Goedkoopste debetkaart of kredietkaart voor buitenland
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Goedkoopste debetkaart of kredietkaart voor buitenland
Ik zoek de goedkoopste bankkaart of eventueel kredietkaart voor geldafhalingen in het buitenland, zowel landen binnen de EU zonder de euro als buiten Europa. Ik kan bij Argenta de officiele tarieven niet vinden voor de wisselkoers commissie...
Re: Goedkoopste debetkaart of kredietkaart voor buitenland
Gevonden, denk ik.. Zijn er dan echt geen kosten, zelfs geen commissie voor afhaling/betaling in buitenland ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Nope. Maar voor betalingen zijn er ook zelden commissies op kredietkaarten.Saver23 schreef:Gevonden, denk ik.. Zijn er dan echt geen kosten, zelfs geen commissie voor afhaling/betaling in buitenland ?
Als je geld afhaalt doe je dat bijna altijd beter met je gewone bankkaart.
Ook geen wisselkoers % ?
- disterminator
- Hero Member

- Contacteer:
Officieel niet nee. Maar wees maar zeker dat je op een verdoken manier kosten betaalt op de wisselkoers. Voorbeeld: de EUR/USD koers is op dit eigenste moment 1.3094-1.3095 interbancair. Ik kan je garanderen dat als jij op dit moment in de US een transactie doet met je bankkaart , dat er eerder 1.3070-1.3120 gebruikt wordt als koers.
Dat merkt niemand, want de dag dat je je rekening afschrift krijgt zie je gewoon een wisselkoers die jou redelijk en realistisch lijkt.
Voor niks gaat de zon op.
Dat merkt niemand, want de dag dat je je rekening afschrift krijgt zie je gewoon een wisselkoers die jou redelijk en realistisch lijkt.
Voor niks gaat de zon op.
Hmm, oke bedankt voor de verduidelijking 
Argenta Mastercard kosten:
cashopnames buitenland: 1%, minimum 2.50 euro
wisselkoersprovisie bij betaling of cashopnames in vreemde deviezen: 1.50% op het bedrag.
cashopnames buitenland: 1%, minimum 2.50 euro
wisselkoersprovisie bij betaling of cashopnames in vreemde deviezen: 1.50% op het bedrag.
Ik wou in Moskou gaan werken/wonen, is uiteindelijk niet door gegaan maar was zo ook op Argenta terecht gekomen. Ben er nu nog altijd bij en denk dat dit inderdaad zowat de beste optie is. Na enkele maanden in Duitsland te hebben gewoont kan ik bevestigen dat er geen kosten zijn aangerekend, maar goed binnen EU is ING bijvoorbeeld ook wel gratis. Het leuke is vooral dat Argenta inderdaad buiten EU niet direct kosten aanrekend.