Goede deal of niet?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Goede deal of niet?
Wie zijn verkoopspraatje met "hoi" begint en beweert rasechte Belg te zijn ... dat vertrouw ik toch niet zoBocasDelToro schreef:wij zijn geen noorderburen hoor... rasechte Belgen... binnenkort meer uitzondering dan regel

Dan heb je inderdaad een vergunning nodig om die produkten in belgie te mogen verkopen
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik weet niet of de regel geldt voor $50.000, staat die regel niet op 50.000€ ??
Bovendien gaan er dan misschien nog meer kosten bijkomen voor die vergunning.
Dat is vanaf juli 2006 zo maar men spreekt enkel voor eurootjes...
Bovendien gaan er dan misschien nog meer kosten bijkomen voor die vergunning.
Dat is vanaf juli 2006 zo maar men spreekt enkel voor eurootjes...
Laatst gewijzigd door Spruitekop op 12 november 2015, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
de tegenwaarde van 50 000 euro ook al is het in dollar uitgedrukt
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Mogelijk is dat leuk om elk jaar naar ginds op reis te gaan (vergeet dan ook de dure tickets niet) en als het je daar tegen steekt (of je wil zo ver niet meer reizen) dan zit je daar opgescheept met 'n reis van 3 weken waar je dan de hort op moet bij iedereen.
Wie vertrouwt een particulier die met 'n duur verblijf ligt te leuren, waarvoor je dan zelf nog tickets moet voor kopen...
Een reis/verblijf met weinig zekerheid kwestie van 'verzekering', het is niet zo dat je dan snel gaat kunnen 'omboeken' zoals dat met een reiskantoor wel gaat.
Naast het feit of het een louche investering of niet zou zijn blijf je daar elk jaar met iets zitten waar je -1- ofwel zelf naartoe MOET voor 3 weken of dat je -2- elk jaar een verblijf voor 3 WEKEN gaat moeten verkopen. Desnoods mogelijk aan Patrick voor 4.99€/persoon.
Wie vertrouwt een particulier die met 'n duur verblijf ligt te leuren, waarvoor je dan zelf nog tickets moet voor kopen...
Een reis/verblijf met weinig zekerheid kwestie van 'verzekering', het is niet zo dat je dan snel gaat kunnen 'omboeken' zoals dat met een reiskantoor wel gaat.
Naast het feit of het een louche investering of niet zou zijn blijf je daar elk jaar met iets zitten waar je -1- ofwel zelf naartoe MOET voor 3 weken of dat je -2- elk jaar een verblijf voor 3 WEKEN gaat moeten verkopen. Desnoods mogelijk aan Patrick voor 4.99€/persoon.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Altijd leuk om te zien hoe een ernstige vraag genegeerd wordt, verkopers
Hoeveel % eigendom eigenen jullie zichzelf toe voor de initiële investering van 300.000? Maw, welk percentage van het pand zou ik in handen krijgen voor mijn investering van 100k? En wordt die 100k meteen opgeëist of in schijven naarmate de verbouwing vordert?

-
- Newbie
- Contacteer:
Polderblom,
Wij hebben niet gesproken over "eigendomsaandeel kopen"
Wij zouden een gewaarborgde jaarlijkse rente op het verkregen kapitaal waarborgen van 2,5% + 3,15% in natura.
Vergelijkbaar met een Bulletconstructie. Of een kasbon.
SEC
Bent u van oordeel dat we in dergelijke constructie dan beter een hogere rente bieden en geen natura?
Of schijven terugbetalen, wat resulteert in minder en minder rente in verhouding met het dalend openstaand kapitaal?
onze excuses dat het niet duidelijk was, dit is allemaal nieuw voor ons dus give us some credit he
Hoi... om te eindigen als pseudo bovenbuur
Wij hebben niet gesproken over "eigendomsaandeel kopen"
Wij zouden een gewaarborgde jaarlijkse rente op het verkregen kapitaal waarborgen van 2,5% + 3,15% in natura.
Vergelijkbaar met een Bulletconstructie. Of een kasbon.
SEC
Bent u van oordeel dat we in dergelijke constructie dan beter een hogere rente bieden en geen natura?
Of schijven terugbetalen, wat resulteert in minder en minder rente in verhouding met het dalend openstaand kapitaal?
onze excuses dat het niet duidelijk was, dit is allemaal nieuw voor ons dus give us some credit he

Hoi... om te eindigen als pseudo bovenbuur
Wacht, dus men zou 100.000 op tafel moeten leggen als een soort obligatie dan? Dus géén eigendom? Maar de ingelegde tegoeden worden wél gewaarborgd door 100% van de onderliggende assets?
-
- Newbie
- Contacteer:
ja inderdaad, wat is dan een goede rente naar uw mening?
Het probleem is natuurlijk dat niet iedereen zin heeft in 3 weken Panama hé. Dus wat zou de geboden rente zijn indien men zou verkiezen voor een cash uitbetaling ipv de 3 weken natura?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Dan zou ik eerder gaan denken aan rendementen zoals bij AnsaldoBreda.
Die gaven d'er iPads en laptops bij geloof ik. Rendementen tussen 9 en 11%
En dan nog in Europa, nog iets eenvoudiger om eventueel een rechtszaak in te spannen.
Begin eens aan 'n rechtszaak in Panama.
En dan nog in Europa, nog iets eenvoudiger om eventueel een rechtszaak in te spannen.

-
- Newbie
- Contacteer:
Okay, dat moeten we dan maar es bekijken en desnoods aanpassen.
Alvast bedankt voor de serieuze antwoorden.
Alvast bedankt voor de serieuze antwoorden.
Toch een beetje raar:
* Als je een goed businessplan hebt, waarom dan niet aankloppen bij een bank?
* Als je dan toch de private toer opgaat, waarom dan zo'n hoge schijven? Niet iedereen is wild om 50k of meer in 1 belegging te stoppen.
* Inderdaad, zo'n rente in natura is niet aantrekkelijk voor iedereen. Ik snap natuurlijk wel dat jullie er vanuit gaan dat maar enkelen dat ook daadwerkelijk zullen verzilveren.
* Als je een goed businessplan hebt, waarom dan niet aankloppen bij een bank?
* Als je dan toch de private toer opgaat, waarom dan zo'n hoge schijven? Niet iedereen is wild om 50k of meer in 1 belegging te stoppen.
* Inderdaad, zo'n rente in natura is niet aantrekkelijk voor iedereen. Ik snap natuurlijk wel dat jullie er vanuit gaan dat maar enkelen dat ook daadwerkelijk zullen verzilveren.
Sommige loodgieters bv laten zich in natura betalenSpruitekop schreef:Dan zou ik eerder gaan denken aan rendementen zoals bij AnsaldoBreda.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Volgens mij kijkt gij teveel naat 'Thuis'.paul schreef:Sommige loodgieters bv laten zich in natura betalen