Gezinsuitbreiding, extra fiscale vrijstelling?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Gezinsuitbreiding, extra fiscale vrijstelling?
We zijn dus sinds kort met 3 (getrouwd koppel met kind) en ik vroeg me af, als ik een spaarrekening opendoe voor mijn kind, die dan ook de fiscale vrijstelling krijgt op het spaarboekje? Kan ik dus beter ons geld spreiden op 3 namen of wordt een spaarrekening op naam van ons kind voor de helft bij het kapitaal van mijn man en de helft bij mijn kapitaal gerekend (op het spaarboekje)?
Het gaat me dus vooral om te weten of we met zijn 3, 3x fiscale vrijstelling krijgen op ons spaartegoed of blijft het slechts 2x zolang ons kind geen 18 jaar is?
Kan ik dit ook ergens online vinden, op een betrouwbare site? (Bank of hier op spaargids?)
Alvast bedankt!
Het gaat me dus vooral om te weten of we met zijn 3, 3x fiscale vrijstelling krijgen op ons spaartegoed of blijft het slechts 2x zolang ons kind geen 18 jaar is?
Kan ik dit ook ergens online vinden, op een betrouwbare site? (Bank of hier op spaargids?)
Alvast bedankt!
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
Re: Gezinsuitbreiding, extra fiscale vrijstelling?
Slechts 2x fiscale vrijstelling.
Kind moet +18 jaar zijn voor fiscale vrijstelling.
Kind moet +18 jaar zijn voor fiscale vrijstelling.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Gezinsuitbreiding, extra fiscale vrijstelling?
Dank je wel Peter!
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!