Gratis instant overschrijvingen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Gratis instant overschrijvingen
Triestige evolutie: eerst geld, dan goederen/diensten ... Als mijn klant vroeger niet tevreden was omdat er iets ontbrak of stuk was, dan betaalde hij pas na de vervanging of de complete levering. Normaalste zaak van de wereld. Ik kreeg van de leveranciers ook 30 dagen einde maand om hen te betalen. Betaalde ik binnen de 5 werkdagen dan kreeg ik tussen de 2 à 5% korting. Dat waren nog eens faire tijden.Henkie1984 schreef: ↑28 juni 2021, 15:39 voor mijn werk (logistiek) zijn instant betalingen een blessing. Zelfde voor onze klanten, je kan vandaag nog betalen om je goederen te krijgen. Geen betaling geen levering!![]()
Lijkt mij een normale manier van werken, inderdaad.
Er is teveel wanbetaling geweest in het verleden om die toer te blijven opgaan.
Een ezel schopt geen twee keer tegen dezelfde steen.
Er is teveel wanbetaling geweest in het verleden om die toer te blijven opgaan.
Een ezel schopt geen twee keer tegen dezelfde steen.
Wanneer zou dat wan betalen begonnen zijn? Tot 2010 heb ik er eigenlijk geen last van gehad. Dat ik een trouw cliënteel had staat buiten kijf. Moest het indertijd nodig geweest zijn om voorschotten en handtekeningen te vragen of, nog gekker, mensen vooruit te laten betalen had ik de boel allicht sneller verkocht aan een Aldi of Lidl ...
Ik koop een wagen en betaal die bij afhaling.
Ik koop een partij hout en betaal bij levering.
Ik koop bouwmateriaal en krijg 30 dagen om te betalen.
...
Het kan dus toch nog anders blijkbaar.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Dit past voor mij perfect in de slinger die tegenwoordig steeds meer naar "ik" gaat ipv "wij".
Mogelijks zal ooit de slinger zich terug in de omgekeerde richting bewegen
Mogelijks zal ooit de slinger zich terug in de omgekeerde richting bewegen
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Ja, maar het wordt misschien wel moeilijker.
Als je weet waarmee je bezig bent en je handelt correct, zie ik ook niet direct een probleem.
Waar is de tijd dat heel het dorp nog iets "te goed had" van die ene, maar dat niemand daar een probleem van maakte ?
R u talkin' about me, Earth?EarthNvstr1 schreef: ↑28 juni 2021, 21:23 Dit past voor mij perfect in de slinger die tegenwoordig steeds meer naar "ik" gaat ipv "wij".
Mogelijks zal ooit de slinger zich terug in de omgekeerde richting bewegen![]()
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Nee, dat was een "algemene" post (bedenking) in het topic, daarom staat er geen ".... schreef ...".pukkie007 schreef: ↑28 juni 2021, 21:45R u talkin' about me, Earth?EarthNvstr1 schreef: ↑28 juni 2021, 21:23 Dit past voor mij perfect in de slinger die tegenwoordig steeds meer naar "ik" gaat ipv "wij".
Mogelijks zal ooit de slinger zich terug in de omgekeerde richting bewegen![]()
![]()
De post daarna is een specifieke reactie op jouw post (wat daarom ook niet per se wil zeggen dat ik "tegen jou spreek").
Die tijd hoeft voor mij net als die van de tweetakt mobilette, de zwart-wit tv, goedkopere margarine net over de grens in NL, om de vier huizen een café, niet terug te komen.EarthNvstr1 schreef: ↑28 juni 2021, 21:27 Waar is de tijd dat heel het dorp nog iets "te goed had" van die ene, maar dat niemand daar een probleem van maakte ?
Ik betaal bij aflevering en ontvang ook graag bij levering.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Sure, maar daar gaat het voor mij niet over ...
Wat kost een instant overschrijving aan de bank ? Zero,zero,zero,.....? Dus kassa,kassa. ...!
Dit is fout.
Zowel de ontwikkeling, onderhoud als de uitbating zijn kosten voor de bank.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Iedereen wil dat de bank alles gratis voor hen doet maar ze houden er geen rekening mee dat voor iedere bankverrichting mensen en technologie nodig zijn die betaald moeten worden.
Hoelang zijn die banken al gesloten? Hoeveel personeel hebben ze nog in hun kantoren? Dan heb ik het nog niet over vriendelijkheid, correctheid en kennis. De huidige kantoordirecteurs zouden 25 jaar geleden enkel de overschrijvingen mogen ontvangen aan het loket! Tuurlijk zijn er nog uitzonderingen, maar zelfs niet meer in elk dorp. Nog een triestige evolutie ... 
Niet "iedereen" wilt alles gratis want velen betalen toch maar al te graag voor hun basisbankdiensten. Het lijkt mij een minderheid die er echt voor gaan om geen of weinig bankkosten te moeten dokken (zoals ik). Zijn daar cijfers over?
Laatst gewijzigd door Jamesken op 29 juni 2021, 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.