Grafieken uitleg
TIP
Re: Grafieken uitleg
Wil iedereen die off-topic wil blijven gaan/liever wat zit te vitten/liever wat zit aan te vallen daar aub een aparte thread voor openen en de rest van dit forum gerust laten?
Met dank.
Met dank.
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
k staat voor kilo
K staat voor Kelvin
Is inderdaad vitten
K staat voor Kelvin
Is inderdaad vitten
Toch nog even terugkomen op k en K. Normaal had ik in mijn vorig bericht k geschreven maar omdat ik daarmee de zin begon moest ik wel K schrijven. Correct, nietwaar? Maar omdat sommige fysicapuristen daarover vallen zal ik volgende keer een andere zinsconstructie gebruiken.
Ik heb als eerste geschreven dat k voor kilo stond. De betekenis van die k is misschien niet voor iedereen duidelijk, zoals jempi25 zelf al aangaf. Dat lijkt me ter zake doende en nuttige commentaar.
Bedankt toch al voor de uitleg Yaris en anderen!
@hansv heb ik geprobeerd via koerswaarde maar vind ze toch niet deze waarde? Heb jij het wel gevonden?
jempi25
@hansv heb ik geprobeerd via koerswaarde maar vind ze toch niet deze waarde? Heb jij het wel gevonden?
jempi25
Ik wist zelf niet dat dat mogelijk was maar heb het gevonden. Boven de grafiek zie je 'Groei' staan met een pijltje. Klik op dat pijltje en selecteer 'Koers'.
Heb dit gedaan maar krijg niet de waarde te zien die ik betaald heb???Yaris schreef:Ik wist zelf niet dat dat mogelijk was maar heb het gevonden. Boven de grafiek zie je 'Groei' staan met een pijltje. Klik op dat pijltje en selecteer 'Koers'.
transactie 8/4 en settle 10/4?
Zou de bank zich vergist hebben???
Of doe ik het niet goed? Kan u geen printscreen eens maken van die koers?
groetjes
Een facebook-duim voor jou. Groot gelijk. Waar gaat het hier in godsnaam over..?netwerken schreef:k staat voor kilo
K staat voor Kelvin
Is inderdaad vitten
Wel geruststellend om 's morgens op te staan en te merken dat het grootste probleem dat België de afgelopen 12u gekend heeft, blijkbaar "k" of "K" was. En dan enkelingen, naar ik merk vaak dezelfden, die moeten gaan vitten op anderen. Goeiemorgen deze morgen... Denk dat ik nog nooit zo snel door de "recente berichten" heen was, en nog nooit zo weinig zinnigs gelezen heb.
Bij deze , voor wie later opstaat, mijn post er nog eens bovenop.
@Fakkel: gelukkig is dit een forum met een hoge tolerantiedrempel. Als de webmaster alle onbelangrijke en off-topic posts moest verwijderen, hij zou nogal werk hebben.
@jempi25: Morningstar geeft de koers weer zonder eventuele instapkosten. Mogelijk verklaart dat het verschil. Hoeveel verschil heb je in %?
@jempi25: Morningstar geeft de koers weer zonder eventuele instapkosten. Mogelijk verklaart dat het verschil. Hoeveel verschil heb je in %?
Geen instapkosten voor deze betaald!Yaris schreef: @jempi25: Morningstar geeft de koers weer zonder eventuele instapkosten. Mogelijk verklaart dat het verschil. Hoeveel verschil heb je in %?
Kan het met de dollarskoers te maken hebben? Normaal niet hé! Daar MS toch de waarde zet in $ per dag
Ga nog eens bekijken!
greetz