groenkracht cvba
TIP
Re: groenkracht cvba
wat met vergadering in juni ?zal er niet komen zeker, en ook onze centen niet??
Vrijdag 26 jun om 17u achter gesloten deuren zal de vergadering doorgaan.
wel een 'stembrief' gekregen . maar zal dat veel uit halen?
Brief ook ontvangen.
In bijlage 4: Gegevensformulier. Moet je het aantal aandelen die je bezit noteren ook wordt er gevraagd naar certificaatnummers.
Waar staan deze nummers?
In bijlage 4: Gegevensformulier. Moet je het aantal aandelen die je bezit noteren ook wordt er gevraagd naar certificaatnummers.
Waar staan deze nummers?
Op je aandelenbewijs
Waarom moeten we het aantal aandelen in ons bezit en de certificaatnummers opgeven? Die weten zij toch ook? In 2018 hebben ze dat al eens gevraagd.
Ik moet die brief blijkbaar eens opnieuw erbij halen. Wij klasseren die elk jaar en zien wel of er iets op de rekening verschijnt. Maar ik heb zo'n vermoeden dat ze later mogelijks zeggen : "Je hebt de brief niet ingevuld teruggestuurd, dus we konden je niets terugstorten..."
iemand meer info van wat er gezegd is op de vergadering?
/ondernemen/milieu-energie/jos-sluys-stopt-bezieler-electrawinds-opnieuw-geld-toe/10245946.html
en dat mag dan WEER met geld van anderen een onderneming uit de grond stampen! SCHAAMTELOOS
en dat mag dan WEER met geld van anderen een onderneming uit de grond stampen! SCHAAMTELOOS
Huiszoekingen bij FNG-financier Jos Sluys
De Standaard
Hij was ook co-financier achter de financiële planner Optima (Jeroen Piqueur) en sprong ook Luc Desender en Electrawinds bij. Recent stopte hij nog ...
GESPUIS ZOEKT GESPUIS
De Standaard
Hij was ook co-financier achter de financiële planner Optima (Jeroen Piqueur) en sprong ook Luc Desender en Electrawinds bij. Recent stopte hij nog ...
GESPUIS ZOEKT GESPUIS
Ik raak niet meer ingelogd op de website van groenkracht, zou graag eens verslag van de veragdering gelezen hebben.
Wel al lange tijd gelden dat ik ingelogd ben.
De user is toch gewoon het mailadres hé?
M'n paswoord dateert van 2018, maar dat zou toch nog moeten werken?
Wel al lange tijd gelden dat ik ingelogd ben.
De user is toch gewoon het mailadres hé?
M'n paswoord dateert van 2018, maar dat zou toch nog moeten werken?