groenkracht cvba
TIP
Re: groenkracht cvba
Ik heb eigenlijk ook wel interesse in dat verslag of een werkende login. Telkens als die brief komt met die uitnodiging voor de Algemene Vergadering die steeds doorgaat op een tijd en plaats waar ik niet kan naar toegaan vergeet om die login op te slaan. PM
Ik kan inloggen zonder problemen.
User = groenkracht
Zoals ook op de algemene vergadering van 2019 door de vereffenaars toegelicht, is het de intentie
van de vereffenaars om een bijkomende uitbetaling bij wijze van voorschot op het liquidatiesaldo
te voorzien op de volgende tijdstippen:
- 2021: 45,00 EUR per aandeel
- 2023: 30,00 EUR per aandeel
- 2026: 45,00 EUR per aandeel (eventueel verhoogd met bijkomend liquidatiesaldo)
De vereffenaars plannen om de voorziene uitkering van 2021 in de eerste weken van 2021 te
kunnen doorvoeren aan alle coöperanten van wie een behoorlijk ingevuld en ondertekend
CF-5079720 4
gegevensformulier werd ontvangen.
User = groenkracht
Zoals ook op de algemene vergadering van 2019 door de vereffenaars toegelicht, is het de intentie
van de vereffenaars om een bijkomende uitbetaling bij wijze van voorschot op het liquidatiesaldo
- 2026: 45,00 EUR per aandeel (eventueel verhoogd met bijkomend liquidatiesaldo)
De vereffenaars plannen om de voorziene uitkering van 2021 in de eerste weken van 2021 te
kunnen doorvoeren aan alle coöperanten van wie een behoorlijk ingevuld en ondertekend
CF-5079720 4
dit gegevensformulier die ook nodig was om eerste deeltje terug te krijgen? of moet je opnieuw een formulier opsturen?
Dat formulier is maar eenmalig of je gegevens zouden moeten aangepast worden. (verhuis bv)
Dus als we eerder 5EUR/aandeel hebben ontvangen zouden we begin 2021 45EUR/aandeel moeten ontvangen op dezelfde rekening? Dat is alvast goed nieuws
ok merci voor de info!
Hopelijk mooi nieuwjaarsgeschenk begin 2021.
Had er al rekening mee gehouden dat het geld opgedroogd ging zijn.
Hopelijk volgen de volgende schijven ook nog, ze hebben toch een langere periode gratis geld gehad.
Hopelijk mooi nieuwjaarsgeschenk begin 2021.
Had er al rekening mee gehouden dat het geld opgedroogd ging zijn.
Hopelijk volgen de volgende schijven ook nog, ze hebben toch een langere periode gratis geld gehad.
@karin bedankt!
Goed nieuws.
Ben blij natuurlijk maar het valt mij toch op; is dat nu zo moeilijk om aan de coöperanten af toe een update te geven?
Ik heb eigenlijk nog nooit van Groenkracht in vereffening rechtstreeks informatie ontvangen, behalve die oproep van de algemene vergadering per briefpost zeer nipt op voorhand.
Goed nieuws.
Ben blij natuurlijk maar het valt mij toch op; is dat nu zo moeilijk om aan de coöperanten af toe een update te geven?
Ik heb eigenlijk nog nooit van Groenkracht in vereffening rechtstreeks informatie ontvangen, behalve die oproep van de algemene vergadering per briefpost zeer nipt op voorhand.
Het origineel terugbetalingsplan was eerst toch korter, nu al 2026.karine schreef: ↑16 november 2020, 23:11 Ik kan inloggen zonder problemen.
User = groenkracht
CF-5079720 4
Hoop toch dat het in 2026 geregeld zal zijn
Inderdaad, ik heb hier op mijn overzichtje toch opgeschreven "volledige terugbetaling 2025?".
De afhandeling wordt nu geregeld door boekhoudkantoor Vandelanotte die nog jaarlijks een update geven.
https://www.vandelanotte.be/en/about-us
Als je toch wil inloggen maar je gegevens kwijt bent kan je steeds een mail sturen naar groenkracht@vdl.be
Het eerste plan was inderdaad anders opgesteld.
• 6 miljoen euro op 31 december 2019 met een interest van 2 %
• 4 miljoen euro op 31 december 2021 met een interest van 2,25 %
• 7 miljoen euro op 31 december 2025 met een interest van 2,50 %
https://www.vandelanotte.be/en/about-us
Als je toch wil inloggen maar je gegevens kwijt bent kan je steeds een mail sturen naar groenkracht@vdl.be
Het eerste plan was inderdaad anders opgesteld.
• 6 miljoen euro op 31 december 2019 met een interest van 2 %
• 4 miljoen euro op 31 december 2021 met een interest van 2,25 %
• 7 miljoen euro op 31 december 2025 met een interest van 2,50 %
Komt er in 2021 dan interest bij?
Wat er mogelijks nog overblijft op het einde van de rit. Ik zou er niet teveel op rekenen. Er zijn ook kosten van de vereffening.
Ok bedankt, we proberen het eens met die userkarine schreef: ↑16 november 2020, 23:11 Ik kan inloggen zonder problemen.
User = groenkracht
CF-5079720 4