GOGI
TIP
Re: GOGI
Ik zit al sinds begin 2015 in de mixer en geregeld bijgekocht.Laatste aankopen zijn van feb. 2018. Als ik vandaag kijk naar de jaaropbrengst van mijn mixer ... 0,9%. Als vandaag ten dage het normaal niveau zou zijn bereikt, waarom heb ik dan in al die fondsen geïnvesteerd.Karine schreef
We zitten in een “normale” situatie en de koersen zijn dus nog altijd niet bijzonder goedkoop. Uiteraard weten we niet of de correctie zal uitdiepen in een crash of waar de bodem zal liggen.
Ik zie vandaag een gelegenheid om wat bij te kopen. Niet te veel natuurlijk maar toch wel wat. Niet?
Re: GOGI
Ik ben ook vanaf 10/2015 ermee begonnen.
Heeft lang standgehouden maar vandaag sta ik op -1,5%.
Ik heb GOGU 50% gevolgd, i.p.v €200/maand heb ik voor €100/maand gekocht en sommige maanden zelfs helemaal niet vanwege de hoge koersen.
Vanaf deze maand stort ik €400, het zal nog lager kunnen maar dit lijken mij op termijn(20 jaar) wel mooie kansen.
Heeft lang standgehouden maar vandaag sta ik op -1,5%.
Ik heb GOGU 50% gevolgd, i.p.v €200/maand heb ik voor €100/maand gekocht en sommige maanden zelfs helemaal niet vanwege de hoge koersen.
Vanaf deze maand stort ik €400, het zal nog lager kunnen maar dit lijken mij op termijn(20 jaar) wel mooie kansen.