grondstoffen fondsen
TIP
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: grondstoffen fondsen
Mogelijk 'n kleine bounce maar de kans is groter dat de daling gewoon verder gaat. Grondstoffen hebben het erg zwaar met de dure dollar.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Grondstoffen zijn vooral onderuit gegaan door China.Spruitekop schreef:Mogelijk 'n kleine bounce maar de kans is groter dat de daling gewoon verder gaat. Grondstoffen hebben het erg zwaar met de dure dollar.
Het einde is nog niet in zicht. Afblijven!
Idd door de Chinzen is de vraag naar grondstoffen enorm gedaald. Omgekeerde verhaal van wat zich een aantal jaar terug afsoeekde.
-
anonymous6
De problemen met grondstofprijzen zijn ook een hot topic op Kanaal Z. Verrassend dat ze (schier) allemaal dalen, ook enkele grondstoffen die toch relatief schaars zijn / oogstgebonden zijn.
Ooit eens ingeschreven op 'n nieuwsbrief van Sl|m B€l€gg€n. (Ik wil het woord hier niet correct typen omdat ze dat niet waard zijn).
Tjonge, wat een hoop zever. En vandaag kuis ik nog eens m'n yahoo-account op, en wat kom ik daar tegen... Een mail van vandaag dat het "een historisch moment is" voor goudmijnaandelen. En "nu" gaat er een agressieve bounce van 150 tot 400% komen, etc.
't Aantal jaar dat ze dat al lopen te verkondigen. En als je intekent op hun betalend blaadje, dan krijg je altijd een tip van DE goudmijnaandelen van de toekomst, die nog méér gaan stijgen dan alle andere.
Er kan toch werkelijk NIEMAND betalen voor die poespas...?
hoop ik....
Ooit eens ingeschreven op 'n nieuwsbrief van Sl|m B€l€gg€n. (Ik wil het woord hier niet correct typen omdat ze dat niet waard zijn).
Tjonge, wat een hoop zever. En vandaag kuis ik nog eens m'n yahoo-account op, en wat kom ik daar tegen... Een mail van vandaag dat het "een historisch moment is" voor goudmijnaandelen. En "nu" gaat er een agressieve bounce van 150 tot 400% komen, etc.
't Aantal jaar dat ze dat al lopen te verkondigen. En als je intekent op hun betalend blaadje, dan krijg je altijd een tip van DE goudmijnaandelen van de toekomst, die nog méér gaan stijgen dan alle andere.
Er kan toch werkelijk NIEMAND betalen voor die poespas...?
hoop ik....
Re: Grondstoffenfondsen
BlackRock World Mining is gisteren met 10% gecrashed. Daardoor heb ik nu een fonds met een verlies van 50%. Wie doet beter?
- realisticview
- Sr. Member

- Contacteer:
Buiten het feit dat ik een fan ben van programma's à la golddiggers op Discovery heb ik het niet zo op investeren in dergelijke fondsen.
Bevat teveel risico naar mijn gedacht ... Te volatiel voor deze jongen.
Bevat teveel risico naar mijn gedacht ... Te volatiel voor deze jongen.
Heb één mijnbouwaandeel en dat is in totaal al zo'n 70% gedaald.Yaris schreef:BlackRock World Mining is gisteren met 10% gecrashed. Daardoor heb ik nu een fonds met een verlies van 50%. Wie doet beter?
Is daardoor een kleine positie geworden en heeft daardoor ook nog weinig invloed op mijn resultaat, is wel een bedrijf dat veel sterker gewapend is tov concurrenten dus zal deze lage prijzen wel overleven. Betalen zelfs nog een dividend uit.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
ideaal moment om nog wat bij te kopenYaris schreef:BlackRock World Mining is gisteren met 10% gecrashed. Daardoor heb ik nu een fonds met een verlies van 50%. Wie doet beter?
Dat wordt al jaren gezegd, mijn beste. Waarom is dit volgens jouw een ideaal moment ? Omdat "de bodem nu wel bereikt zal zijn", zoals al tientallen keren gezegd is ?Jhn schreef:ideaal moment om nog wat bij te kopenYaris schreef:BlackRock World Mining is gisteren met 10% gecrashed. Daardoor heb ik nu een fonds met een verlies van 50%. Wie doet beter?
@ Yaris : ik zit met ongeveer 35% verlies. Maar ik lig er eerlijk gezegd niet van wakker. Dat ik de komende maanden en wellicht jaren nog zeer donkerrode cijfers zal zien is zeker, maar ooit zal daar wel verandering in komen zeker ?
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Van een dalend fonds bijkopen om de gemiddelde aankoopprijs te drukken doe ik niet meer. Dat trucje werkt als de koers daarna terug stijgt maar als de koers blijft dalen zoals bij de grondstoffenfondsen gooi je geld in een bodemloze put.
Een verlies van 50% wil zeggen dat de koers met 100% moet stijgen voor ik nog maar break even sta. Ik weet niet of ik dat nog ga meemaken in mijn leven.
Een verlies van 50% wil zeggen dat de koers met 100% moet stijgen voor ik nog maar break even sta. Ik weet niet of ik dat nog ga meemaken in mijn leven.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Dit weekend naar 'n begrafenis geweest, 50ct in de offerschaal geworpen. 100% verlies.Yaris schreef:BlackRock World Mining is gisteren met 10% gecrashed. Daardoor heb ik nu een fonds met een verlies van 50%. Wie doet beter?
Geeft dit jou een beter gevoel Yaris?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Jouw 50 cent zal tenminste nog door de Kerk gebruikt worden, Spruitekop. Mijn geld is verdampt.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Heb ook geen instapkosten (gratis inkom) en geen beheerskosten (stoelgeld) moeten betalen.
-
JanusBananus
- Hero Member

- Contacteer:
Als je eens zoveel bijkoopt als je nu hebt moet het fonds maar met 50% stijgen om break-even te komenYaris schreef:Van een dalend fonds bijkopen om de gemiddelde aankoopprijs te drukken doe ik niet meer. Dat trucje werkt als de koers daarna terug stijgt maar als de koers blijft dalen zoals bij de grondstoffenfondsen gooi je geld in een bodemloze put.
Dit trucje werkt wel maar je moet er voorzichtig mee omspringen; Voorlopig zou ik niet bijstorten want er is nog niet echt een teken op verbetering.