Goedkoopste manier om aandelen te verkopen
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Goedkoopste manier om aandelen te verkopen
Hallo iedereen,
Via de firma krijgen we jaarlijks de kans om aan interessante voorwaarden aandelen te kopen.
Deze staan bepaalde tijd vast en kunnen daarna terug verkocht worden.
Via het ter beschikking gestelde portaal kunnen deze verkocht worden aan een provisiekost van 0,5% of minimum 30€.
Dit geeft dus een jaarlijkse kost voor 30€ (want nee 30€ / 0,5% = 6000€ daar kom ik niet aan).
Wel kunnen deze kosteloos overgedragen worden. Kan ik via deze weg deze aandelen goedkoper verkopen?
Bestaan er interessantere manieren om de kosten te drukken?
Bestaat er ook een eenvoudige tool die de koers van de aandelen volgt, en een notificatie stuurt wanneer deze neigen te pieken en een goed moment is om te verkopen?
Bedankt,
Via de firma krijgen we jaarlijks de kans om aan interessante voorwaarden aandelen te kopen.
Deze staan bepaalde tijd vast en kunnen daarna terug verkocht worden.
Via het ter beschikking gestelde portaal kunnen deze verkocht worden aan een provisiekost van 0,5% of minimum 30€.
Dit geeft dus een jaarlijkse kost voor 30€ (want nee 30€ / 0,5% = 6000€ daar kom ik niet aan).
Wel kunnen deze kosteloos overgedragen worden. Kan ik via deze weg deze aandelen goedkoper verkopen?
Bestaan er interessantere manieren om de kosten te drukken?
Bestaat er ook een eenvoudige tool die de koers van de aandelen volgt, en een notificatie stuurt wanneer deze neigen te pieken en een goed moment is om te verkopen?
Bedankt,
Re: Goedkoopste manier om aandelen te verkopen
Denk dan maar aan medirect of Keytrade, daar kan het zijn dat de transactiekosten lager liggen dan 0.5%, maar er is altijd een minimumkost, afhankelijk van de beurs waarop ze genoteerd staan. Voor Brussel is het gebruikelijk bij Keytrade dat er 9.95€ aangerekend wordt plus de beurstaksen natuurlijk.
Wanneer je moet verkopen... wanneer jij denkt dat ze hoog staan, wanneer je geld nodig hebt.... wie zal het zeggen.
Wanneer je moet verkopen... wanneer jij denkt dat ze hoog staan, wanneer je geld nodig hebt.... wie zal het zeggen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Goedkoopste manier om aandelen te verkopen
Die aandelen die je krijgt zullen wel op naam staan. verhandelbaar maken van die aandelen kost geld, waarschijnlijk al meer dan 30 euro. Dan nog eens enkele euro om ze te verkopen. Moest het zijn dat je zelf in je bedrijf gelooft hou ze dan bij.