Goffin ? Iemand ervaring met deze bank ?
TIP
Goffin ? Iemand ervaring met deze bank ?
Op termijnrekeningen geven zij momenteel op 9 jaar nog netto 3% (na afhouding van 25%rv).
Goffin is ook beschermd tot max. 100.000 euro.
Heeft iemand ervaringen bij Goffin ?
Website ziet er maar behoorlijk ondermaats uit...
Goffin is ook beschermd tot max. 100.000 euro.
Heeft iemand ervaringen bij Goffin ?
Website ziet er maar behoorlijk ondermaats uit...
Re: Goffin ? Iemand ervaring met deze bank ?
Tot begin verleden jaar had ik nog een spaarrekening bij Goffin Bank.
Ze hebben idd geen internetbankieren. Bijgevolg deed ik mijn spaarverrichtingen via Email. Dat verliep vlekkeloos.
Ook op vragen en opmerkingen via Email viel niets aan te merken.
Ze hebben idd geen internetbankieren. Bijgevolg deed ik mijn spaarverrichtingen via Email. Dat verliep vlekkeloos.
Ook op vragen en opmerkingen via Email viel niets aan te merken.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
dit al bekeken?
https://www.spaargids.be/sparen/bij-gof ... bankreview" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.spaargids.be/sparen/bij-gof ... bankreview" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb al een een aantal jaar een termijnrekening bij goffin en alles loopt zeer vlot. Gisteren nog ingetekend voor 9 jaar aan 4%. Vrijdag verlaagt Goffin zijn tarieven. (mij aan telefoon meegedeeld)
Geen internetbanking maar met een overschrijving en een mailtje is het vlot geregeld nadat je klant bent.
Geen internetbanking maar met een overschrijving en een mailtje is het vlot geregeld nadat je klant bent.
Verrichtingen laten uitvoeren op basis van mail lijkt handig, maar ik vind het toch vooral onveilig... Als je ziet hoe professioneel die phishing toestand er de laatste tijd aan toe gaan, lijkt het me ook niet onwaarschijnlijk dat ze zoiets ook wel kunnen 
Goffin is al een tijdje geleden (2010?) overgenomen door een groep waarvan de naam me nu ontsnapt rond tapijtwevers zoals "boer" Roger DE CLERCQ & Fils. Dat soort klanten heeft geen behoefte aan internetbankieren, if you understand what I mean...
Bij de aanvang van het daaropvolgende jaar heb ik er mijn rekening gesaldeerd en dan niet omwille van hun slechte dienstverlening.
Bij de aanvang van het daaropvolgende jaar heb ik er mijn rekening gesaldeerd en dan niet omwille van hun slechte dienstverlening.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Zoals reeds aangegeven, gingen de tarief omlaag op 01/12. Hun tarieven blijven bij de betere van klas maar de hele klas scoort tegenwoordig toch ondermaats.
Wat de overname betreft :
http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Econom ... Bank.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben ook al enkele jaren klant bij Goffin (en ook CKV) maar heb bij Goffin nog alleen maar geld belegd.
De intresten van je termijnrekening(en) worden gestort op een "premio" spaarrekening en je krijgt maandelijks (voor zover er verrichtingen zijn uiteraard) een rekeninguittreksel van de "premio" rekening. Bij gelegenheid vul ik het saldo van de rekening aan om een nieuwe termijnrekening.
Wat de overname betreft :
http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Econom ... Bank.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben ook al enkele jaren klant bij Goffin (en ook CKV) maar heb bij Goffin nog alleen maar geld belegd.
De intresten van je termijnrekening(en) worden gestort op een "premio" spaarrekening en je krijgt maandelijks (voor zover er verrichtingen zijn uiteraard) een rekeninguittreksel van de "premio" rekening. Bij gelegenheid vul ik het saldo van de rekening aan om een nieuwe termijnrekening.