goedkoper internet : teken de petitie
Re: goedkoper internet : teken de petitie
@jempi25cp1234 schreef:Je bent niet de enige denk ik, ken 2 personen die juist hertzelfde hebben voorgehad.jempi25 schreef: Ja Louise,
Je hebt gelijk dat betalende leden natuurlijk meer rechten hebben!
Maar ben vroeger lid geweest.
Nu ik ga Testaankoop niet afkeuren.
Maar! Ik vind toch dat ze moeten zeggen op radio, TV dat je voor bepaalde diensten om bv iets te kunnen berekenen lid moet zijn. Zo lok je niet nodeloos mensen naar Uw site om dan de melding te krijgen, dit is enkel voor abonnees.
Indien ze dit erbij zouden zeggen dan beslis je of je ernaar toe gaat of niet en weet je dat je lid moet worden.
Idem met hun geschenken digitaal fototoestel bij nieuw lid zijn, deze heb ik twee keer ontvangen gehad en ze hebben nooit gewerkt. Daarom dat ik mij als nieuw lid toen ogenblikkelijk mij heb uitgeschreven, omdat zij, die toch zo de consument verdedigen, hun eigen geschenken niet werken!
mvg
Je moet inderddad zeer hypocriet zijn om alles en iedereen continu af te breken en dan zelf brol als relatiegegschenk geven. Maar zo kennen we test aankoop wel weer.
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt :
Je hoeft GEEN abonnee te worden om toegang te hebben tot bepaalde berekeningsmodules.
Je moet WEL geregistreerd zijn. Dit is gratis en vrijblijvend, net zoals je ook moet geregistreerd zijn op spaargids.be om hier je gedacht te kunnen zeggen.
Uiteraard kunnen de betalende leden veel meer, maar er zijn regelmatig acties, waarbij je gratis bepaalde berekeningen kunt uitvoeren.
Momenteel kun je tijdelijk, dankzij de actie van Radio2, in de modules "Internettarieven : betaalt u niet te veel ?" of "Internetverbindingen welke is de voordeligste ?"
Deze zijn toegankelijk voor ABONNEES én GEREGISTREERDEN.
@cp1234 en jempi25
Het is niet de bedoeling van hier het proces van de voors en de tegens van Test-Aankoop te voeren. Dit onderwerp kwam elders al uitgebreid aan bod.
Mijn bedoeling was alleen een oproep te doen om de petitie te tekenen, en verder heb ik NIET-leden van de consumentenbond op weg geholpen om tóch gratis (tijdelijk) te profiteren van de voordelen die ik als abonnee heb.
Als men het distributienetwerk van Belgacom in een onafhankelijk beheerder stopt is de kans zeer groot dat men dit ook gaat verkopen aan het buitenland.Pieterjan schreef:Stier schreef: Ik ben volledig tegen de actie van Test Aankoop. Ze slaan weer de bal mis.
We hebben dit al voor onze electriciteit, deze is ook niet goedkoper geworden.
Dat is omdat onze regering een lakei van de Suez en Frankrijk is. In Frankrijk worden gasprijzen en electriciteit opgelegd en gereguleerd, in België is het een quasi monopolist dat de prijzen mag bepalen.
Ik ben de laatste jaren meer en meer voorstander om electriciteit, gas, internet, water telecommunicatie etc te laten uitbuiten door pure overheidsondernemingen.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Dat is iets wat iedereen toch eigenlijk al wist nog voor alles geprivatiseerd werd? Nu zitten we met de gebakken peren met die mooie gelibaliseerde marktgedachten...Stier schreef: Ik ben de laatste jaren meer en meer voorstander om electriciteit, gas, internet, water telecommunicatie etc te laten uitbuiten door pure overheidsondernemingen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Het onderbrengen van het netwerk in een overheidsbedrijf kan evengoed. De overheid kan het netwerk overkopen, bij de FOD Telecommunicatie voegen en zorgen voor concurentie. Het feit dat de local loop in handen van belgacom blijft, fnuikt iedere concurentie want Belgacom kan gewoon kiezen wat ze aanrekent om haar netwerk te gebruiken.Stier schreef:Als men het distributienetwerk van Belgacom in een onafhankelijk beheerder stopt is de kans zeer groot dat men dit ook gaat verkopen aan het buitenland.Pieterjan schreef:
Dat is omdat onze regering een lakei van de Suez en Frankrijk is. In Frankrijk worden gasprijzen en electriciteit opgelegd en gereguleerd, in België is het een quasi monopolist dat de prijzen mag bepalen.
Ik ben de laatste jaren meer en meer voorstander om electriciteit, gas, internet, water telecommunicatie etc te laten uitbuiten door pure overheidsondernemingen.