gratis bellen naar GSM na 16 uur bij Telenet
gratis bellen naar GSM na 16 uur bij Telenet
Wie met Telenet belt kan sedert kort tussen 16 en 8 uur gratis naar GSM-nummers bellen.
Maar opgelet: deze (gratis) dienst moet je zelf activeren in "mijn Telenet"
Dus, niet vergeten eerst te activeren.
Re: gratis bellen naar GSM na 16 uur bij Telenet
Met welk toestel ?Lukske schreef:Wie met Telenet belt kan sedert kort tussen 16 en 8 uur gratis naar GSM-nummers bellen.
Ik kan al geruime tijd met mijn vaste telefoon tussen 17h en 8h bellen en in het weekend/feestdagen (Belgacom) naar alle GSM's.
Voor mij betekend dat ik op 2 maanden nog maar 0,50 cent heb gebruikt op mijn gsm...en voorheen....25 euro/maand, immers mijn kinderen hebben alleen 'n gsm.
vg,Pol
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Gaat dit over: van vast naar mobiel, of moet je een Telenet mobiel-nummer bezitten? En waar juist vind je die activering?
- Higherdemon
- Jr. Member
- Contacteer:
Even zitten zoeken op telenet.
Als ik op mijn telenet ga en daar kijk onder Telefonie vind ik een opties pagina terug met twee gratis opties:
Optie FreePhone Mobile (gratis)
Gesprek met 3 (gratis)
hmm vraag me af wat dit precies is. Even op twitter de vraag aan Telenet doorgegeven. Eens kijken wat ze antwoorden..
Als ik op mijn telenet ga en daar kijk onder Telefonie vind ik een opties pagina terug met twee gratis opties:
Optie FreePhone Mobile (gratis)
Gesprek met 3 (gratis)
hmm vraag me af wat dit precies is. Even op twitter de vraag aan Telenet doorgegeven. Eens kijken wat ze antwoorden..
Site Telenet:
** 1000 minuten per maand bellen naar mobiele lijnen in Belgie (met de gratis optie FreePhone Mobile)**
**
- Op weekdagen van ’s middags 4 uur tot ’s morgens 8 uur
- Tijdens het hele weekend en op feestdagen
** 1000 minuten per maand bellen naar mobiele lijnen in Belgie (met de gratis optie FreePhone Mobile)**
**
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Dit sheb ik gevonden op 't internet (bron: http://userbase.be/nieuws/telecom/817-t ... le-nummers" onclick="window.open(this.href);return false;)
Telenet heeft dit weekend een aantal aanpassingen doorgevoerd in haar aanbod. Met FreePhone Europe kan je voortaan gratis bellen naar Belgische mobiele nummers.
FreePhone aan 18,85 euro per maand verdwijnt uit het aanbod, terwijl FreePhone Europe aan 20 euro per maand een upgrade krijgt. Naast onbeperkt bellen naar Belgische vaste lijnen en 2000 minuten bellen naar Europese, Turkse en Marokkaanse vaste lijnen - beide tijdens de daluren -, kan je voortaan ook 1000 minuten bellen naar mobiele Belgische nummers tussen 16 en 8u.
Bij FreePhone Europe zijn diverse functies zoals nummerbehoud, gesprek met drie, ken-je-laatste-beller en oproepblokkering, inbegrepen. Dit abonnement kan uitgebreid worden met verschillende opties:
• Optie 24 Belgium: onbeperkt naar Belgische vaste lijnen - 5 euro p/m;
•Optie 24 Europe: 24/7 bellen naar Europese, Turkse en Marokkaanse vaste lijnen (max. 2000 minuten) - 10 euro p/m;
•Optie FreePhone Mobile: 24/7 bellen naar Belgische mobiele nummers (max. 1000 minuten) - 10 euro p/m.
Ongetwijfeld heeft Telenet gekeken naar de recente aanpassing van Belgacom, waar je nu ook tijdens de daluren kan bellen naar mobiele nummers.
- Higherdemon
- Jr. Member
- Contacteer:
quote verwijderd, gelieve geen onnodige quotes te doen, hou het forum leesbaar
Dus eens we dit aanzetten zullen er ook later geen 'verborgen' kosten komen? Raar dat telenet iets gratis geeft en er geen reclame voor maakt.
Dus eens we dit aanzetten zullen er ook later geen 'verborgen' kosten komen? Raar dat telenet iets gratis geeft en er geen reclame voor maakt.
Had al verwacht dat er zo een aanbod zou volgen. Belgacom biedt dit aan via hun Happytime XL, dus Telenet kon niet achterblijven.
Inderdaad, de toenmalige concurrent van Belgacom komt nu achter. Vreemd als je het mij vraagt.
Ivm het gratis bellen zou ik wel wachten tot ik een bevestigingsmail krijg van Telenet.
Ivm het gratis bellen zou ik wel wachten tot ik een bevestigingsmail krijg van Telenet.
Ik geraak wel tot bij die optie maar activeren is bij mij een probleem !
Kan iemand ( met reeds die optie) misschien helpen ?
Alvast bedankt !
Alvast bedankt !
Laatst gewijzigd door evita op 5 december 2011, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien juist daarom. Nu bellen mensen ook met de vaste tel naar gsm, maar dan betalend.Higherdemon schreef:quote verwijderd, gelieve geen onnodige quotes te doen, hou het forum leesbaar
In plaats van op "meer weten" in het overszicht van diensten te klikken, moet je helemaal links (in het navigatiemenu) "opties beheren" aanklikken.evita schreef:Ik geraak wel tot bij die optie maar activeren is bij mij een probleem !
Alvast bedankt !
http://telenet.be/1107/0/1/nl/thuis/vas ... urope.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn frank is gevallen, om die optie te kunnen activeren zal je eerst FreePhone Europe moeten installeren, zeker?
je moet dat niet installeren, je moet gewoon zo een abonnement hebben bij telenet? Maar heb je dat niet automatisch als je een vast nummer hebt?
Ik kon het zonder probleem activeren. Bedankt om dit te melden op forum (want anders was ik er niet meteen achter gekomen).
Ik kon het zonder probleem activeren. Bedankt om dit te melden op forum (want anders was ik er niet meteen achter gekomen).
ideaal voor mensen die nooit naar vaste nummers bellen tijdens de piekuren (bv mensen die buitenshuis werken). Want met Freephone Europe betaal je in feite voor gesprekken in piekuren (naar vast en mobiel) en in daluren bel je gratis (na activeren Freephone Mobile)
FreePhone Europe
Onbeperkt naar vaste lijnen in België**
1000 minuten per maand bellen naar mobiele lijnen in Belgie (met de gratis optie FreePhone Mobile)**
die 2 sterretjes slaan op de daluren:
**
FreePhone Europe
Onbeperkt naar vaste lijnen in België**
1000 minuten per maand bellen naar mobiele lijnen in Belgie (met de gratis optie FreePhone Mobile)**
die 2 sterretjes slaan op de daluren:
**