Google Finance
TIP
-
- Newbie
Google Finance
Ik gebruik Google Finance al enkele jaren, en heb toch een paar bedenkingen daarover. Je kan er diverse portfolios samenstellen. Ik maak er schaduwportfolios dewelke identiek zijn aan mijn bestaande pf's. Dat zullen volgens mij de meesten wel doen. Handig dat je op 1 website al je investeringen kan volgen, MAAR, tot 3 portfolios werkt alles correct, vanaf de vierde begint het probleem : 1) je kan niet meer sorteren 2) je kan niet meer kiezen tussen verschillende munteenheden, alles blijft in dollars staan. 3) Er is geen app in de Applestore voor Iphone
Dit zijn dus mijn bevindingen over Google Finance. Het zou wenselijk zijn om veel meer portefeuilles te kunnen instellen. Ik weet niet of er betere (gratis) apps bestaan.
Nota : bij de meeste brokers is het aantal in te stellen portfolios ook beperkt. Bij Keytrade 2. Bij Degiro 1.
Dit zijn dus mijn bevindingen over Google Finance. Het zou wenselijk zijn om veel meer portefeuilles te kunnen instellen. Ik weet niet of er betere (gratis) apps bestaan.
Nota : bij de meeste brokers is het aantal in te stellen portfolios ook beperkt. Bij Keytrade 2. Bij Degiro 1.
Re: Google Finance
Bij Keytrade kan ik zoveel virtuele portefeuilles aanmaken als ik wil.
Ook bij Morningstar kan je tot 5 gaan.
Ook bij Morningstar kan je tot 5 gaan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Een bericht van een newbie om 03u20 's nachts hier gepost, samen met nog een paar redelijk inhoudloze andere berichten, doen bij mij automatisch de vraag ontstaan: zou het alweer onze trol ...
Laat het me hopen dat die vraag hier nu niet aan de orde is.
Laat het me hopen dat die vraag hier nu niet aan de orde is.
Initieel heb je gelijk. Maar je kan die eenvoudig aanpassen. Je zal ze vermoedelijk dan wel ergens anders moeten opzoeken of weten. Want het klopt wel dat je niet kan zeggen ik wil de koers van datum x of y.juleskluxi schreef:Je kan bijvoorbeeld in een virtuele portefeuille van Keytrade geen beginkoers instellen, die neemt automatisch de koers van op dàt ogenblik.