GRATIS tankkaart
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
GRATIS tankkaart
Beste,
Ik ben net gestart als zelfstandige en ik vroeg me af of er nog GRATIS tankkaarten bestaan?
Ik heb al gekeken bij Esso, total, Makro, maar bij elk tankstation wordt er een maandelijkse bijdrage gevraagd.
Nu heb ik net een offerte aangevraagd bij Maes omdat ik dacht dat deze gratis was? Klopt dit?
Bovendien kan je met een Maes tankkaart ook tanken bij Esso, maar is dit dan ook de pompprijs?
Alvast bedankt!
Ik ben net gestart als zelfstandige en ik vroeg me af of er nog GRATIS tankkaarten bestaan?
Ik heb al gekeken bij Esso, total, Makro, maar bij elk tankstation wordt er een maandelijkse bijdrage gevraagd.
Nu heb ik net een offerte aangevraagd bij Maes omdat ik dacht dat deze gratis was? Klopt dit?
Bovendien kan je met een Maes tankkaart ook tanken bij Esso, maar is dit dan ook de pompprijs?
Alvast bedankt!
Re: GRATIS tankkaart
Als je in de buurt woont van één of meerdere stations : Dats tankkaarten zijn voor zover ik weet nog altijd gratis.
Shell kaarten waren vroeger gratis en je kon er ook je tol op snelwegen mee betalen. Ik zie niets op hun website staan dat dat zou veranderd zijn.
Bij de bank is soms ook een product te verkrijgen dat op meerdere merken werkt en waarvoor je een BTW-geldige faktuur krijgt.
Handig, maar niet gratis, die laatste.
Shell kaarten waren vroeger gratis en je kon er ook je tol op snelwegen mee betalen. Ik zie niets op hun website staan dat dat zou veranderd zijn.
Bij de bank is soms ook een product te verkrijgen dat op meerdere merken werkt en waarvoor je een BTW-geldige faktuur krijgt.
Handig, maar niet gratis, die laatste.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Q8 kaarten zijn gratis. Maar enkel tanken in hun stations
-
- Hero Member
- Contacteer:
DKV. De meest wijdverbreide tankkaart van Europa.paraman schreef:Beste,
En is Maes nog steeds GRATIS?
Afgaande op wat ik nu lees kan ik dus 1 tankkaart nemen voor:
- tanken binnenland (zo goedkoop mogelijk)
- tanken buitenland met combo tol (type euroshell of dkv?)

Afgaande op wat ik nu lees kan ik dus 1 tankkaart nemen voor:
- tanken binnenland (zo goedkoop mogelijk)
- tanken buitenland met combo tol (type euroshell of dkv?)

Q8 en Lukoil in elk geval
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk