goedkoop TV abo
goedkoop TV abo
Korte situatieschets:
- internet wordt betaald door werk (enkel internet maxi of all internet)
- vaste telefoon met lokaal nummer heb ik genomen via VOIP (20 € per jaar) enkel voor ontvangst
- wil ook graag een makkelijk toegankelijk TV toegang
Proximus rekent voor TV apart (21,5 € aan), en weigert het pack internet + TV te geven (60 € - 49,9 bijdrage werkgever) gezien dit pakket geen internet maxi bevat. Bijgevolg gaan ze alle kosten voor TV apart doorrekenen : 13,5 + 8 euro decoder.
Afzettertjes zijn het. Het komt er op neer dat ik dan meer betaal dan een familus pakket van 70,5 euro (70,5 - 49,9 €) wat me dus 20,6 € zou kosten inclusief vast lijn.
Iemand een goedkoper alternatief voor TV ?
- telenet is duurder af
- stevie (10 €) niet echt kwaliteitsvol, beperkt aanbod....
- vaste telefoon met lokaal nummer heb ik genomen via VOIP (20 € per jaar) enkel voor ontvangst
Proximus rekent voor TV apart (21,5 € aan), en weigert het pack internet + TV te geven (60 € - 49,9 bijdrage werkgever) gezien dit pakket geen internet maxi bevat. Bijgevolg gaan ze alle kosten voor TV apart doorrekenen : 13,5 + 8 euro decoder.
Afzettertjes zijn het. Het komt er op neer dat ik dan meer betaal dan een familus pakket van 70,5 euro (70,5 - 49,9 €) wat me dus 20,6 € zou kosten inclusief vast lijn.
- telenet is duurder af
Re: goedkoop TV abo
Tv Vlaanderen komt op 15,90 €, maar dan moet je kunnen, mogen en willen een schotel ophangen. Iets anders heb ik ook nog niet gevonden
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Goedkoopste traditionele oplossing is Antenne TV van TV Vlaanderen. 9,95 euro per maand structureel. Matige SD beeldkwaliteit. Beperkt aantal zenders. Opnemen is mogelijk maar er geen garantie dat je het aan de praat gaat krijgen en op hulp van TV Vlaanderen moet je niet rekenen.
Nog goedkoper is 0 euro per maand, legaal.
Koop een AndroidTV box, zoals https://www.coolblue.be/nl/product/8262 ... -s-eu.html Voordeel van de Xiaomi Mi Box S is ook dat dit een Google Chromecast 4K is. Is goedkoper via Aliexpress maar je loopt het risico dat het blijft plakken bij de douane. Dat is dan +24 euro administratiekosten + btw en je gaat weken moeten wachten. Koop een een USB naar ethernet adapter of een box met ehternetpoort. Via wifi kijken is toch maar problemen zoeken.
Voor effectief tv te hebben;
Met de VTM Go app en via Kodi de add-on van de VRT zenders heb je legaal een basispakket zonder kosten voor de lineaire televisie-uitzendingen. De VRTnu video-databank is ook zeer toegankelijk via de Kodi-plugin.
En dit alles met een gebruikservaring die dicht ligt bij die van een televisie-box van een traditionele aanbieder.
Nog goedkoper is 0 euro per maand, legaal.
Koop een AndroidTV box, zoals https://www.coolblue.be/nl/product/8262 ... -s-eu.html Voordeel van de Xiaomi Mi Box S is ook dat dit een Google Chromecast 4K is. Is goedkoper via Aliexpress maar je loopt het risico dat het blijft plakken bij de douane. Dat is dan +24 euro administratiekosten + btw en je gaat weken moeten wachten. Koop een een USB naar ethernet adapter of een box met ehternetpoort. Via wifi kijken is toch maar problemen zoeken.
Voor effectief tv te hebben;
Met de VTM Go app en via Kodi de add-on van de VRT zenders heb je legaal een basispakket zonder kosten voor de lineaire televisie-uitzendingen. De VRTnu video-databank is ook zeer toegankelijk via de Kodi-plugin.
En dit alles met een gebruikservaring die dicht ligt bij die van een televisie-box van een traditionele aanbieder.
Sat schotel. Alle Engelse, Duitse, Franse gratis en voor niets in HD + zoveel meer
Wil je Vlaamse zenders kijken, eventueel online.
Vroeger had je nog DVB-T voor één, canvas, ketnet maar is afgeschaft door incompetente minister Gatz.
We zijn nu de enige regio in Europa die geen gratis antenne TV doet !
Je kan wel online kijken naar de VRT maar hapert soms en in slechte kwaliteit 540p (zeker voor grote schermen)
Wil je Vlaamse zenders kijken, eventueel online.
Vroeger had je nog DVB-T voor één, canvas, ketnet maar is afgeschaft door incompetente minister Gatz.
We zijn nu de enige regio in Europa die geen gratis antenne TV doet !
Je kan wel online kijken naar de VRT maar hapert soms en in slechte kwaliteit 540p (zeker voor grote schermen)
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
-
Bolleke001
- Newbie

- Contacteer:
Scarlet 40 euro. Telefoon tv en internet pakket. Geleverd toestel is van proximus. Dus proximuskwaliteit en scarletprijs.wvandeke schreef: ↑9 maart 2020, 21:22 Korte situatieschets:
- telenet is duurder af
Of netflix kijken met chromecast op tv