Gratis rekening Bpost
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Gratis rekening Bpost
ongeveer 2 jaar geleden hebben wij een gratis rekening geopend bij bpost samen met een spaarrekening (waar je max. 500 euro per maand op mag storten). Vorige maand ging er 12 euro kosten van mijn rekening. Ik heb gebeld naar bpost en dit zou voor de bankkaart zijn (wij hebben 2 bankkaarten). Deze kosten zijn mij destijds nooit meegedeeld en ik meen dat deze kosten ook nog nooit van mijn rekening zijn gegaan. Heeft iemand dit ook? Zou ik de rekening afsluiten en het geld naar een andere bank overschrijven? Wat raden jullie aan?
Re: Gratis rekening Bpost
Die €12 voor een extra kaart staat alvast vermeld in hun tarievenlijst op pagina 5 als Aanschaf extra bankkaart, jaarlijkse bijdrage. De meest recente tarievenlijst dateert van 1 juni 2017, dus misschien dat ze de bijdrage recent hebben ingevoerd?
Wat je kan doen is de €500 rekening behouden, maar je zichtrekening bij een andere bank aanhouden. In het overzicht van de zichtrekeningen kan je een simulatie uitvoeren voor jouw situatie. Kies wel een bank die geen (beheers)kosten aanrekent, want dan verzeil je in een gelijkaardige situatie...
Wat je kan doen is de €500 rekening behouden, maar je zichtrekening bij een andere bank aanhouden. In het overzicht van de zichtrekeningen kan je een simulatie uitvoeren voor jouw situatie. Kies wel een bank die geen (beheers)kosten aanrekent, want dan verzeil je in een gelijkaardige situatie...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.