gimv
TIP
gimv
Deze week is het dividend van gimv bruto uitgekeerd. Ik zie op het uittreksel dat er geen bronbelasting van afgetrokken is. Is dat normaal ?
Moet dit dan aan de belastingen aangegeven worden ?
Moet dit dan aan de belastingen aangegeven worden ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: gimv
Ik ben ook keytrade klant
-
raeymalex
Hello,
Ik lees op de site van de GIMV:
Vandaag heeft de gewone algemene vergadering (AV) van Gimv plaatsgevonden. 28,06 % van het aandelenkapitaal was vertegenwoordigd (6.504.171 aandelen). De AV keurde het dividendvoorstel goed waardoor op 7 juli eerstkomend 2,45 EUR bruto per aandeel (netto 1,8375 EUR) zal worden betaalbaar gesteld (coupon nr.18). Ook de voorstellen van de buitengewone algemene vergadering (BAV) werden aanvaard.
Gimv betaalt over het boekjaar 2010-2011 een brutodividend van 2,45 EUR per aandeel (netto 1,8375 EUR).
Eens vragen of Keytrade bruto en netto niet verwisseld hebben, want ik heb die 1,8375 gekregen ...
Groetjes
Alex
Ik lees op de site van de GIMV:
Vandaag heeft de gewone algemene vergadering (AV) van Gimv plaatsgevonden. 28,06 % van het aandelenkapitaal was vertegenwoordigd (6.504.171 aandelen). De AV keurde het dividendvoorstel goed waardoor op 7 juli eerstkomend 2,45 EUR bruto per aandeel (netto 1,8375 EUR) zal worden betaalbaar gesteld (coupon nr.18). Ook de voorstellen van de buitengewone algemene vergadering (BAV) werden aanvaard.
Gimv betaalt over het boekjaar 2010-2011 een brutodividend van 2,45 EUR per aandeel (netto 1,8375 EUR).
Eens vragen of Keytrade bruto en netto niet verwisseld hebben, want ik heb die 1,8375 gekregen ...
Groetjes
Alex
-
raeymalex
Beste,
Vraag gesteld aan Keytrade.
Antwoord van Keytrade:
Geachte heer,
Het bedrag dat u vermeldt is het netto dividend.
Waar ziet u bruto staan?
In uw borderel is de roerende voorheffing automatisch afgetrokken en ziet u enkel het nettobedrag.
Indien u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om ze ons te stellen op het adres info@keytradebank.com.
Groetjes,
Raeymalex
Vraag gesteld aan Keytrade.
Antwoord van Keytrade:
Geachte heer,
Het bedrag dat u vermeldt is het netto dividend.
Waar ziet u bruto staan?
In uw borderel is de roerende voorheffing automatisch afgetrokken en ziet u enkel het nettobedrag.
Indien u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om ze ons te stellen op het adres info@keytradebank.com.
Groetjes,
Raeymalex
Bij mij (Argenta) is er eveneens RV afgehouden.
Zo ziet mijn uittreksel eruit: bedrag klopt blijkbaar maar toch zeer verwarrend:
Bedrag: 106.58 EUR
Jaar van toekenning: 2011
Aard van de inkomsten: Belgische aandelen
Dit bewijsstuk kan bij uw belastingsaangifte gevoegd worden
BETALING COUPONS Ex coupon 07/07/2011
58 GIMV NR 18 1.8375 EUR
Bruto 106.58 EUR
Wissel 1.00 106.58 EUR
Bedrag: 106.58 EUR
Jaar van toekenning: 2011
Aard van de inkomsten: Belgische aandelen
Dit bewijsstuk kan bij uw belastingsaangifte gevoegd worden
BETALING COUPONS Ex coupon 07/07/2011
58 GIMV NR 18 1.8375 EUR
Bruto 106.58 EUR
Wissel 1.00 106.58 EUR
-
raeymalex
Hello,
Heb nieuw antwoord van Keytrade:
Dat is standaard dat bij het bedrag bruto vermeld staat, aangezien sommige bedragen nog van valuta gewisseld dienen te worden (wat hier niet het geval is).
Met vriendelijke groeten,
Is wel wat verwarrende formulering.
Groetjes
Raeymalex
Heb nieuw antwoord van Keytrade:
Dat is standaard dat bij het bedrag bruto vermeld staat, aangezien sommige bedragen nog van valuta gewisseld dienen te worden (wat hier niet het geval is).
Met vriendelijke groeten,
Is wel wat verwarrende formulering.
Groetjes
Raeymalex