Goed belastingen invullen?
Goed belastingen invullen?
Hallo,
Wie weet waar ik moet zijn om mijn belastingsbrief optimaal te laten invullen?
Of een duidelijke website waar alles mooi uitgelegd staat met codes en dergelijke?
Voordien was alles op voorhand ingevuld aangezien ik leerkracht ben.
Nu ben ik nog altijd alleenstaande en heb ik mij een huis gekocht begin december.
Hierbij heb ik ook mijn shuldsaldoverzekering 1-malig aangekocht omdat deze blijkbaar voor 2013 nog ingebracht kan worden.
Alvast bedankt voor enige info!
Wie weet waar ik moet zijn om mijn belastingsbrief optimaal te laten invullen?
Of een duidelijke website waar alles mooi uitgelegd staat met codes en dergelijke?
Voordien was alles op voorhand ingevuld aangezien ik leerkracht ben.
Nu ben ik nog altijd alleenstaande en heb ik mij een huis gekocht begin december.
Hierbij heb ik ook mijn shuldsaldoverzekering 1-malig aangekocht omdat deze blijkbaar voor 2013 nog ingebracht kan worden.
Alvast bedankt voor enige info!
Re: Goed belastingen invullen?
uw bank is eerste optie en gratis .............andere mogelijkheden boekhouder/fiscalist welke iets van een 30/40 euro of minder zullen vragen of via uw vakbond ( indien leerkrachten dergelijke organisatie hebben)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik had het gevraagd bij de bank waar ik mijn hypothecair krediet heb genomen maar daar kreeg ik het antwoord dat banken dit niet meer mogen doen.
De vakbond is ook geen optie want daar zit ik niet meer in. Bijna 170€ lidgeld op jaarbasis om dan te moeten vaststellen dat de afgevaardigden enkel kijken voor hun eigen belangen.
Dus zal het waarschijnlijk dan via een fiscalist verlopen.
Alvast bedankt voor de info!
De vakbond is ook geen optie want daar zit ik niet meer in. Bijna 170€ lidgeld op jaarbasis om dan te moeten vaststellen dat de afgevaardigden enkel kijken voor hun eigen belangen.
Dus zal het waarschijnlijk dan via een fiscalist verlopen.
Alvast bedankt voor de info!
Neem gewoon contact op met uw lokaal belastingkantoor. Die doen het gratis en correct! Of indien schrik hiervoor bel FOD Financien op 0257 25757
Kruznic
Je bijdrage krijg je meestal terug via syndicale premie en je mag niet enkel kijken naar je vakbondafgevaardige op je bedrijf maar ook de hulp die ze kunnen bieden bij ontslag ,werkloosheidsuitkeringen ,tijdskrediet ,,,,,,,,,
Je bijdrage krijg je meestal terug via syndicale premie en je mag niet enkel kijken naar je vakbondafgevaardige op je bedrijf maar ook de hulp die ze kunnen bieden bij ontslag ,werkloosheidsuitkeringen ,tijdskrediet ,,,,,,,,,
Ik koop elk jaar de belastinggids bij de Tijd. Niet 100% volledig. Maar voor de meest courante zaken toch een goede steun!