gratis beleggingsadvies - lijsten met interessantse obligaties van het moment
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: gratis beleggingsadvies - lijsten met interessantse obligaties van het moment
Misschien is zo een lijst wel een goed idee voor de Spaargids.
Wel opletten met kosten voor beheer, couponkosten en secundair voor makelaarslonen. Banken verkopen je alles maar als je gaat innen zijn er plots een hoop kosten omdat ze niet bij de betaalagenten zijn.
Ik heb wel goede ervaringen met BKCP hieromtrent.
Wel opletten met kosten voor beheer, couponkosten en secundair voor makelaarslonen. Banken verkopen je alles maar als je gaat innen zijn er plots een hoop kosten omdat ze niet bij de betaalagenten zijn.
Ik heb wel goede ervaringen met BKCP hieromtrent.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: gratis beleggingsadvies - lijsten met interessantse obligaties van het moment
Kan iemand een woordje uitleg geven over obligaties?
Als ik het goed begrijp is het een lening die je geeft aan het bedrijf.
Waar kan je ze aankopen? bij banken dus al
Moet je voor obligaties een aparte rekening openen?
Welke kosten zijn er bij aankoop?
Jaarlijks krijg je dus een dividend. Verder lees ik hier nog beheerskosten, couponkosten,....
Als de looptijd afgelopen is, krijg je dan je geld terug? Moet je deze bij betaalagenten innen? Kan dit bij eender welke bank? Wat zijn dan de kosten?
Als ik het goed begrijp is het een lening die je geeft aan het bedrijf.
Waar kan je ze aankopen? bij banken dus al
Moet je voor obligaties een aparte rekening openen?
Welke kosten zijn er bij aankoop?
Jaarlijks krijg je dus een dividend. Verder lees ik hier nog beheerskosten, couponkosten,....
Als de looptijd afgelopen is, krijg je dan je geld terug? Moet je deze bij betaalagenten innen? Kan dit bij eender welke bank? Wat zijn dan de kosten?