Gewone spaarrekening of Plus Spaarrekening
Gewone spaarrekening of Plus Spaarrekening
Beste,
Hoe kan ik als klant weten of mijn spaarrekening bij Ethias een gewone spaarrekening is of een Plus spaarrekening? Ik heb een spaarrekening die via internet geopend is, zonder tussenkomst van een kantoor.
Hoe kan ik als klant weten of mijn spaarrekening bij Ethias een gewone spaarrekening is of een Plus spaarrekening? Ik heb een spaarrekening die via internet geopend is, zonder tussenkomst van een kantoor.
Re: Gewone spaarrekening of Plus Spaarrekening
Bij mij staat gewoon op mijn overzichtscherm dat het een Spaarekening Plus is ...
"Per ardua ad astra"
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Re: Gewone spaarrekening of Plus Spaarrekening
Inderdaad, via Web Banking kan je een overzichtsscherm consulteren waarop al je rekeningen bij Ethias Bank vermeld staan. Naast het rekeningnummer vind je dan ook de benaming/het type van rekening : zichtrekening, spaarrekening of spaarrekening PLUS.
Wanneer je een rekening via de website opent, heb je daar de keuze voor een spaarrekening of een spaarrekening PLUS (2 aparte links)
sales support
Ethias Bank
Wanneer je een rekening via de website opent, heb je daar de keuze voor een spaarrekening of een spaarrekening PLUS (2 aparte links)
sales support
Ethias Bank
Laatst gewijzigd door Anonymous op 11 september 2009, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.