Grootte Fonds versus Grootte Fondsklasse
TIP
Grootte Fonds versus Grootte Fondsklasse
Wat is het verschil tussen Grootte Fonds en Grootte Fondsklasse op een Fonds pagina bij Morningstar?
Bijvoorbeeld:
BlackRock Global Funds - Euro-Markets Fund A2 (ISIN LU0093502762)
Grootte Fonds (Mil) : EUR 2031,77
Grootte Fondsklasse (Mil) : EUR 793,53
Op de website van de Financial Times gebruikt men Fund Size & Share Class Size maar ook met die termen geraak ik er niet aan uit.
Bijvoorbeeld:
BlackRock Global Funds - Euro-Markets Fund A2 (ISIN LU0093502762)
Grootte Fonds (Mil) : EUR 2031,77
Grootte Fondsklasse (Mil) : EUR 793,53
Op de website van de Financial Times gebruikt men Fund Size & Share Class Size maar ook met die termen geraak ik er niet aan uit.
Re: Grootte Fonds versus Grootte Fondsklasse
Een Fonds kan uit verschillende klassen bestaan.
Klassen kunnen zich onderscheiden door een verschillende TER, door het al dan niet uitkeren van een dividend, door hedging naar een munt.
In de verslagen kan je de verschillende fondsklassen vinden. Of hier: https://www.blackrock.com/nl/particulie ... 2-eur-fund
Klassen kunnen zich onderscheiden door een verschillende TER, door het al dan niet uitkeren van een dividend, door hedging naar een munt.
In de verslagen kan je de verschillende fondsklassen vinden. Of hier: https://www.blackrock.com/nl/particulie ... 2-eur-fund
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Grootte Fonds versus Grootte Fondsklasse
... het noteren op andere beurzen, ... het noteren in een andere munt.
Onderliggend bevatten alle klassen van het fonds dezelfde effecten in dezelfde verhoudingen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.