Gezamelijke rekening
Gezamelijke rekening
Ik en mijn vrouw hebben (van voor ons huwelijk) reeds een rekening. Intussentijd zijn wij getrouwd en onlangs verhuisd. Nu zouden wij ook graag een gezamelijke rekening openen. Wat moeten wij precies allemaal opsturen van documenten in deze situatie? Vermits jullie al vele info hebben... (kopie paspoort e.d.)
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Gezamelijke rekening
Om een nieuwe gezamenlijke rekening te openen volstaat het om via onze website het aanvraagformulier voor de opening van gezamenlijke rekeningen voor gehuwde personen in te vullen, af te drukken en ondertekend naar ons op te sturen.
Aangezien wij reeds in het bezit zijn van uw identiteitsgegevens via uw bestaande individuele rekeningen is het niet verplicht om ons opnieuw de kopieën van uw identiteitskaarten toe te sturen. U vermeldt dan best wel in het opmerkingenveld op het aanvraagformulier dat u reeds klant bent met een verwijzing naar rekeningnummer(s) of gebruikersnummer(s) zodat wij deze gegevens voor u kunnen opzoeken.
Het is echter wel aangeraden om toch alle documenten (aanvraagformulier, kopie ID's + adresbewijs) samen naar ons op te sturen. Zo is uw dossier dadelijk compleet en kan de nieuwe rekening onmiddellijk geopend worden. U gaf eveneens aan verhuisd te zijn. Mogelijk beschikken wij daardoor nog niet over een bewijs van uw nieuwe adres.
Aangezien wij reeds in het bezit zijn van uw identiteitsgegevens via uw bestaande individuele rekeningen is het niet verplicht om ons opnieuw de kopieën van uw identiteitskaarten toe te sturen. U vermeldt dan best wel in het opmerkingenveld op het aanvraagformulier dat u reeds klant bent met een verwijzing naar rekeningnummer(s) of gebruikersnummer(s) zodat wij deze gegevens voor u kunnen opzoeken.
Het is echter wel aangeraden om toch alle documenten (aanvraagformulier, kopie ID's + adresbewijs) samen naar ons op te sturen. Zo is uw dossier dadelijk compleet en kan de nieuwe rekening onmiddellijk geopend worden. U gaf eveneens aan verhuisd te zijn. Mogelijk beschikken wij daardoor nog niet over een bewijs van uw nieuwe adres.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dan voeg ik voor de zekerheid alle gegevens nogmaals toe.
Nee inderdaad, jullie zijn daar nog niet van op de hoogte. Het is nog maar heel recent dat we verhuisd zijn. Onze paspoorten zijn zelfs nog niet aangepast aan het nieuwe adres (wijkagent is wel al langs geweest). Ik vermoed dat de adreswijziging wel automatisch aan de persoonlijke dossiers wordt bijgevoegd?
Nee inderdaad, jullie zijn daar nog niet van op de hoogte. Het is nog maar heel recent dat we verhuisd zijn. Onze paspoorten zijn zelfs nog niet aangepast aan het nieuwe adres (wijkagent is wel al langs geweest). Ik vermoed dat de adreswijziging wel automatisch aan de persoonlijke dossiers wordt bijgevoegd?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Normaalgezien zou men bij de opening van de nieuwe rekeningen moeten zien dat ook het adres moet worden aangepast voor de reeds bestaande rekeningen, maar we gaan het zéker zien als u op uw adresbewijs nog een Post-IT'je (of iets soortgelijks) plakt met de verwijzing naar de adreswijziging van uw bestaande rekeningen