Gratis aandelen - via Rabobank - bij Humo
TIP
Re: Gratis aandelen - via Rabobank - bij Humo
Ik ben reeds klant bij Rabobank, maar heb nog geen fondsen.
Mijn vertrouwen in fondsen werd in het verleden nl. beschaamd door Foertis en telkens ik het woord 'fonds' nog maar hoor krijg ik al maagkrampen.
Ik heb gekozen voor fonds Nr 2 omdat dit fonds:
1) bij Rabobank in de kijker staat
2) vier sterren van Morning Star krijgt
3) drie Tijd-kronen in de wacht sleept.
Ik ga de prestaties van dit fonds nauwkeurig opvolgen en wie weet koop ik nog meer deelbewijzen van dit of een ander fonds?
Mijn vertrouwen in fondsen werd in het verleden nl. beschaamd door Foertis en telkens ik het woord 'fonds' nog maar hoor krijg ik al maagkrampen.
Ik heb gekozen voor fonds Nr 2 omdat dit fonds:
1) bij Rabobank in de kijker staat
2) vier sterren van Morning Star krijgt
3) drie Tijd-kronen in de wacht sleept.
Ik ga de prestaties van dit fonds nauwkeurig opvolgen en wie weet koop ik nog meer deelbewijzen van dit of een ander fonds?
Ik heb in het verleden ook niet zo'n goede ervaringen gehad met beleggingsfondsen dus kan ook wel wat hulp gebruiken.
Ik zou voor nr 13 willen gaan BlackRock Global Funds World Energy Fund.
Ik heb een beetje gekeken naar fondsen die nu diep in het rood staan, en dan maar hopen dat ze terug uit het diepe dal klimmen.
Ik kies voor een termijn rond de 5 jaar.
Soms nog suggesties ?
Mvg
MG
Ik zou voor nr 13 willen gaan BlackRock Global Funds World Energy Fund.
Ik heb een beetje gekeken naar fondsen die nu diep in het rood staan, en dan maar hopen dat ze terug uit het diepe dal klimmen.
Ik kies voor een termijn rond de 5 jaar.
Soms nog suggesties ?
Mvg
MG
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
-
Polis23
Beleg nooit in fondsen waarvan de samenstelling geheim gehouden wordt (ook in de zogenaamde prospectus wordt de "samenstelling" geheim gehouden).
Probeer de volledige samenstelling (aantal aandelen, aantal obligaties) van dit fonds maar eens te weten te komen. Veel geluk.
Probeer de volledige samenstelling (aantal aandelen, aantal obligaties) van dit fonds maar eens te weten te komen. Veel geluk.
ik probeer het effe
Ik heb voor nummer 30 gekozen:
Fidelity Funds India Focus Fund
Ik heb voor India gekozen omdat het een van de belangrijkste opkomende markten in de wereld is.
Fidelity Funds India Focus Fund
Ik heb voor India gekozen omdat het een van de belangrijkste opkomende markten in de wereld is.
Ik heb voor het Africa-Fund gekozen. Jammergenoeg een beetje getroffen door de recente correctie op de beurzen.
Ik heb voor 'Fidelity Inflation linked Bond EUR Hedgded' gekozen (bevek, ISIN LU0353649279)
http://www.rabobank.be/binaries/glbinfl_fl_tcm34-76340.pdf
http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=FIDGILA%3ALX
http://www.rabobank.be/binaries/glbinfl_fl_tcm34-76340.pdf
http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=FIDGILA%3ALX
Laatst gewijzigd door Anonymous op 18 november 2009, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Pecunia non olet
BlackRock Global Funds - Global High Yield Bond Hedged A2 EUR
En 't heeft al 0,28 euro opgebracht
En 't heeft al 0,28 euro opgebracht
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ik had op de valreep (poststempel 30/10) voor de Nr 49: JP MORGAN EUROPE STRATEGIC GROWTH
Ik stond eerder deze week op 21.21€, nu gedaald naar 21.03€.
Ik stond eerder deze week op 21.21€, nu gedaald naar 21.03€.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ik heb gekozen voor het BGF WORLD MINING FUND van BlackRock, staat momenteel op €22,17. Al +/- 10% gestegen dus. Ik heb hiervoor gekozen omdat ze ook investeren in goudmijnen en goud is momenteel geen slechte belegging.
Laatst gewijzigd door Yvekes op 20 november 2009, 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Indertijd heb ik voor de nrs 52 en 60 gekozen.
(1 voor mij en 1 voor mijn man, daar we beiden een Rabobankrekening hebben, en met de bon uit onze eigen Humo, en een van een kennis)
Gisteren, 25/11/09 stonden deze als volgt :
- JP Morgan Funds - Emerging Market Fund : 20,36 €
- Threadneedle - Global Select Fund : 20,49 €
De keuzes maakte ik op basis van :
- beide Premium selection funds
- beide 3 Tijd-kronen
- beide zijn Europees (1ste=Lux. en 2de= Brits)
- beide investeren op World niveau :
De 1ste (risico 5) : in door de Wereldbank geselecteerde landen met laag of gemiddeld inkomen.
De 2de (risico 3) : in een selecte groep van internationale aandelen uit veelbelovende sectoren.
(1 voor mij en 1 voor mijn man, daar we beiden een Rabobankrekening hebben, en met de bon uit onze eigen Humo, en een van een kennis)
Gisteren, 25/11/09 stonden deze als volgt :
- JP Morgan Funds - Emerging Market Fund : 20,36 €
- Threadneedle - Global Select Fund : 20,49 €
De keuzes maakte ik op basis van :
- beide Premium selection funds
- beide 3 Tijd-kronen
- beide zijn Europees (1ste=Lux. en 2de= Brits)
- beide investeren op World niveau :
De 1ste (risico 5) : in door de Wereldbank geselecteerde landen met laag of gemiddeld inkomen.
De 2de (risico 3) : in een selecte groep van internationale aandelen uit veelbelovende sectoren.
-
Yvan
En hoe staat het dezer dagen met de koers van het door u gekozen fonds? Ik vroeg het me af, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ik heb toen gekozen voor BlackRock Global Funds Latin American Fund (vraag me niet waarom: met de natte vinger).
Geleverd werd 0.37 deelbewijs op 19/10/2009, kost € 20.15. Staat momenteel op een goede 7% winst.
Ik heb toen gekozen voor BlackRock Global Funds Latin American Fund (vraag me niet waarom: met de natte vinger).
Geleverd werd 0.37 deelbewijs op 19/10/2009, kost € 20.15. Staat momenteel op een goede 7% winst.
Wel : ik ben direct eens gaan kijken, zie !
Tot mijn verbazing staat dat van mij (JP Morgan Funds - Emerging Market Fund) momenteel op 21,37 €.
Mijn beginwaarde op 12/10/09 was 20,01 €. Dus winst +1,36 €.
(Eigenlijk had ik er wat moeten bijkopen.... maar ik durf daar niet aan te beginnen)
Het heeft ook al licht beneden de 20 euro gestaan, maar de laatste dagen is het aan het stijgen.
Om die van mijn man (Threadneedle Global Select Fund) te kennen, moet ik wachten tot hij eens zin heeft om in te loggen.
Tot mijn verbazing staat dat van mij (JP Morgan Funds - Emerging Market Fund) momenteel op 21,37 €.
Mijn beginwaarde op 12/10/09 was 20,01 €. Dus winst +1,36 €.
(Eigenlijk had ik er wat moeten bijkopen.... maar ik durf daar niet aan te beginnen)
Het heeft ook al licht beneden de 20 euro gestaan, maar de laatste dagen is het aan het stijgen.
Om die van mijn man (Threadneedle Global Select Fund) te kennen, moet ik wachten tot hij eens zin heeft om in te loggen.
Voorlopig 0.31 EUR winst op mijn Fidelity European Aggressive Fund, oftewel 1.54%. Dat DL Water & Climate Fund van eind 2008 bij Keytrade doet het wel aardig tot dusver, 5.49 EUR gain oftewel 34.02%.