gratis bellen naar GSM na 16 uur bij Telenet
Re: gratis bellen naar GSM na 16 uur bij Telenet
Ik kan je hierop alleen maar gelijk geven. Het blijft de mentaliteit van 'eens de klant binnen, trekken we er ons niets meer van aan'!
Ik wacht nog even af. ik heb de digicorder aangekocht en die funktioneert nog perfect. Was trouwens ook niet goedkoop, ik geloof toen 199 € . Omdat ik een betaalkaart heb voor mijn mobiele telefoon, skype ik nog wel eens ( toch naar familie) en gebruik Jahjah voor goedkoop bellen naar het buitenland ( wat maar af en toe is). Ik hou het wel in mijn achterhoofd, maar verander pas als ik zeker weet dat dit mij geen extra suplementaire kosten gaat geven om dit te installeren.
Ik wacht nog even af. ik heb de digicorder aangekocht en die funktioneert nog perfect. Was trouwens ook niet goedkoop, ik geloof toen 199 € . Omdat ik een betaalkaart heb voor mijn mobiele telefoon, skype ik nog wel eens ( toch naar familie) en gebruik Jahjah voor goedkoop bellen naar het buitenland ( wat maar af en toe is). Ik hou het wel in mijn achterhoofd, maar verander pas als ik zeker weet dat dit mij geen extra suplementaire kosten gaat geven om dit te installeren.
Is iemand met een diamond-shake er in geslaagd de Mobile Freephone te activeren?
Of is de mobile freephone enkel voor de klanten die reeds over Fibernet e.d. beschikken?
Of is de mobile freephone enkel voor de klanten die reeds over Fibernet e.d. beschikken?
Ik kreeg de Mobile Freephone en ook de gratis functie 'Ken je laatste beller' niet geactiveerd in Mijn Telenet.
De klantendienst heeft dit voor mij gedaan...
Ah ja, en toen ik liet activeren had ik nog een oude Shake met Basic XL en Freephone Europa.
De klantendienst heeft dit voor mij gedaan...
Ah ja, en toen ik liet activeren had ik nog een oude Shake met Basic XL en Freephone Europa.
Vandaag Telenetfactuur ontvangen en inderdaad, al mijn gsm gesprekken in daluren waren gratis nadat ik het online had geactiveerd.
Was eerst even verschieten dat ik zag staan bij mobiele gesprekken: 18 euro... op een andere plek stond dan -17 euro voor mobiele gesprekken (die 1 euro is van voor ik het geactiveerd had, eind november).
Dat zal mijn gsm factuur weer wat naar beneden halen.
Was eerst even verschieten dat ik zag staan bij mobiele gesprekken: 18 euro... op een andere plek stond dan -17 euro voor mobiele gesprekken (die 1 euro is van voor ik het geactiveerd had, eind november).
Dat zal mijn gsm factuur weer wat naar beneden halen.
Heb ook de Free Mobile geactiveerd (via klantendienst). Bedankt aan de melder, want dit spaart me weer heel wat uit op een maand!
Ik ben eind December overgestapt van Belgacom naar Telenet en heb een Fibernet Shake genomen. Volgens Telenet zou de optie "Freephone mobile" standaard bij de Fibernet Shake geactiveerd zijn... Ik ben benieuwd als ik mijn eerste factuur krijg 

'Volgens Telenet zou de optie "Freephone mobile" standaard bij de Fibernet Shake geactiveerd zijn...'
Standaard geactiveerd? Bij mijn weten kan je deze optie alleen activeren via Mijn Telenet (lukte bij mij niet) of via de Klantendienst.
Om verrassingen te vermijden is het misschien toch geen slecht idee om dat nog eens bij de Klantendienst te laten checken. Je weet maar nooit...
Standaard geactiveerd? Bij mijn weten kan je deze optie alleen activeren via Mijn Telenet (lukte bij mij niet) of via de Klantendienst.
Om verrassingen te vermijden is het misschien toch geen slecht idee om dat nog eens bij de Klantendienst te laten checken. Je weet maar nooit...
Je kan het zeker activeren via mijn Telenet als je de juiste inlog hebt.
Ik had al jaren een account maar daarmee zag ik niets van telefonie staan.
Nu heb ik een nieuwe aangemaakt en zie ik alles staan.
Ik had al jaren een account maar daarmee zag ik niets van telefonie staan.
Nu heb ik een nieuwe aangemaakt en zie ik alles staan.
Ik denk wel dat het bij mij in orde is, want als ik ga kijken bij "mijn telefonie" dan zie ik staan:
Mijn vaste telefonie
Telenet FreePhone Europe (Fibernet Shake)
Je extra diensten
Optie 24 Europe: Nee
Optie 24 Belgium: Nee
Optie FreePhone Mobile 24: Nee
Optie FreePhone Mobile: Ja
Oproepblokkering: Ja
Ken-je-beller: Nee
Telenet Berichtendienst: Nee
Gesprek met 3: Nee
Oproepdoorschakeling: Nee
Signaal 2de oproep: Nee
Thuis-Lijn: Nee
Doe-Lijn: Nee
Jong-Lijn: Nee
Top-Lijn: Nee
Ken-Je-2e-Beller: Nee
Mijn vaste telefonie
Telenet FreePhone Europe (Fibernet Shake)
Je extra diensten
Optie 24 Europe: Nee
Optie 24 Belgium: Nee
Optie FreePhone Mobile 24: Nee
Optie FreePhone Mobile: Ja
Oproepblokkering: Ja
Ken-je-beller: Nee
Telenet Berichtendienst: Nee
Gesprek met 3: Nee
Oproepdoorschakeling: Nee
Signaal 2de oproep: Nee
Thuis-Lijn: Nee
Doe-Lijn: Nee
Jong-Lijn: Nee
Top-Lijn: Nee
Ken-Je-2e-Beller: Nee
Ben ook recent overgeschakeld op fibernet, deze optie is standaard NIET geactiveerd.
Is toch logisch en normaal: het is een optie.
Is toch logisch en normaal: het is een optie.
Vaste lijn: zinloos??
Wat mij eigenlijk wel irriteert is als je geen vaste telefonie neemt bij telenet je geen korting krijgt op je bundel van bvb digitale tv en internet!! Ze duwen als het ware die trio abonnementen in je str*t!
Aangezien je bij een abonnement voor je gsm zoveel bepaalde minuten kan bellen naar alle netwerken,waarom heb je dan in godsnaam nog vaste telefonie nodig?? Je kan zelfs online bellen met elkaar via skype en dat is gratis
.
Die vaste lijn lijkt mij een uitstervend ras als get mij vraagt
Aangezien je bij een abonnement voor je gsm zoveel bepaalde minuten kan bellen naar alle netwerken,waarom heb je dan in godsnaam nog vaste telefonie nodig?? Je kan zelfs online bellen met elkaar via skype en dat is gratis

soms bieden ze wel " gratis bellen " aan, maar kijk goed na dat je geen " connectie kost " moet betalen, per verbinding dat je tot stand brengt. Bel je 50 keer, wordt je dus 50 keer een connectie kost aangerekend. en dat loopt ook aardig op;
ja, bij die 'el cheapo' paketten, die nadien duur blijken....TV-Vlaanderen vb.
http://www.tv-vlaanderen.be/all-in-one/ ... ellen.aspx
Een connectiekost van € 0,10 is van toepassing per oproep.
http://www.tv-vlaanderen.be/all-in-one/ ... ellen.aspx
Een connectiekost van € 0,10 is van toepassing per oproep.
Re: Vaste lijn: zinloos??
dries944 schreef:Wat mij eigenlijk wel irriteert is als je geen vaste telefonie neemt bij telenet je geen korting krijgt op je bundel van bvb digitale tv en internet!! Ze duwen als het ware die trio abonnementen in je str*t!
Aangezien je bij een abonnement voor je gsm zoveel bepaalde minuten kan bellen naar alle netwerken,waarom heb je dan in godsnaam nog vaste telefonie nodig?? Je kan zelfs online bellen met elkaar via skype en dat is gratis.
Vaste telefonie stervend?
Ik gebruik bijna enkel vaste telefonie: de kwaliteit is beter en er is geen gevaar voor mogelijke nadelige effecten die er zijn met GSM'en.
Het is door de band nog altijd goedkoper dan bellen met de GSM.
Wat ik al veel heb gemerkt is dat veel mensen zonder vaste telefonie echte gierigaards zijn. Ze doen doen hun vaste telefoon weg om het abonnement uit te sparen met de bedoeling dat de ander hen opbelt. Het zijn diezelfde personen die kerstkaarstjes inscannen en versturen per email......