golden rekening van record bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
golden rekening van record bank
dag
ik vind dat de goldenrekening van record een kunstmatige construktie is dat schade brengt aan de oude klanten van de max rekening.
als de klanten van de max ook langs een contruktie, namelijk langs een ander banken alle hun geld van de max naar de golden zouden brengen ,hebben ze dan recht op de hoge rente van de golden rekening?
graag info daarover
ik vind dat de goldenrekening van record een kunstmatige construktie is dat schade brengt aan de oude klanten van de max rekening.
als de klanten van de max ook langs een contruktie, namelijk langs een ander banken alle hun geld van de max naar de golden zouden brengen ,hebben ze dan recht op de hoge rente van de golden rekening?
graag info daarover
Re: golden rekening van record bank
de akties van record bank zijn altijd voor vers geld. Uw geld van de max halen om dan weer op de golden rekening te zetten zal niet lukken. Tenminste, dat heeft de kantoorhouder mij zo verteld toen ik overwoog om ook indertijd een max-rekening bij record bank te openen. Banken die dergelijke praktijken hanteren, daar blijf ik liever weg.janu schreef:dag
ik vind dat de goldenrekening van record een kunstmatige construktie is dat schade brengt aan de oude klanten van de max rekening.
als de klanten van de max ook langs een contruktie, namelijk langs een ander banken alle hun geld van de max naar de golden zouden brengen ,hebben ze dan recht op de hoge rente van de golden rekening?
graag info daarover
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
beleggerke
Re: golden rekening van record bank
klopt, is idd frustrerend voor bestaande gelden, doch is bij andere instellingen (bv. AXA met de I-Welcome) gelijkaardig, en.... stelt men zich wel tamelijk soepel op bij Record. Na een gesprek met kantoorhouder blijkt men wel (soms) afwijkingen toe te staan en krijgen de centjes van de max ook de rentes van de gold.
Re: golden rekening van record bank
Gold Spaarrekening 2% +0.5% onder idiote voorwaarden? Waarom zou je dit doen als je zelfde of beter kan krijgen bij andere banken zonder voorwaarden?
Re: golden rekening van record bank
dat laatste kan ik bevestigen
mijn record kantoorhouder laat de voorwaarde voor vers geld steevast vallen na wat aandringen
mijn record kantoorhouder laat de voorwaarde voor vers geld steevast vallen na wat aandringen
-
beleggerke
Re: golden rekening van record bank
@gogo: Welke idiote voorwaarden? ik weet van geen ...
Re: golden rekening van record bank
gerd schreef:@beleggerke: dat laatste kan ik bevestigen
mijn record kantoorhouder laat de voorwaarde voor vers geld steevast vallen na wat aandringen
Re: golden rekening van record bank
en heb je het ook al nagerekend? Want ik heb hier ook al gelezen dat inderdaad werd beloofd van de hogere intrest te krijgen maar als men dan de intrest narekent dat niet zo blijkt te zijn... En dan nog, om bij elke nieuwe actie te moeten gaan discussieren en smekengerd schreef:dat laatste kan ik bevestigen
mijn record kantoorhouder laat de voorwaarde voor vers geld steevast vallen na wat aandringen
Re: golden rekening van record bank
dag gerd
heeft record bank je geld van max naar golden overgeschreven of betaalt gewoon op de max de rente van golden?
graag bijkomende info
heeft record bank je geld van max naar golden overgeschreven of betaalt gewoon op de max de rente van golden?
graag bijkomende info
Re: golden rekening van record bank
het geld werd overgeschreven van max naar golden na verwerving
de belofte dat ik de hoogste rente krijg zonder de voorwaarde 'vers geld'
de kantoorhouder voegde eraan toe dat hij dit deed op zijn eigen 'commercieel budget' dat hij kreeg van de bank
de belofte dat ik de hoogste rente krijg zonder de voorwaarde 'vers geld'
de kantoorhouder voegde eraan toe dat hij dit deed op zijn eigen 'commercieel budget' dat hij kreeg van de bank
Re: golden rekening van record bank
+1Nightwolf schreef: de akties van record bank zijn altijd voor vers geld. Uw geld van de max halen om dan weer op de golden rekening te zetten zal niet lukken. Tenminste, dat heeft de kantoorhouder mij zo verteld toen ik overwoog om ook indertijd een max-rekening bij record bank te openen. Banken die dergelijke praktijken hanteren, daar blijf ik liever weg.
-
beleggerke
Re: golden rekening van record bank
Klopt, mijn kantoorhouder zei hetzelfde...gerd schreef:de kantoorhouder voegde eraan toe dat hij dit deed op zijn eigen 'commercieel budget' dat hij kreeg van de bank
Re: golden rekening van record bank
dag maarten
ik heb je boodschap(+1) niet begrepen,kunt gij wat duidelijker zijn,bedankt
ik heb je boodschap(+1) niet begrepen,kunt gij wat duidelijker zijn,bedankt
Re: golden rekening van record bank
+1 is een forumtaal voor: "ik ben het volledig met je eens". Dat spaart wat typwerk uitjanu schreef:dag maarten
ik heb je boodschap(+1) niet begrepen,kunt gij wat duidelijker zijn,bedankt
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: golden rekening van record bank
dag
ik begrijp niet dat record voor sommige klanten dezelfde rente van de golden rekening geeft voor de gelden van de max,
het is diskriminatie van klanten en vind ook niet korrekt tegenover de oude klanten,het brengt verwarring en verliest aan geloofwaardigheid,
ik begrijp niet dat record voor sommige klanten dezelfde rente van de golden rekening geeft voor de gelden van de max,
het is diskriminatie van klanten en vind ook niet korrekt tegenover de oude klanten,het brengt verwarring en verliest aan geloofwaardigheid,

