Goud discussie
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Goud discussie
denk erover om pakketje Gold Field aandelen te kopen. Is sinds de afgelopen week 10% gestegen!
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
Vertalen kan automatisch met selectie tekst + rechter muisknop + 'vertalen met Bing'.Coike schreef:En nu even in het Nederlands graag
Voor afzonderlijke woorden is er een goede website uitmuntend.de
Succes !
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
Nog een toemaatje. De EU landen zouden dringend op zoek zijn naar goud. Reden: de verwachte val van de euro en terugkeer naar nationale munten, met gouddekking. Omdat de FED niet thuis geeft zoeken ze het in Mali. Dit zou de echte reden zijn van de FR invasie van vorig jaar. D doet ook mee.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Voor wie graag Nederlands leest.
Het komt er dus op neer dat de VS maar 5 ton heeft kunnen leveren voor 2013, de overige 32 ton kwam van Frankrijk. Vanuit de VS klinkt het dat de goudstaven eerst moeten omgesmolten worden naar nieuwe vormen om aan de standaard te voldoen. Ik vind de uitleg vreemd want als je goud smelt is er steeds verlies.
De VS zou niet meer kunnen leveren aan Duitsland omdat de goudsmelterijen op volle capaciteit werken. Hoezo? Is er dan vraag naar fysiek goud?
Het verhaal dat de Europese landen nu plots in Centraal Afrika gaan tussenkomen (ook de Belgen gaan "transporten" verzorgen) had ik hier eerder al aangegeven. Ook de invallen in Libië hadden een andere insteek maar voor wie MSM leest is dat telkens hocus-pocus van de goldbugs. Ze houden hen maar vast aan wat hen wordt voorgeschoteld.
Het kopen van mijnaandelen is 'n optie (véél meer potentieel) al kan je natuurlijk af te rekenen hebben met:
- nationalisatie van de mijnen.
- confiscatie (véél gemakkelijker dan fysiek goud gezien de dematerialisatie van de aandelen in Europa)
- het risico dat de broker uw aandelen(portefeuille) als onderpand gebruikt bij speculatie voor eigen rekening (marge accounts)
Het komt er dus op neer dat de VS maar 5 ton heeft kunnen leveren voor 2013, de overige 32 ton kwam van Frankrijk. Vanuit de VS klinkt het dat de goudstaven eerst moeten omgesmolten worden naar nieuwe vormen om aan de standaard te voldoen. Ik vind de uitleg vreemd want als je goud smelt is er steeds verlies.
De VS zou niet meer kunnen leveren aan Duitsland omdat de goudsmelterijen op volle capaciteit werken. Hoezo? Is er dan vraag naar fysiek goud?
Het verhaal dat de Europese landen nu plots in Centraal Afrika gaan tussenkomen (ook de Belgen gaan "transporten" verzorgen) had ik hier eerder al aangegeven. Ook de invallen in Libië hadden een andere insteek maar voor wie MSM leest is dat telkens hocus-pocus van de goldbugs. Ze houden hen maar vast aan wat hen wordt voorgeschoteld.
Het kopen van mijnaandelen is 'n optie (véél meer potentieel) al kan je natuurlijk af te rekenen hebben met:
- nationalisatie van de mijnen.
- confiscatie (véél gemakkelijker dan fysiek goud gezien de dematerialisatie van de aandelen in Europa)
- het risico dat de broker uw aandelen(portefeuille) als onderpand gebruikt bij speculatie voor eigen rekening (marge accounts)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
sorry voor de late reactie, de beste man in de reportage (een amerikaanse trader pro goud) zei dat hij goud kocht in Yen ipv in Dollars.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Goud long en Yen short.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
-
Coike
Bedankt ! En dit is de Nederlandse vertaling voor de mensen die geen Deutsch sprechen : -Wat voorkomt dat de regering eigenlijk de hele goudvoorraad van New York naar Duitsland met een oorlogsschip vertalen? Angst dat het schip zinkende, of wat? Het ding stinkt naar de hemel.Leemans-broertje schreef: Vertalen kan automatisch met selectie tekst + rechter muisknop + 'vertalen met Bing'.
Succes !
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Dan stinkt de hemel naar str.nt in dat geval. Eet daar dan eens rijstpap, het mag dan nog met gouden lepeltjes zijn.
@ susu: Dit filmpje over de trader?
@ susu: Dit filmpje over de trader?
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
Dan heb je nog niets gezien ! Probeer maar eens een automatische vertaling uit het Engels ...
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
"korte broek" posities.
(short)
Ik heb het ook al eens geprobeerd, hilarische zinnen.
Ik heb het ook al eens geprobeerd, hilarische zinnen.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Voor de Nederlandstaligen hierbij nog eens de 'Golden dragon' theorie.
http://email.slimbeleggen.net/t/ViewEma ... FE10287772
http://email.slimbeleggen.net/t/ViewEma ... FE10287772
-
Raoul van Buffelen
- Jr. Member

- Contacteer:
En voor de goedgelovigen ook deze van dezelfde "slimbeleggen"-site:
http://slimbeleggen.net/waarschuwing-be ... 20opgepast" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik citeer: "telkens als er in een jaar een film compleet gewijd aan de handel en wandel van Wall Street uitkwam, gingen de financiële markten snoeihard onderuit".
Niemand kan na deze nog zeggen dat hij/zij het niet wist.
http://slimbeleggen.net/waarschuwing-be ... 20opgepast" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik citeer: "telkens als er in een jaar een film compleet gewijd aan de handel en wandel van Wall Street uitkwam, gingen de financiële markten snoeihard onderuit".
Niemand kan na deze nog zeggen dat hij/zij het niet wist.
Ik ga ook met een nieuwsbrief beginnen. Elk jaar voorspel ik een explosieve stijging van goud. Als ik ongelijk krijg, spreken we er verder niet over. En wanneer ik gelijk krijg, herhaal ik dit 3576x in mijn nieuwsbrieven en noem ik mezelf een orakel. Ik teken grafiekjes van aandelen uit mijn selectie die explosief gestegen zijn en rep met geen woord over dalingen van 50-80%.
Mag dit of heeft Slim Beleggen deze strategie gepatenteerd?
Mag dit of heeft Slim Beleggen deze strategie gepatenteerd?
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Persoonlijk denk ik dat ze het wel nog 'n jaartje horizontaal gaan rekken. En zelfs nog lager... (hoop ik toch
) Volgens mij kunnen ze wel nog 'n jaartje hun kak ophouden, maar als het er dan (2015-2016) allemaal gaat uitfloepen gaat het big shit zijn, all over the place. SHTF!
Laatst gewijzigd door Spruitekop op 20 januari 2014, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is dan ook weer "interessant". http://slimbeleggen.net/podcast-fed-wil ... goudprijs/" onclick="window.open(this.href);return false;
Only time will tell, ondertussen enkel voer voor de media (die moeten ook overleven).
Only time will tell, ondertussen enkel voer voor de media (die moeten ook overleven).