Goud discussie
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Goud discussie
ik heb nog nooit bij hen online besteld, maar heb ooit al eens naar argentor gebeld en dan had ik de keuze: of we spraken een prijs af op dat moment, via de telefoon, en dan kon ik overschrijven en later afhalen; of ik moest naar het kantoor komen, cahsh betalen en onmiddellijke levering (dat was wel een jaar geleden, weet niet hoe het nu werkt)cp1234 schreef:Dat weet ik, maar in hun bestelprocedure staat de optie levering via winkel er niet in, enkel via transportfirma of op een gewichtrekening.
Daarom dat ik graag zou weten of je kan kiezen, als je online besteld dat ze niet worden opgestuurd maar in de winkel worden opgehaald ?
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
http://www.gold.de/artikel,294,Rekordtag-Gold-de.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Overbelastingen
Rekordomzetten
'leverings'problemen
Overbelastingen
Rekordomzetten
'leverings'problemen
Ik ben zeer benieuwd naar de bewaarvolumes voor april bij "GoldMoney". Deze kan iedereen raadplegen op hun website. Ik meen dat dit een goede indicatie is voor wat de fysieke markt aan het doen is (door het statuut van bewaargeving en regelmatige audits ben je eigenaar van fysiek). Heb daar zelf ook een holding.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Het is 'n beetje in het duister tasten hé. Je hoort 2 klokken luiden. Persoonlijk heb ik ook de indruk dat er veel meer gekocht wordt dan verkocht. Op het vlak van berichtgeving moet je ook wel weten dat iedereen voor zijn winkel spreekt. De massamedia heeft het over de goudbull die over is (dat is effectief zo) maar spreken we binnenkort nog over dezelfde goudmarkt? De fysieke goudmarkt verbergt zich achter het comex-toneel daar heb je geen zicht op, evenmin met het effect van de verkopen buiten de markt. (Centrale banken)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Belgie is een onbelangrijk minilandje, Vlaanderen is nog kleiner ... en het aandeel van goudminnende Forumgangers in het totale plaatje is van dezelfde orde als een vliegenscheet op de Titanic.
Leveringsproblemen in dit kikkerlandje moeten geen aanleiding zijn voor goudkevers om daaruit wereldomspannende theorieen te distilleren...
Leveringsproblemen in dit kikkerlandje moeten geen aanleiding zijn voor goudkevers om daaruit wereldomspannende theorieen te distilleren...
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Inderdaad, en Thailand is dan weer 'n speciaal land met goudgehaltes die dan weer geen beeld kunnen geven over de wereldwijde goudhandel.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Hier moet ik je nogmaals tegenspreken , waarde Spruitekop...
De waarde van de Thai (gold) Baht is een rechtstreekse afgeleide van de international spot price en geeft me (en alle tientallen miljoenen geinteresseerde Thai) meermalen per dag een goed idee van wat er op de wereldmarkt gaande is.
Dat de Thai gold Baht nu 96,5 % puur goud bevat ipv elders 99,99 speelt hierbij geen enkele rol.
Jouw argument dat Thai gold Baht een lokaal verschijnsel is en zodoende minder goed verkoopbaar zou zijn in bvb Belgie, klopt maar doet eigenlijk niets ter zake. Welke reden zouden Thai overigens hebben om "hun" goud in Belgie te komen inwisselen
De Thaise goudmarkt is wschl honderden malen groter en bovendien veel transparanter dan wat in Vlaanderen of Belgie gebeurt.
Mijn pronostiekje van een tijdje geleden schijnt overigens aardig de huidige ontwikkelingen weer te geven, nietwaar beste goudkevers
De waarde van de Thai (gold) Baht is een rechtstreekse afgeleide van de international spot price en geeft me (en alle tientallen miljoenen geinteresseerde Thai) meermalen per dag een goed idee van wat er op de wereldmarkt gaande is.
Dat de Thai gold Baht nu 96,5 % puur goud bevat ipv elders 99,99 speelt hierbij geen enkele rol.
Jouw argument dat Thai gold Baht een lokaal verschijnsel is en zodoende minder goed verkoopbaar zou zijn in bvb Belgie, klopt maar doet eigenlijk niets ter zake. Welke reden zouden Thai overigens hebben om "hun" goud in Belgie te komen inwisselen
Mijn pronostiekje van een tijdje geleden schijnt overigens aardig de huidige ontwikkelingen weer te geven, nietwaar beste goudkevers
Ooit was "Europa" een mooi project!
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
0.965-goud gaat niet internationaal gaan, het blijft binnen de landsgrenzen terwijl we hier zien dat er langere leveringstermijnen zijn en dat de goudstores en de particulieren zich dan gewoon gaan bevoorraden in Duitsland waar nu blijkbaar wel nog vrij snel geleverd kan worden. Dat kan zich niet voordoen in Thailand, door die 0.965. 
On a related topic, ik vraag me wel af waar The house mijn napoleons gaat vindenSpruitekop schreef:0.965-goud gaat niet internationaal gaan, het blijft binnen de landsgrenzen terwijl we hier zien dat er langere leveringstermijnen zijn en dat de goudstores en de particulieren zich dan gewoon gaan bevoorraden in Duitsland waar nu blijkbaar wel nog vrij snel geleverd kan worden. Dat kan zich niet voordoen in Thailand, door die 0.965.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Inderdaad, ik heb d'er ook nog in de pijplijn zitten. Met internationale munten gaat het eenvoudiger zijn om daarvoor 'n leverancier voor te vinden. Misschien doen ze je wel 'n voorstel en krijg je voor dezelfde prijs 'n Kruger of 'n Maple Leaf. 
laten we hopen. Kruger voor 414 EUR 
Ik lees hier bij iedereen, goud niet leverbaar.
Al eens PGB Trading in Mechelen geprobeerd, hebben webshop en leveren altijd binnen de 5 werkdagen.
Al eens PGB Trading in Mechelen geprobeerd, hebben webshop en leveren altijd binnen de 5 werkdagen.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
D'er is inderdaad één munt die daar volgens hun webshop niet voorradig zou zijn, maar zou het effectief zo zijn want met die webshops kan je d'er soms niet altijd vanuit gaan dat ze het melden als ze 'n stockbreuk hebben. Een klant die al betaald heeft (via ogone) die wacht dan toch. 
Daarom bel ik liever en fixeer ik 'n prijs, dan weet je waar je aan toe bent en sta je later niet voor verrassingen.
intussen hebben we al $70 goedgemaakt op 9 uur. (we stijgen in hetzelfde tempo als dalen) Zou Goldmann Sachs z'n klanten opgedragen hebben om long te gaan.
Daarom bel ik liever en fixeer ik 'n prijs, dan weet je waar je aan toe bent en sta je later niet voor verrassingen.
intussen hebben we al $70 goedgemaakt op 9 uur. (we stijgen in hetzelfde tempo als dalen) Zou Goldmann Sachs z'n klanten opgedragen hebben om long te gaan.
-
anonymous9433
Tiens, blijkbaar zijn sommigen nu toch tot het besef gekomen dat de prijs van goud ook kan DALEN. Tot voor kort meenden sommigen dat beleggen in goud het Walhalla was want "de prijs kan enkel stijgen". Niet dus ...
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
De springprocessie van Echternach legt elk jaar toch ook het ganse parcours af hoor.