betaalinstrumenten".
Vanaf 1/01/2010 zal het gewijzigd Algemeen Reglement te lezen staan op de site van Argenta. Wie niet reageert voor 1/03/2010 gaat akkoord met de nieuwe voorwaarden.
Is er iemand onder jullie die hier reeds weet van heeft? Zijn er grondige wijzigingen?
Vriendelijke groet.
Re: gewijzigd Algemeen Reglement bij Argenta
Het einde van de free lunch...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
En dat betekent? 

Het is maar een gedacht maar ik denk dat ze kosten gaan aanrekenen in de toekomst.
iets om in het oog te houden...
Op hun site kan ik er niet direct iets van terugvinden, best triestig.
Als ze de kostenstructuur van een grootbank zouden krijgen, denk ik dat ze massaal klanten gaan verliezen.
Alhoewel, veel keuze is er nu ook weer niet als men bij een traditionele bank wil blijven dit beschikt over een groot kantorennet.
Als ze de kostenstructuur van een grootbank zouden krijgen, denk ik dat ze massaal klanten gaan verliezen.
Alhoewel, veel keuze is er nu ook weer niet als men bij een traditionele bank wil blijven dit beschikt over een groot kantorennet.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
ik denk eigenlijk niet dat ze kosten gaan aanrekenen voor hun rekeningen. hun gratis dienstverlening en rekeningen zijn toch 1 van de troeven die ze graag uitspelen.
misschien dat ze wel kosten gaan aanrekenen voor de kredietkaart ofzo, of misschien een gewijzigde credit- of debetrente ofzoiets.
misschien dat ze wel kosten gaan aanrekenen voor de kredietkaart ofzo, of misschien een gewijzigde credit- of debetrente ofzoiets.
Zou best kunnen, moeten alvast niet lang meer wachten.lotty schreef: ik denk eigenlijk niet dat ze kosten gaan aanrekenen voor hun rekeningen. hun gratis dienstverlening en rekeningen zijn toch 1 van de troeven die ze graag uitspelen.
Recent vernomen van een kantoorhouder dat ze het niet kunnen blijven houden, het kosteloos zijn...lotty schreef: ik denk eigenlijk niet dat ze kosten gaan aanrekenen voor hun rekeningen. hun gratis dienstverlening en rekeningen zijn toch 1 van de troeven die ze graag uitspelen.
Probleem voor banken als een argenta is dat de andere banken steeds meer aanrekenen voor bv. het gebruik van hun automaten om geld af te halen. Met steeds meer klanten kan dit op termijn best onbetaalbaar worden.cardoman schreef:Recent vernomen van een kantoorhouder dat ze het niet kunnen blijven houden, het kosteloos zijn...lotty schreef: ik denk eigenlijk niet dat ze kosten gaan aanrekenen voor hun rekeningen. hun gratis dienstverlening en rekeningen zijn toch 1 van de troeven die ze graag uitspelen.
Daar zit iets in. Argenta plaatst steeds meer bancontact automaten aan hun kantoren. Dit moeten enorme investeringen zijn. Bovendien kan je er geen rekeninguitreksels afdrukken ( dat moet je binnen doen) en kan je er ook niet je protonsaldo terug op je rekening boeken of aan selfbanking doen.cp1234 schreef:Probleem voor banken als een argenta is dat de andere banken steeds meer aanrekenen voor bv. het gebruik van hun automaten om geld af te halen. Met steeds meer klanten kan dit op termijn best onbetaalbaar worden.cardoman schreef:
Recent vernomen van een kantoorhouder dat ze het niet kunnen blijven houden, het kosteloos zijn...
Je kan er wel geld afhalen en je code van je bankkaart en kredietkaart wijzigen. Ik vermoed dat zelfs voor transacties als het wijzigen van een code Argenta kosten krijgt aangerekend als het niet op een automaat is van hun bank.
Er heeft een tijdje gecirculeerd dat het 0.70 € per verrichting zou kosten maar volgens mij betalen Argenta en Deutsche bank meer.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Maar, die problematiek is toch niet nieuw en nu zouden ze opeens toch kosten voor de zichtrekening aanrekenen???
Aiaiai, waar gaan we nog moeten kruipen met ons geld
?
Aiaiai, waar gaan we nog moeten kruipen met ons geld

-
- Sr. Member
- Contacteer:
Voorlopig is er dus totaal nog geen sprake van kosten. Ik maak me niet ongerust, ik zie het invoeren van kosten nog niet direct gebeuren.
Zoals iemand zei, is dat net hun troefkaart. Ze onderscheiden zich niet van de grootbanken op basis van intrest op spaarboekjes, dus het kosteloos bankieren zie ik er niet vlug uitgaan.
Zoals iemand zei, is dat net hun troefkaart. Ze onderscheiden zich niet van de grootbanken op basis van intrest op spaarboekjes, dus het kosteloos bankieren zie ik er niet vlug uitgaan.
Bedoel je dat Argenta en DB 0,7 euro per verrichting dat iemand aan de automaat van een andere bank moet betalen? Dat lijkt me toch wel heel erg veel??Stier schreef: Er heeft een tijdje gecirculeerd dat het 0.70 € per verrichting zou kosten maar volgens mij betalen Argenta en Deutsche bank meer.
Het lijkt me echter weinig. Recordbank heeft in een verleden 0.70 € aangerekend aan hun klanten van hun 'gratis' zichtrekeningen voor cash afhalingen aan niet ING of RecordBank automaten.lotty schreef:Bedoel je dat Argenta en DB 0,7 euro per verrichting dat iemand aan de automaat van een andere bank moet betalen? Dat lijkt me toch wel heel erg veel??Stier schreef: Er heeft een tijdje gecirculeerd dat het 0.70 € per verrichting zou kosten maar volgens mij betalen Argenta en Deutsche bank meer.
Volgens mij wordt er aan banken die bijna geen automaten hebben zoals Argenta en Deutsche Bank nog een pak meer aangerekend. Cash is niet goedkoop voor banken.
ING, Dexia, KBC en BNP Paribas zullen onderling wel onderhandelen omdat ze ook automaten aan de andere partijen ter beschikking stellen.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]