groenkracht cvba
TIP
Re: groenkracht cvba
Ik heb een algemene bron gevonden.
https://www.test-aankoop.be/invest/bele ... an-de-gang
Tot nog toe hebben de coöperanten nog altijd niets gerecupereerd en dit terwijl hen oorspronkelijk werd beloofd dat ze in 2018 een eerste terugbetaling van 5 euro per deelbewijs zouden krijgen.
Uiteindelijk zou deze eerste terugbetaling begin 2019 moeten plaatsvinden. Vervolgens zou nog eens 45 euro moeten worden uitgekeerd, ditmaal in 2020, erna 30 euro in 2022 en tenslotte 45 euro in 2026. Met andere woorden, 125 euro in totaal (de oorspronkelijke inleg), plus een mogelijk liquidatiesaldo (dat momenteel niet vaststaat terwijl er voorheen sprake was van een bedrag van 11 euro).
https://www.test-aankoop.be/invest/bele ... an-de-gang
Tot nog toe hebben de coöperanten nog altijd niets gerecupereerd en dit terwijl hen oorspronkelijk werd beloofd dat ze in 2018 een eerste terugbetaling van 5 euro per deelbewijs zouden krijgen.
Uiteindelijk zou deze eerste terugbetaling begin 2019 moeten plaatsvinden. Vervolgens zou nog eens 45 euro moeten worden uitgekeerd, ditmaal in 2020, erna 30 euro in 2022 en tenslotte 45 euro in 2026. Met andere woorden, 125 euro in totaal (de oorspronkelijke inleg), plus een mogelijk liquidatiesaldo (dat momenteel niet vaststaat terwijl er voorheen sprake was van een bedrag van 11 euro).
-
fellowship
- Full Member

- Contacteer:
En wachten zullen we. Maar ben ik de enige die vindt dat er wel héél weinig wordt gecommuniceerd met de aandeelhouders?
We mogen blij zijn dat we het terug krijgenfellowship schreef: ↑31 december 2018, 15:04 En wachten zullen we. Maar ben ik de enige die vindt dat er wel héél weinig wordt gecommuniceerd met de aandeelhouders?
Zeker niet. Al moet ik wel zeggen dat ik in november 2018 een persoonlijke e-mail heb ontvangen van het nalatenschap van Groenkracht. Blijkbaar hadden ze een brief gezonden om mij wat basisinformatie te vragen; hoeveel aandelen ik heb, mijn adres en contactgegevens, mijn rekeningnummer .... en had ik dat niet terug gezonden. - Ik denk wel dat ik die brief ontvangen had maar blijkbaar heb ik die niet verstuurd.fellowship schreef: ↑31 december 2018, 15:04 Maar ben ik de enige die vindt dat er wel héél weinig wordt gecommuniceerd met de aandeelhouders?
Alhoewel al die gevraagde informatie ze reeds hadden heb die natuurlijk direct doorgezonden toen. Kan wel waarderen dat ze een herinnering verzonden hebben.
Verder niets meer van vernomen. Dat men eerder beloofde in 2018 al iets te betalen wist ik niet. En zeker niet van dat schijnbaar goede nieuws.
Het is naar mijn mening een vreemde manier van uitbetalen maar kom, als ze betalen is het goed. We hebben verdomme serieus veel geluk gehad met dit Groenkracht-fiasco eigenlijk.
En dat men de volledig inleg ging kunnen uitbetalen had ik helemaal niet verwacht. Ik had begrepen dan slechts een deel, wel het meeste, van de inleg onder deze regeling viel en we niet alles gingen terugkrijgen.
Blij mij vergist te hebben.
Dit doet mij wat aan Argenta denken. Toen er een herziening van de rentevoet was van mijn lening kreeg ik een onpersoonlijke brief met een bijgewerkt aflossingsplan. Enkel dat. Dit terwijl het eigenlijk heel goed nieuws was dat Argenta had voor mij. Ik ging veel minder betalen. Maar de bank maakte niet van die gelegenheid gebruik om mij daarop te wijzen (al wist ik dat natuurlijk wel zelf), toch een commercieel gemiste kans. Hoe vaak heeft een bank de kans goed nieuws te verkondigen aan haar klant? - Het nalatenschap heeft goed nieuws, het beste nieuws mogelijk eigenlijk, maar ze doen niet de moeite het uitdrukkelijk te laten weten?
Blijkbaar kon je dat lezen in de verslagen van de Algemene Vergadering. Ik ben die login-code kwijt en zelfs dan nog zou ik niet zo snel op het gedacht komen daar te gaan rondneuzen.
Geachte leden,
de eerste uitbetaling is voorzien voor 31/12/2019 en niet 31/12/2018.
Moet wel zeggen dat ze daar allemaal dood liggen, enkele weken gelede"n nieuwe inlocode gevraagd.
Maar tot op heden geen antwoord gekregen, dat beloof mischien op reis.
de eerste uitbetaling is voorzien voor 31/12/2019 en niet 31/12/2018.
Moet wel zeggen dat ze daar allemaal dood liggen, enkele weken gelede"n nieuwe inlocode gevraagd.
Maar tot op heden geen antwoord gekregen, dat beloof mischien op reis.
Ik heb eenzelfde herinneringsbrief ontvangen, alhoewel ik wel degelijk reeds via de post mijn formulier had opgestuurd naar Groenkracht. De fout zou natuurlijk ook bij de Post kunnen liggen.Giskart schreef: ↑31 december 2018, 16:02 Al moet ik wel zeggen dat ik in november 2018 een persoonlijke e-mail heb ontvangen van het nalatenschap van Groenkracht. Blijkbaar hadden ze een brief gezonden om mij wat basisinformatie te vragen; hoeveel aandelen ik heb, mijn adres en contactgegevens, mijn rekeningnummer .... en had ik dat niet terug gezonden. - Ik denk wel dat ik die brief ontvangen had maar blijkbaar heb ik die niet verstuurd.
De 17 miljoen euro vanuit overnemer Elicio/Tecteo/Publifin wordt in schijven betaald aan Groenkracht. De uitbetaling van Groenkracht aan de aandeelhouders volgt dezelfde periodes, vandaar.
Dat we geluk gehad zullen hebben, is een feit. Er is ook wat kunst en vliegwerk aan te pas gekomen om Groenkracht aandeelhouders terug te betalen en zo Johan Vandelanotte uit de wind te zetten. Dat achteruitgestelde leningen wel terugbetaald worden, maar gewone schuldeisers niet, is geen gewone situatie.
De rechtbank van koophandel had wel vragen bij de bevoorrechte positie van coöperatieve Groenkracht, die 17 miljoen euro terugkrijgt, met interesten. Maar omdat dat geld vanuit Elitio komt, en niet vanuit Electrawinds, kon de homologatie bevestigd worden.
Ik had het in het verleden dus toch bij het juiste eind
impact-faillissement-electrawinds-op-gr ... ml#p291056
Zijn er al forumleden die iets ontvangen hebben van Groenkracht cvba.
De belofte was om eind januari de eerste 5 euro per aandeel terug te storten.
Bij deze heb ik momenteel nog niets gezien .
De belofte was om eind januari de eerste 5 euro per aandeel terug te storten.
Bij deze heb ik momenteel nog niets gezien .
Merci , ik kan namelijk niet inloggen .De inlogcode die ze gestuurd hebben een tijdje geleden werkt niet bij mij.
Iemand weet van de datum die ze vooropstellen om een eerste betaling te doen
Iemand weet van de datum die ze vooropstellen om een eerste betaling te doen
"Begin 2019" staat er letterlijk. Dat is dus voor interpretatie vatbaar :-)
Groenkracht vandaag uitbetaald bij mij
Bij mij zonet ook eerste 5€ per aandeel toegekomen op rekening...
holly sh*t! bij mij ook ...