Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Betalen & Kaarten Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Gratis instant overschrijvingen

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
83 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen - Simulator zichtrekeningen
Jamesken
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jamesken
Verstuur privébericht

Re: Gratis instant overschrijvingen

• Citeer

Bericht door Jamesken » 29 juni 2021, 09:37

pukkie007 schreef: ↑29 juni 2021, 08:01 Dan heb ik het nog niet over vriendelijkheid, correctheid en kennis.

Het is mede dankzij de loketbediende haar gebrek aan kennis dat ik mezelf meer ben beginnen verdiepen in de financiele wereld. Ik ben ze daar nog altijd dankbaar om. Dit was jaren geleden.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 29 juni 2021, 09:54

Jamesken schreef: ↑29 juni 2021, 09:37 Het is mede dankzij de loketbediende haar gebrek aan kennis dat ik mezelf meer ben beginnen verdiepen in de financiele wereld. Ik ben ze daar nog altijd dankbaar om. Dit was jaren geleden.
Waar is de tijd dat een loketbediende nog de drive en kennis had als een J. DD.?
De brave man heeft mij alle knepen van het beursvak geleerd.
Spannende en wilde (beurs)tijden mee beleefd.
De laatste van een generatie. Dacht teveel aan het voordeel van de klant ipv dat van de bank. Wat waarschijnlijk ook de echte reden was voor zijn voortijdig ontslag. Nadien opgevolgd door steeds wisselende fondsenverkopers en meteen het einde van mijn actieve relatie met deze Vlaamse boerenbank.
Laatst gewijzigd door David_DeWa op 29 juni 2021, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Henkie1984
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Henkie1984
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Henkie1984 » 29 juni 2021, 09:54

pukkie007 schreef: ↑28 juni 2021, 17:34 Triestige evolutie: eerst geld, dan goederen/diensten ... Als mijn klant vroeger niet tevreden was omdat er iets ontbrak of stuk was, dan betaalde hij pas na de vervanging of de complete levering. Normaalste zaak van de wereld. Ik kreeg van de leveranciers ook 30 dagen einde maand om hen te betalen. Betaalde ik binnen de 5 werkdagen dan kreeg ik tussen de 2 à 5% korting. Dat waren nog eens faire tijden. >:D
Absoluut en u krijgt zeker 30 dagen krediet na de prestatie of zelfs een open krediet van 50.000€ (zonder grapjes). Maar laat me even uitleggen wie dat niet krijgt.

Mr Verstegen, firma in Frankrijk, 1.000€ eigen middelen alleen een mobiel nr en een hotmail email adres. In April is zijn shop geopend en zou volgens eigen zeggen 5000 containers per jaar importeren. Zeevracht betalen na aan boord name en rest bij levering. 4 containers zijn een maand op zee en heeft nooit een euro betaald van de 20.000€ zeevracht. Tijdens de afhandeling blijkt geen enkel document in orde en na veel moeite/kosten kunnen de containers geleverd worden. Inmiddels staat de factuur op 50.000€ (zeevracht, invoerrechten, demurrage, levering, lokale kosten) Mr Verstegen neemt zijn telefoon met moeite op en eist dat de containers vanmiddag geleverd worden. De betaling is volgens hem 3 weken, 2 weken 4 dagen, 3 dagen, 2 dagen gisteren, zo net gedaan. ;).

@rest net alsof een instant betaling meer kosten of infrastructuur nodig heeft dan de huidige systemen. In nederland weet ik niet anders dan instant betalingen tussen de grote banken. Zo erg zelfs dat tot vorig jaar ik geregeld sneller geld kon overschrijven tussen een nederlandse bank (ING) en belgische bank (KBC) dan tussen BE (keytrade) en BE (KBC). Natuurlijk zijn er ontwikkelingskosten (eerder implementeringkosten want ontwikkelen is niet nodig) maar die zijn er continue om alles up to date te houden. Ipv apps waar je voetbal uitslagen, covid tests, parkeer tickets ect kan kopen zouden ze een betere "bank" beleving moeten nastreven.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 29 juni 2021, 10:00

Jamesken schreef: ↑29 juni 2021, 09:29 Niet "iedereen" wilt alles gratis want velen betalen toch maar al te graag voor hun basisbankdiensten. Het lijkt mij een minderheid die er echt voor gaan om geen of weinig bankkosten te moeten dokken (zoals ik). Zijn daar cijfers over? :D
De tijd dat men maar bij één bank was, is al lang voorbij, het is dan wel aangenaam dat er voor die tweede, derde,... bank niet te veel kosten zijn. Was een aantal jaar terug ook het geval, internet banken, ook dochters van grootbanken, schoten als paddenstoelen uit de grond met gratis basis diensten, nu kruipen ze weer in de grond of rekenen diverse kosten aan. Aan spaarcenten valt niks meer te verdienen, in tegendeel dat is een kost voor de bank geworden, dan maar verder service afbouwen en kosten aanrekenen op van alles en nog wat. Of de laatste gratis banken gratis gaan blijven valt te betwijfelen, zij gaan immers nog meer spaargelden aanzuigen die elders gaan lopen omwille van kosten.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 29 juni 2021, 10:01

Yaris schreef: ↑29 juni 2021, 07:12 Iedereen wil dat de bank alles gratis voor hen doet maar ze houden er geen rekening mee dat voor iedere bankverrichting mensen en technologie nodig zijn die betaald moeten worden.
Is dat zo?
Door zo iets naïef te schrijven geef je alleen maar aan dat je niet op de hoogte bent van de kostenstructuur van banken en nog minder van hun werkelijke verdienmodel. Niets verkeerd aan want je gaat gewoon mee in het verhaal dat de banken hun doorsnee klanten willen laten geloven.

Ik heb nooit een euro betaald voor de diensten van een bank en zal dat ook nooit doen. En toch ben ik er nog steeds meer dan welkom.

Of zou het eerder komen dat de klanten die alles gratis van de bank willen het soort klanten zijn waar de banken ook niets aan hebben? Iedere dienst en handelstransactie is normaal gezien tweerichtingsverkeer.

pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pukkie007 » 29 juni 2021, 10:06

Die meneer Verstegen zal mij geen (voet)bal verkopen. Hij wil een zaak runnen, hij wil winst maken? Awel, dat hij maar eerst voor kredieten zorgt en zijn vrachten en invoer zelf bekostigt. Alsof BMW mij eerst 100k gaat vragen vooraleer mijn siebener in productie gaat! Haha.
Dat men die vooruitbetalingen zelfs doet en normaal vindt, gaat mijn petje te boven. Op naar een concurrent is het moto dan.

moTTo ... :P
Laatst gewijzigd door pukkie007 op 29 juni 2021, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.

platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » 29 juni 2021, 10:07

Henkie1984 schreef: ↑29 juni 2021, 09:54
Ipv apps waar je voetbal uitslagen, covid tests, parkeer tickets ect kan kopen zouden ze een betere "bank" beleving moeten nastreven.
Er is nog altijd vrije keuze he om in hun verhaal mee te gaan.
Als ze elke klant een persoonlijke beleving moeten aanbieden?
Vermits ge toch over Nl. en België begint.
In Nl. gaat men iets kopen, er is iemand voor u of men is bezig al snel is er iemand die u iets te drinken aanbied in afwachting
dat men u verder helpt. (de receptioniste kent haar taak om klanten op te vangen)
In België laat men de klant die 2 of 3 is gewoon stikken, nog geen excuses voor het wachten etc.
Die achter dat bureau is te lui om op te staan, haar FB he.
En van een bank wordt bovenstaande wel verwacht, leg mij, maar het verschil eens uit.
Als men een zaak heeft, en hier dagelijks tijd heeft voor op het forum te komen ...
Misschien wat meer tijd gaan besteden aan die klant in de wachtrij?
Moraal van het verhaal in NL laat men weten u als klant te hebben opgemerkt.
In België bent u wind.
Estate Guru believer.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 29 juni 2021, 10:18

platin schreef: ↑29 juni 2021, 10:07 In Nl. gaat men iets kopen, er is iemand voor u of men is bezig al snel is er iemand die u iets te drinken aanbied in afwachting
dat men u verder helpt. (de receptioniste kent haar taak om klanten op te vangen)
In België laat men de klant die 2 of 3 is gewoon stikken, nog geen excuses voor het wachten etc.
Die achter dat bureau is te lui om op te staan, haar FB he.
En van een bank wordt bovenstaande wel verwacht, leg mij, maar het verschil eens uit.
Dat wij waarschijnlijk gewoon andere handelszaken en banken frequenteren?
Ik ervaar nergens, ook niet bij de banken waar ik nog fysiek kom, de ervaring die jij beschrijft.
Zelfs bij het lokale kantoor van DB staat er steeds fris water en koffie en koekjes klaar.
En de onthaalbediende kent haar vak al jaren door en door en is de vriendelijkheid zelve.

Ja, in de Lidl bieden ze mij geen koffie aan als ik in de rij voor de kassa sta. Maar daar verwacht ik dat dan ook niet.
Ik sta daar trouwens graag in de wachtrij. Tikt lekker in mijn voordeel aan. :D

Henkie1984
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Henkie1984
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Henkie1984 » 29 juni 2021, 10:36

platin schreef: ↑29 juni 2021, 10:07 Er is nog altijd vrije keuze he om in hun verhaal mee te gaan.
Als ze elke klant een persoonlijke beleving moeten aanbieden?
Tuurlijk maar betekend dat niet dat ik mag klagen als hun service steken laat vallen in mijn ogen?

Ik kijk mijn loodgieter ook raar aan als hij mij een telenet pakket probeert te verkopen :P

janu
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer janu
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door janu » 29 juni 2021, 10:52

ik vind ook een triestige evolutie, alle winkels zijn open, ik vind weinig respect voor de klant,ik heb einde januari gebeld naar KBC Ladeuzeplein,Leuven en een afspraak was alleen 10 dagen later mogelijk..

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 29 juni 2021, 11:04

pukkie007 schreef: ↑29 juni 2021, 10:06 Die meneer Verstegen zal mij geen (voet)bal verkopen. Hij wil een zaak runnen, hij wil winst maken? Awel, dat hij maar eerst voor kredieten zorgt en zijn vrachten en invoer zelf bekostigt. Alsof BMW mij eerst 100k gaat vragen vooraleer mijn siebener in productie gaat! Haha.
Dat men die vooruitbetalingen zelfs doet en normaal vindt, gaat mijn petje te boven. Op naar een concurrent is het moto dan.

moTTo ... :P
Er is een verschil tussen pakweg een auto en op maat gemaakte ramen, als jij die BMW niet betaalt zullen ze hem wel aan een andere .... verpatsen, die op maat gemaakte ramen kunnen de afval container op. Lijkt mij logisch dat er voor die ramen een voorschot gevraagd wordt. O en veel succes om een concurrent te vinden die uw ramen maakt zonder voorschot ;)

pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pukkie007 » 29 juni 2021, 15:23

Het is niet overal miserie, Vortex. In augustus komen ze een vaste trap naar de zolderruimte maken. Voorschot: nul euro.

Ramen en deuren worden in eigen gemeente gefabriceerd (jawel!). Geen voorschot betaald in 2002... ;)

Henkie1984
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Henkie1984
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Henkie1984 » 29 juni 2021, 16:37

@Pukkie007 oke "let me get this straight". Een internationale transactie/vervoer tussen 3 landen waarbij verantwoordelijkheden, eigendom, risico's door verschepers, banken, ontvangers, vervoerders, expediteurs, agenten, verzekering, douane ect geregeld zal moeten worden is plus minus te vergelijken met een vaste trap voor een paar honderd euro bij een lokale leverancier waar de partijen koffie bij elkaar kunnen drinken?

ontopic: Ja er zijn ontvangers die instant betalingen nodig hebben omdat ze tijdens bovenstaande de tijd niet vinden hun rekeningen te betalen waarvan ze stuk voor stuk de voorwaarden hebben geaccepteerd (die 99% van de tijd onderhandeld zijn (dus geen kleine lettertjes)).

pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pukkie007 » 29 juni 2021, 17:57

Fair enough, Henkie.
Import van containers uit Azië, daar heb ik altijd voor gepast. Als dat uw specifiek voorbeeld is voor die instant betalingen dan heb je een punt. Maar het is niet omdat je vandaag betaald, ze vandaag het geld ook ontvangen dat die container vandaag nog op het schip geladen wordt en ook vandaag nog vertrekt. Het helpt dat ze het geld ginder ontvangen hebben, dat wel. De rest is goodwill, organisatie en betrekkingen.
Ik had het over Jan Met De Pet. Dat zal ondertussen wel duidelijk zijn. ;D

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 29 juni 2021, 18:32

janu schreef: ↑29 juni 2021, 10:52 ik vind ook een triestige evolutie, alle winkels zijn open, ik vind weinig respect voor de klant,ik heb einde januari gebeld naar KBC Ladeuzeplein,Leuven en een afspraak was alleen 10 dagen later mogelijk..
En vond je dat respectloos vanwege KBC?
Zo ja waarom heb je er dan niet onmiddellijk op gereageerd en een vroegere afspraak gevraagd?
En als ze daar niet op wilden ingaan, en het is belangrijk voor jou, dan niet de nodige conclusies uit getrokken?
Als klant heb je, wanneer je niet tevreden bent over een dienstverlening, nog altijd de vrije keuze om elders te gaan.
Dat zal vanwege de dienstverlener meer respect afdwingen dan zijn gebrek aan service te ondergaan en je er nadien op het internet anoniem over te beklagen.
Weinig kans dat ze je probleem hier herkennen.

Gesloten
  • Afdrukweergave

83 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende

Terug naar “Zichtrekeningen & Bankkaarten”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy