Goud discussie
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: Goud discussie
Geen nieuws, valt gemiddeld 2 keer per maand voor. Fat finger... (want de goudprijs wordt zeker niet gemanipuleerd
)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Voor wie getuige wil zijn van een nakend faillissement van een grondstoffenmarkt.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Spruitekop schreef:Voor wie getuige wil zijn van een nakend faillissement van een grondstoffenmarkt.
Let the games begin
The rush for physical gold!
Wat betekent dit in mensentaal?
faillissement van het "papieren" goud, en stijging vraag naar echt goud
mja, eind 2012 heb ik me daar ook aan laten vangen... Gekocht op het hoogste punt ooit... nu zit ik er mee...
(1375 euro voor een Kruger)
Sentiment op een dieptepunt, maar wacht tot je Kruger terug 1375 staat, wedden dat je er dan wil bijkopen?MeOnline schreef:mja, eind 2012 heb ik me daar ook aan laten vangen... Gekocht op het hoogste punt ooit... nu zit ik er mee...(1375 euro voor een Kruger)
Ook nooit voor de snelle winst gaan.
maar wanneer is het dieptepunt hé... als we dat wisten, stopte ik met werken 
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Deutsche Bank stapt uit London Fix.
president Eike Koenig said possible manipulation of precious metals "is worse than the Libor-rigging scandal"
http://www.zerohedge.com/news/2014-01-1 ... mainstream" onclick="window.open(this.href);return false;
vanaf 4:50 begrijp ik niet goed ?
vanaf 4:50 begrijp ik niet goed ?
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Kan je niet helpen susu, de beelden werden intussen van het internet verwijderd.
Het filmpje zal wel verwijderd zijn uit marktbescherming zeker?
Kan je in je eigen woorden omschrijven wat er gezegd werd en wat je niet begreep?
Kan je in je eigen woorden omschrijven wat er gezegd werd en wat je niet begreep?
Spruitekop schreef:Kan je niet helpen susu, de beelden werden intussen van het internet verwijderd.![]()
Ze zeiden: "it's all going to the shitter ... we're done for .... get what you can get while you can get it.. get it? "
is dat positief?
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Voor de prijs wel voor kooplustigen minder. Intussen claimen op de Comex 112 beleggers dezelfde ounce goud. 
112 dansers voor één stoel.
112 dansers voor één stoel.

-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
Voor wie Duits begrijpt: interessant artikel over het Duitse goud in Die Welt van zaterdag: http://www.welt.de/wirtschaft/article12 ... sbank.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Van de beloofde 300 ton uit de FED is vorig jaar enkel 5 ton bij de Bundesbank aangekomen. Die Welt vergoelijkt als MSM natuurlijk die domper, maar de lezersreacties zijn niet mis.
Twee voorbeelden:
- Was hindert die Regierung eigentlich daran, den gesamten Goldbestand aus New York mit einem Kriegsschiff auf einmal nach Deutschland zu überführen? Angst, dass das Schiff untergeht, oder was? Die Sache stinkt doch zum Himmel.
- Wir haben keine Regierung, wir sind kein Staat, sondern ein besetztes Gebiet, mit einer Verwaltung, diese hat keine Rechte beim Besatzer, die führt nur aus.
Ik las bovendien op een nl wekstek dat D niet alleen is. Ook Nl en andere landen zouden hun goud niet terugkrijgen, maar dat wordt door hun regeringen verzwegen.
Van de beloofde 300 ton uit de FED is vorig jaar enkel 5 ton bij de Bundesbank aangekomen. Die Welt vergoelijkt als MSM natuurlijk die domper, maar de lezersreacties zijn niet mis.
Twee voorbeelden:
- Was hindert die Regierung eigentlich daran, den gesamten Goldbestand aus New York mit einem Kriegsschiff auf einmal nach Deutschland zu überführen? Angst, dass das Schiff untergeht, oder was? Die Sache stinkt doch zum Himmel.
- Wir haben keine Regierung, wir sind kein Staat, sondern ein besetztes Gebiet, mit einer Verwaltung, diese hat keine Rechte beim Besatzer, die führt nur aus.
Ik las bovendien op een nl wekstek dat D niet alleen is. Ook Nl en andere landen zouden hun goud niet terugkrijgen, maar dat wordt door hun regeringen verzwegen.