Globalisatie 1 verrichtingen pos
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Globalisatie 1 verrichtingen pos
Dag allemaal
Eind oktober werd er een bedrag op mijn zichtrekening gestort met melding globalisatie 1 verrichtingen pos, terminal nr.417414
Er staat nergens een rekeningnummer bij van de tegenpartij, moet dus van bank zelf zijn, ik ben klant bij BNP. Iemand een idee wat dit is? Het bedrag is vrij klein, €14,90.
Groeten
Thomas
Eind oktober werd er een bedrag op mijn zichtrekening gestort met melding globalisatie 1 verrichtingen pos, terminal nr.417414
Er staat nergens een rekeningnummer bij van de tegenpartij, moet dus van bank zelf zijn, ik ben klant bij BNP. Iemand een idee wat dit is? Het bedrag is vrij klein, €14,90.
Groeten
Thomas
Re: Globalisatie 1 verrichtingen pos
Hier een antwoord op gevonden? Net ontdekt dat ik hetzelfde zie op datum van 11/11, bedrag 38€, ook fortis.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dag Hans
Ik heb uiteindelijk contact opgenomen met de bank zelf, alle betalingen die gebeuren met de bankcontactfunctie van de pc banking app worden zo gecategoriseerd. Hopelijk ben je hiermee geholpen en was dit bij jou ook zo!
Groeten
Thomas
Ik heb uiteindelijk contact opgenomen met de bank zelf, alle betalingen die gebeuren met de bankcontactfunctie van de pc banking app worden zo gecategoriseerd. Hopelijk ben je hiermee geholpen en was dit bij jou ook zo!
Groeten
Thomas
Juist! Dat bedrag was volledig uit mijn gedacht gegaan.
Bedankt!
Bedankt!
Ik had net hetzelfde
, geen probleem!