Goedkeuring lening argenta
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Goedkeuring lening argenta
Duurt nu al 3 weken dat we op antwoord wachten... is dit niet extreem lang?
Begin me zorgen te maken?
Begin me zorgen te maken?
Re: Goedkeuring lening argenta
Bij Argenta moet alles door het hoofdkantoor beslist worden, daar waar bij andere banken vaak de kantoorhouder gemachtigd is om (tot een bepaald bedrag) zelf te beslissen, dus het kan wel even duren.
3 a 4 weken is nog 'normaal' te noemen, maar je kan altijd eens navraag laten doen door uw kantoor natuurlijk.
Wanhopen hoeft niet, de rentes zijn toch ni vrije val, dus tijd speelt hier feitelijk in uw voordeel.
3 a 4 weken is nog 'normaal' te noemen, maar je kan altijd eens navraag laten doen door uw kantoor natuurlijk.
Wanhopen hoeft niet, de rentes zijn toch ni vrije val, dus tijd speelt hier feitelijk in uw voordeel.

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
inquirer schreef: ↑4 juni 2019, 13:33 Bij Argenta moet alles door het hoofdkantoor beslist worden, daar waar bij andere banken vaak de kantoorhouder gemachtigd is om (tot een bepaald bedrag) zelf te beslissen, dus het kan wel even duren.
Wanhopen hoeft niet, de rentes zijn toch ni vrije val, dus tijd speelt hier feitelijk in uw voordeel.![]()
Het is de kantoorhouder die wacht op de goedkeuring. Ik denk dat ik niet beter kan krijgen hoor dan wat we nu hebben hoor. We hebben 1.45 op 25 jaar gekregen.
Rente is een ding.Stéphanie reg schreef: ↑4 juni 2019, 14:05inquirer schreef: ↑4 juni 2019, 13:33 Bij Argenta moet alles door het hoofdkantoor beslist worden, daar waar bij andere banken vaak de kantoorhouder gemachtigd is om (tot een bepaald bedrag) zelf te beslissen, dus het kan wel even duren.
Wanhopen hoeft niet, de rentes zijn toch ni vrije val, dus tijd speelt hier feitelijk in uw voordeel.![]()
Het is de kantoorhouder die wacht op de goedkeuring. Ik denk dat ik niet beter kan krijgen hoor dan wat we nu hebben hoor. We hebben 1.45 op 25 jaar gekregen.
De bijkomende zaken van verzekeringen kunnen het duurder maken dan bvb 1,52 %
Waarom iedereen toch zo blijft focussen op enkel de rente %

Estate Guru believer.
-
- Newbie
- Contacteer:

Laatst gewijzigd door Stéphanie reg op 4 juni 2019, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Newbie
- Contacteer:
Wij hebben dit allemaal goed bekeken! Ik heb er een jaar over gedaan en alle banken met elkaar vergeleken. Dus aub.. niet zo uit de hoogte doen..platin schreef: ↑4 juni 2019, 14:18Rente is een ding.Stéphanie reg schreef: ↑4 juni 2019, 14:05
De bijkomende zaken van verzekeringen kunnen het duurder maken dan bvb 1,52 %
Waarom iedereen toch zo blijft focussen op enkel de rente %??
wie is komen klagen dat het lang duurtStéphanie reg schreef: ↑4 juni 2019, 19:13Wij hebben dit allemaal goed bekeken! Ik heb er een jaar over gedaan en alle banken met elkaar vergeleken. Dus aub.. niet zo uit de hoogte doen..
Estate Guru believer.
-
- Newbie
- Contacteer:
Wat heeft de goedkeuring te maken met de rentevoet of verzekering enz???platin schreef: ↑4 juni 2019, 21:58wie is komen klagen dat het lang duurtStéphanie reg schreef: ↑4 juni 2019, 19:13
Wij hebben dit allemaal goed bekeken! Ik heb er een jaar over gedaan en alle banken met elkaar vergeleken. Dus aub.. niet zo uit de hoogte doen..
Helemaal niets, niks van aantrekken.
De rentevoet klinkt prima trouwens.
Nog geen nieuws van Argenta? Bij ons heeft het een week, maximaal twee weken geduurd voor de goedkeuring, als ik me goed herinner. Zelf eens contact opnemen kan zeker geen kwaad, misschien hebben ze al nieuws gehad maar uit het oog verloren om jullie te contacteren.
Nog geen nieuws van Argenta? Bij ons heeft het een week, maximaal twee weken geduurd voor de goedkeuring, als ik me goed herinner. Zelf eens contact opnemen kan zeker geen kwaad, misschien hebben ze al nieuws gehad maar uit het oog verloren om jullie te contacteren.
-
- Newbie
- Contacteer:
Hey Merci!!lietchi schreef: ↑5 juni 2019, 11:22 Helemaal niets, niks van aantrekken.
Welja heb ik gedaan. Zij zeggen dat ze dagelijks 2 x bellen naar het hoofdkantoor voor goedkeuring, maar dat ze serieus achter zitten. ‘t is nu geleden van 11/5 dat de aanvraag is ingediend dus begint wat te tellen natuurlijk. Heb zo’n schrik dat het zal afgekeurd worden. Binnen 3 weken starten ze met onze bouw en de rekeningen stromen al binnen.. :/
Ikzelf ben nu ook al een drietal weken aan het wachten bij Argenta. De kantoorhouder schatte initieel 2 à 3 weken gezien het extreem druk was.
Misschien is het nog wat drukker geworden
Misschien is het nog wat drukker geworden

Het zal niet alleen druk zijn. Ook nog eens verschillende feestdagen, voor sommigen een ideaal moment om vakantie te nemen.
Helemaal niets maar wat Platin wil zeggen is dat banken vaak met lagere rentevoeten goochelen om je zo het gevoel te doen geven dat de je een beter voorstel krijgt dan bij een andere bank. Maar tegelijkertijd proberen ze hetgeen wat ze hebben toegegeven terug te pakken door een duurdere SSV of aanverwante verzekeringen. Hopelijk krijg je snel een verlossend antwoord!Stéphanie reg schreef: ↑5 juni 2019, 09:30Wat heeft de goedkeuring te maken met de rentevoet of verzekering enz???